Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
justSaar schreef:@ anderen: als je officieel uit de cross bent mag je door rijden maar dat is op eigen risico!
Ruud_O schreef:luxket schreef:heey ruud, was jij nummer 128? Dan heb ik volgens mij tijdje met jou tijdens de cross gelopen of was jij dat niet?
Yup ik was 128, met die 2 honden, oh dan hadden we het over die boomstronk bij hindernis 5
Lielle schreef:dat mag niet meer - zo heb ik het gehoord - omdat je dan nooit meer kunt aantonen als iemand zich niet aan de regels houdt. Maar dat maakt niets uit voor het feit dat je bent uitgesloten.
luxket schreef:ja idd... helaas heb ik nooit op moeten letten op die boomstronk..
die hond die los liep telkens die was trouwens echt zwaar irritant...
kimdepim schreef:klinkt lekker pijnlijk Margriet. Nette punten voor de stijl
.
Billy: Dat was al gemeld.
fUrytjj_04 schreef:ik was nr. 101 met Ambassador Falkor![]()
Hadden dressuur netjes gereden, 193 pt. springen foutloos en cross ook foutloos![]()
Nr. 100 voor mij had die hindernis 16 aan stront gereden, zijn ook mensen die dat hebben gezien en ik heb het zelfs op film staan dat ik werd gestopt door die hindernisjury. Hebben ze dat als weigering neergezet voor mij... pff klopt echt niet... Toen ik weer nl van start mocht sprong die alles ook gewoon weer netjes. Was gewoon foutloos en binnen de tijd... Wat moet ik hier nu aan doen? Want zo staat het ook nu op internet
Snoekiej schreef:Wat super gereden Mirthe! Lekker dat ze allebei zo goed hebben gelopen! En echt heel slim dat je steeds alternatief riep, want dat heeft hij een keer een winstpunt gekost!