Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de menubar links is een beetje stuk, deze link werkt wel:
Ik heb je parcours van een afstandje gezien en ze liet je echt 'stikken', ze had zat af kunnen gaan. Hopelijk komen jullie snel weer uit de dip!
Een foutloze rit en binnen de tijd! Gelukkig dat was alweer een hele opluchting voor mij
Maar ja, toen de cross, het grote open veld was voor mij het grootste probleem, Jipje wil altijd moeilijk weg bij de start, dus was erg spannend. Van start gegaan in een rustige galop compleet opgesloten tussen mijn benen en hand in de hoop dat ik hem toch kon overtuigen rechtdoor te gaan, gelukkig mijn aanpak werkte
al gingen hindernis 1 en 2 wat twijfelend, daarna was hij overtuigd en heb ik heerlijk kunnen genieten onderweg. Hem hem onderweg compleet doodgeknuffeld en beloond, was zo blij en heb dan ook heerlijk kunnen rijden. Het slootje was hij niet van plan, heb er dan ook geen probleem van gemaakt en ben langs het witte vlaggetje weer omhoog gereden en toen weer verder. Ik kwam over de finish met een dikke grijns op mijn gezicht en die gaat er voorlopig ook niet meer af. Hij kwam nog zo fit als een hoentje over de finish, in tegenstelling tot mij
. Uiteindelijk hebben de tijdsstrafpunten ons weerhouden van een prijs, maar ik heb hem dan ook bewust in zijn tempo laten lopen. Ik had me in ieder geval geen mooier afscheid van de SGW kunnen wensen met hem, al had ik het daar gisteren ook wel even moeilijk mee.... Maar je moet ook een keer kunnen stoppen en op deze manier heb ik wel een hele mooie afsluiter
Dus nu gaan we ons weer meer richten op de dressuur en het springen. 
MARKdeGROOT schreef:Dressuur ging wel redelijk, alleen wat laag gepunt vond ik zelf.. 173.
Springen ging echt heel fijn!
En ja, toen de cross!
Hindernis 1 2 3 gingen goed! en tja toen de waterbak!
A en B gingen goed toen de afsprong op C, hij sprong gleed denk ik over een steen uit, en toen vielen we samen ondersteboven!
Alles is gelukkig goed, op een paar schaafwonden en beurze plekken na!
Hier een filmpje!

momelientje schreef:MARKdeGROOT schreef:Dressuur ging wel redelijk, alleen wat laag gepunt vond ik zelf.. 173.
Springen ging echt heel fijn!
En ja, toen de cross!
Hindernis 1 2 3 gingen goed! en tja toen de waterbak!
A en B gingen goed toen de afsprong op C, hij sprong gleed denk ik over een steen uit, en toen vielen we samen ondersteboven!
Alles is gelukkig goed, op een paar schaafwonden en beurze plekken na!
Hier een filmpje!
ik ben ook in de L met mijn paard gevallen zoals op het filmpje te zien is
was startnummer 92 reed int geel
misschien dat iemand dat ook op filmpje heeft??
zou wel fijn zijn als ik dat kan terug zien
wat er prceis gebeurt is
mijn paard heeft flinke wondjes aan het hoofd
net iets boven het oog en achter zijn hele oor open:(
en op zijn benen allerlei kleine wondjes
maar nog geen dik of warm been

Simmie schreef:Zo Mark! Je paard lag echt flink op z'n rug. Heeft hij nu geen last van zijn val?
Raar eigenlijk, want ik heb nog nooit eerder gehoord dat er paarden vielen in de waterbak in EL en ik kom daar toch al een aantal jaartjes.

schoentje schreef:Er zijn ook nog verschillende mensen het water in gelopen. Ze konden er geen gaten vinden ofzo. Heel raar ja.
Als je het filmpje van Mark bekijkt, dan kun je ook niet echt een rede bedenken, het gaat zo snel.

Marloeske schreef:bianca, wie is er regio kampioen in het M geowrden dan, als jij het niet was. Wel goed gereden.
En de vele val partijen in het water. Ik heb er in het L een aantal zien rijden, maar die reden ook veels te hard en ongecontroleerd, waardoor paard helemaal uit balans viel. Dus niet iedereen is gevallen door de bodem, er werd ook soms echt slecht gereden. vaak de onervarenheid van de ruiter