Verdrietig verslag ..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Verdrietig verslag ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 21:40

Het is al weer een tijd geleden die dag haast 2weken geleden dat ik mijn veulen heb verkocht..Maar ik zie de dag nog als twee uur geleden.
Mijn verslag:
Ik wist dat het vandaag de dag was.Ik wou mijn bed niet uit en droomde dat ik op een andere wereld zat.M'n moeder riep en ik liep met moeite naar beneden.Ik at niet en dronk niet.Ik wou naar mayga.Ik ging met de auto naar stal waar mijn vriendin al stond te wachten.Ik gaf haar het halster en het touw.Ze haalde hem uit de wei en wou hem in de trailer zetten.Maar mayga was bang heel erg bang ze hinnikte en stribbelde wat tegen.Er kwamen tranen toen ik mayga aaide.De trailer reed weg en er kwam een koude windvlaag langs mijn oor.Het was stil doodstil.Mijn vriendin woont in de buurt dus kan ik haar nog zien.Gelukkig maar want ze was mijn echte schat.Owjaah heb haar trouwens verkocht vanwege mijn ouders ze kostte nog al veel omdat ze veel sloopte.En omdat me ouders gaan scheiden ging dat niet meer.

Jewel... :+:


sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 21:43

Hey....ik vind het heel erg voor je en hoop dat je verdriet weer wat minder word.
het zal niet in een keer gaan.
gelukkig kan je haar nog zien....heel veel sterkte Verdrietig

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 21:45

bah wat een zielig verhaal... Boos! Hopelijk krijgt ze het heel goed bij je vriendin en kun je haar nog vaak opzoeken!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

ja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 21:49

Ja bedankt ze krijgt het ook zeker weten goed alleen nu gaat me vriendin verhuizen en kan ik der nooit meer zien waarschijnelijk. Huilen Verdrietig Scheve mond

Jewel... :+:


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 06:41

Sheerza schreef:
Ja bedankt ze krijgt het ook zeker weten goed alleen nu gaat me vriendin verhuizen en kan ik der nooit meer zien waarschijnelijk. Huilen Verdrietig Scheve mond


Hoezo verhuist je vriendin naar de maan dan?
Dr bestaat ook nog zoiets als bussen, treinen, taxi's Knipoog
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

haha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 15:31

Nee gelukkig niet moet ik met een raketje.Ze gaat naar amsterdam dus en ik woon in rotterdam kan ik alleen in weekenden en in vakantie's Huilen

Jewel... :+:

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 15:36

Ach ja, je moet maar denken dat het beter is waar ze nu is dan wanneer ze nog bij jou staat en je geen geld voor haar hebt, daar wordt het paard zelf ook niet beter van maar dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel. Als je er nog regelmatig langs gaat kun je haar nog steeds zien op groeien en als ze straks oud is en het is een heel braaf paardje geworden kun je altijd nog zeggen dat je hem voor een gedeelte zelf hebt opgevoed wnat jij hebt hem gedeeltelijk gevormd tot wat ie nu al is....
Sterkte ermee!!
Groetjes van JessicA!

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithO, M_arjolein, Mark0919, Mieke, XXleonieXX en 44 bezoekers