Ik heb een hond gekocht!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ik heb een hond gekocht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 23:46

Vandaag was het zover en heb ik een pup aangeschaft! Het is een West Highland White Terrier. Hij heeft nog geen naam, het is dus een reu en hij is geboren op 22-02-2002. Haha!
Marije (cody) had omdat ze vandaag bij mij was de eer mee te gaan naar de betreffende fokker om te gaan kijken voor een hondje. Die heeft als eerste bokker dan ook mijn dondersteen in levende lijve kunnen bewonderen! Lovers
Het is echt een scheetje! Hij is wel wat viezig op de foto's, maar ja.. hij moest ook alles verkennen en besnuffelen en natuurlijk overal aan zitten!
Aangezien ik Marije nog naar huis moest brengen mocht mijn schoonfamilie even op hem passen. Nou ik kan jullie zeggen.. hij is absoluut niet bang uit gevallen, enorm energiek en kan met de volwassen honden van mijn schoonouders behoorlijk uit de voeten.
Hieronder de foto's van mijn nieuwe aanwinst! Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind het in ieder geval een dropje! Kwijl

Helaas is net wel een van mijn katten ontsnapt terwijl ik de deur open deed.. Verdrietig Dus nu maar hopen dat deze wel weer gauw terug komt Verdrietig

Hieronder Marije (cody) met mijn nieuwe aanwinst! Lovers

Afbeelding

Hieronder is ie al vroeg aan het telefoneren.. moet volgens mij maar een kostenteller aanschaffen.. of een munt telefoon *LOL*

Afbeelding

Hieronder is ie lekker aan het stoeien met de Koira, de volwassen Cairn Terrier van mijn schoonouders. (volgens mij is die van mij aan de winnende hand Haha! )

Afbeelding

Hieronder een foto van mij met mijn witte prins.. Bloos

Afbeelding

Ben ik niet mooi??? Lovers Kwijl

Afbeelding

En ja, ja.. zelfs een kauwlapje kan hij de baas *LOL*

Afbeelding
Afbeelding


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 23:50

Wat een schatje!!!!! Kwijl

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 00:00

Eey meis, wat cool.

Kreeg echt weer een typisch pb'tje van jou.
Kort en krachtig, gelukkig kon ik er nog wel iets van uit maken van dat pb'tje door de titel, haha.

Maar coole hond en waar zie je de smerigheid dan?
Kvind um echt nog wel wit hoor.
Anders kom je maar eens een keer bij ons langs (mag met hond, haha) en kom je mijn hond bekijken.
Die kan het veel en veel erger.
Hoe oud issie nu?
Meer info!!!
En je was het dus al langer van plan?

Wel een pech trouwens van je kat, konden ze trouwens allemaal goed met de hond omgaan en andersom?
Komen die nooit buiten dan?
Die van ons wel en ze kwamen ook altijd weer thuis.

(Tip, geef um een originele naam, Ok, Gizmo is niet de aller-origineelste, maar toch, je hoort um niet vaak.)

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 00:05

Lief! Lovers

Bleven ze maar zo klein hè? Haha!

Best lastig om een originele naam te verzinnen, bij mijn kat heb ik er een paar weken over gedaan en uiteindelijk heb ik haar na een paar maanden gewoon Poezel genoemd, omdat ik haar altijd al met die benaming riep. Maar ja, Hondsel is ook niet echt een optie zeker? Knipoog

Hij ziet er in ieder geval erg knuffelbaar uit!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 00:15

Eeeeeeeh.. Verward Bedenk me net dat ik de smerigste foto's achterwege heb gelaten.. mij hij is lekker zwart om zijn smoeltje, pootjes en zijn rug.. Haha!

Een keer langskomen? Natuurlijk.. dat wordt geregeld.. wil 'm toch zoveel mogelijk overal mee naar toe nemen. Kan 'm natuurlijk ook niet missen Lovers

Hij is nu bijna tien weken oud.. tja.. de geboorte datum zegt het al.. geboren op 22-02-02. Haha!

Hoe de katten met mijn hond omgaan? Helaas heeft eentje er nog maar net kennis mee gemaakt.. (ben nog niet zolang thuis) en de ander ontglipte me Verdrietig
Wat die ene kat betreft.. (tevens de oudste) mijn hond rende er al lekker achter aan.. *LOL* Maar die kat zit nu op de rugleunig van mijn bureaustoel en het hondje ligt er vrijwel naast op een andere stoel.. (lekker te maffen Dromen )

Ik heb altijd al wel een hondje willen hebben. Ik zat altijd te denken aan een jack russel, maar het gebeurde maar nooit. Maar nu het zusje van mijn vriend ook een hondje aangeschaft had, kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik mijn vriend letterlijk op commando meegenomen Haha!
Want ja.. die moest het er ook mee eens zijn natuurlijk Lachen

Meer info????? Tja.. ik moet nog een naam voor hem hebben.. dusse...... suggesties zijn zeer welkom! (en dan denk ik niet aan die standaard namen zoals rakker, enz. ) Enne.. Karin.. bedankt voor je suggestie.. maar eeeeeh.. Hondsel vind ik niet echt iets voor deze prins.. Knipoog
Voor ik het vergeet.. de naam moet wel op een klinker eindigen.

Die katten van mij konden nooit buiten en aangezien ik hier nog maar amper woon zijn ze niet echt gewend. De oudste kat komt altijd wel terug. Maar die andere is ontzettend bang overal voor. Die is vroeger mishandeld en heb ik uit het asiel gehaald. Die is eerder eens twee weken weg geweest.. nou, dat wil ik nu niet weer!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 00:44

Oh, wat een schatje! Echt een leuk beestje! Knipoog

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 00:45

ahh kei lief!
wrom worden ze nou groter *LOL*
k vind ze zo juist schattig!
lekker koppie zit erop hoor !

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 00:52

Tja.. ze worden inderdaad ouder en wat groter. Maar veel groter zal deze niet worden. Hij wordt ongeveer net zo groot als de zwarte hond die je ziet op de foto. Een schofthoogte van zo'n 25 a 30 cm schat ik zo.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 06:58

Eey! wat lief Lovers Echt een lekker ding!
Orginele naam ehhm even denken:
Jermy, dat vind ik op een of andere manier bij 'm passen.
Sirocco (warme woestijnwind)
Rambo (lekker origineel Knipoog)
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 03-05-02 07:26, in het totaal 1 keer bewerkt

:evaw:

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 07:19

Liiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeef hebben hebben hebben!!!!!

Waarom noemen ze een bont paard een koe, maar een bruine koe geen paard???


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 07:30

bedankt voor je PB, wat een heerlijk beestje zeg
ik zou hem zo meenemen!
wat een heerlijk snoetje! Tong uitsteken

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

puppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 08:14

wat een SCHEET !!
(als naam dan ook FARTHY Haha! )

ok, geen flauwe grappen meer, hij is echt POEPERIG !!!!
Je neemt hem gewoon mee als je hier komt hoor!!!!!
Ik pas wel op, en met mijn hondjes gaat het ook zeker lukken!!
--al zal ik ons rottweilertje toch maar even achter het hek laten-----als die een pootje op jouw hondje zet is-t-ie plat........... Huilen

Namen? Ik heb ooit een maltees gehad, die heette Boomer (erg origineel Misselijk ) toen ik hem kreeg , en heb hem herdoopt in BINKIE
(was ook een echte bink).
dus
BINKIE Cool
BOEFIE (andere hond van mij uit asiel die vroeger OOK Boomer heette)

Ik weet even nix meer, ik zal mijn zoon eens vragen, die bedenkt hoogst originele namen Haha! Haha! Haha! . Zijn Gerbils heten namelijk ;Kwartel en Tasje. Ze hebben ook achternamen: resp.Spijkerbroek en Speculaas.

Nou, tot gauw!!!!!!!
PS- Paardennaam voor hond ?

fryslân boppe

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

nog 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 08:25

namens mijn kind:

MACHO
Cool
hoe vind je die??

fryslân boppe

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

zindelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 08:31

ist-ie al zindelijk?
kan nog niet denk ik, he? Knipoog

O ja, nog een (ongevraagd) advies : pas op met die kauwdingen,
sommige honden zijn ietwat gulzig aangelegd,en kunnen die dingen te groot willen doorslikken .........met alle gevolgen vandien!!


Verder veel plezier ermee!!!!

fryslân boppe

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 09:52

Ach, wat een schatje!! Lovers Gefeliciteerd!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 09:53

Wat een droppie zeg Lovers Ik vind die blote buikjes altijd zo lief, zoals je op de eerste foto ziet. Heeft ons dondersteentje ook (Yorkie).

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 10:08

Ik kom net thuis van een sollicitatie bij Divoza.. ondertussen heb ik dus even na lopen denken.. en kwam op de naam Chico. Wat vinden jullie hiervan? Hij heeft vannacht in de douche geslapen (voor evt. ongelukjes) en dat was maar goed ook, want hij zou krant zindelijk zijn.. Nou, forget it! Het enige wat hij met een krant doet is deze verscheuren Haha!
Enne.. Gea.. hij gaat zeker eens mee hoor! Je moet 'm natuurlijk wel even zien! Pling Ik denk (maar daar bel ik nog over) dat ik vandaag wel eventjes langs kom met mijn pronkstuk. Lovers
Suggesties voor namen zijn nog steeds welkom.. Ik moet vandaag namelijk een naam hebben. En tja.. mijn vriend moet het hier natuurlijk ook mee eens zijn. Hij heette overigens Robbie, maar dat vind ik echt niets! Italiaanse namen zijn vooral welkom. Knipoog Dit omdat mijn vriend gek is van Italie.

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 10:10

Wat een poepie zeg!!
Maar wat kun je je zorgen maken om zo,n gekke kat he !!
Toen wij afgelopen juli met onze hond thuiskwamen is een van onze katten minstens een maand in het portiek van de buren gaan kamperen Haha!
Echt diep beledigd was ze dat we zo,n blaffend mormel in haar huis hadden gehaald.
Ze kreeg van de bovenburen een bakje eten en water(goed hotel) en had het daar wel naar haar zin en dat terwijl ze boven ook een hond hebben die over haar heen moest springen als hij uitgelaten wilde worden ,was hij eenmaal beneden dan liep ze met buurman mee om de hond uit te gaan laten Verward
Toen het kouder werd heeft mevrouw eieren voor haar geld gekozen en is weer terug verhuisd Haha!
Onze rode "je weet wel" kater bleef overal onverstoorbaar onder Haha!
Hopelijk komt die van jou ook snel weer terug,houd ons op de hoogte!!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 10:11

Aaaaaah wat een schatje Lovers

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 10:13

*SCHAAM* Bloos Frusty
Helemaal vergeten er net bij te zetten dat ik mijn kat vannacht om drie uur heb kunnen vangen Haha! Zij heeft zonder kleerscheuren de gevechten (die ik wel hoorde) met de buurtkatten overleefd Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 10:13

wat een schatje zeg!
En Chico vind ik wel een leuke naam ja!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 10:13

ik wou net chico gaan voorstellen (echt waar!)
mijn broer zijn pup , jack russel hete ook chico, helaas is het hondje overreden.
Chico is echt een stoere, leuke naam Knipoog

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 10:38

Ow wat een schatje!! Lovers
Die wil ik ook hebben!!!!! Party!!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 11:27

Wat een leukerd!!! Lovers pups zijn zo gaaf Lovers

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 11:34

HOW CUTE Lovers .

maare waar heb je hem vandaag want de fokker van Jari zit bij jullie in de buurt namelijk Cool . Ben even nieuwsgierig.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 1 bezoeker