Wie heeft er een leuk bos in de buurt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Wie heeft er een leuk bos in de buurt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 19:11

Ik wil graag met Maddox lekker in het bos gaan rijden, maar ja, Rotterdam en bos dat is niet echt wat. Ik kan ook maar 1 paard trekken met mijn auto dus ik wil eigenlijk wel met de trailer naar iemand toe rijden om samen een bosrit te maken.

Wie heeft er een leuk bos in de buurt en zin om samen een bosrit te maken?

Ik ben geen hele grote held omdat ik met mijn vorige paard niet naar buiten kon. Maddox is echt superbraaf maar ik zit niet te wachten op 4 x rengalop enzo. Gewoon lekker ontspannen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 19:16

ikke Lachenveel bomen en hei hier op de veluwe!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 23:07

Hier ben je ook welkom!

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 23:48

Hoeveel dagen wil je wegblijven in dat bos? Als een dag of drie voldoende is, dan kun je hier ook terecht *LOL* *LOL*
Mijn paard is al oud en heeft een matige conditie (wordt steeds beter) maar is superbetrouwbaar voor mensen met, een beetje, schrik. Stappen en draven geen probleem, galoperen vindt ze ook geen probleem maar ik liever even nog niet. Geen schrik of zo, maar eerst nog iets meer conditie graag.

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 23:47

je mag ook hier naar toe komen! hier kun je schitterend uitrijden met je paard, heel veel bos, veel maneges waar je naar toe kunt rijden enz,
EN ik ga dan zeker meet je mee rijden, dan hoef ik ook niet alleen te gaan rijden, gezellig om weer eens met iemand te gaan rijden. Party!! Pling

en wil je blijven overnachten, dat kan ook je kunt je paard dan stallen waar mijn punk staat, deze man heeft nog stallen vrij, en een plaats voor jou is er wel bij mij! Haha! Bloos

wat denk je hier van? Verward Verward

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 08:59

Hier is een mooi bos, in bloemendaal. Heb je ook duin erbij!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 10:16

Maddox moet hard aan het werk zo te zien!

Leuk hoor, ik pb jullie allemaal!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 13:08

Hier ben je ook welkom!!

Spanderswoud, kun je je echt heel lang rijden! Bussummergrindweg oversteken en je komt weer op een stuk hei (ook vlakbij de kinderboerderij waar Melissa vrijwilliger is, dus nog een boktmeeting kan ook)

Nico is ook niet zo jong meer dus 4x rengalop doe ik ook zeker niet (al denkt nic daar meestal anders over.. Haha! )

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 14:58

Wij hebben hier het Dijkgatbos. Een erg leuk bos waar ook af en toe een cross gehouden word. Er staan dus een paar hindernissen(tis niet veel, alles is door Dennis te springen Haha! ) en een waterbak!
Het Dijkgatbos is bij Wieringerwerf

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 19:17

Hier ben je ook welkom in de zomer kun je dan wel komen kan je paard buiten staan aan huis eventueel richten we de stal wel in. Ik wil dan ook gerust meerijden op 1 van mijn trouwe rossen eventueel een paar vriendinnen mee en we maken echt geen rengaloppen gewoon lekker rustig aan genieten van de natuur.

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

heloa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 19:51

ik woon hier heel mooi vlak bij beekbergen met 5 minuten in het bos!! je komt ma een x langs als je wil!!
xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 14:38

Wij hebben niet alleen bos maar ook nog heide en een zandverstuiving Haha! (Hoog Buurlo).
Je bent altijd welkom hoor.