Wie zoekt...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Wie zoekt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 21:43

zal vinden!
De score van 1 buitenrit:

1 halster + halstertouw
1 zweep
1 sperriempje
1 pijpkous
1 hoefijzer

Geen paard gevonden, ook geen ruiter. Toch vreemd, vooral dat halster + touw. Lag gewoon midden op het pad en nog niet zo lang want het was droog, de gesp van het kopstuk was los, halster nog helemaal heel. Het lijkt er dus op dat er een paard ontsnapt is, maar dan neem je je halster toch mee als je ´m gaat vangen Verward Heb rondgereden en een beetje aan spoorzoeken gedaan, maar heeft niets opgeleverd. Wel een leuk ritje gehad Lachen

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 21:55

Mocht je bij een van je speurtochten een beugelzooltje tegen komen. Die is dus van mij!
Hij zat blijkbaar een beetje te los Frusty

Ik ga maar eens wat vaker in het bos rijden, ben namelijk nog op zoek naar een regendeken. Iets zagt me dat ik die toch niet zo snel tegen komt,maar wie niet waagt...

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 22:00

Waar ergens moet 'ie liggen? Wel iets aparts om te verliezen hoor! Had je je stijgbeugels niet aan?

Ik ben ook nog op zoek naar een paar zwarte leren laarzen.... Haha! En een mooie zweetdeken kan ik ook wel gebruiken *LOL*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 22:07

hahahahha ik ga ook maar weer es in het bos kijken!

maar heb je dat dus allemaal meegenomen?handig!!!
zeer handig!

*LOL*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 22:10

tja, aan 1 pijpekous heb je nix!! hihih, maar wel grappig dat je zoveel vind, dat hebben wij met wedstrijden hier ook wel eens!! Alleen dan komen de meeste het weer ophalen Frusty

gr linda Lachen

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 22:13

ok dus morgen zien wij op een maal ander maal staan

te koop:
1 halster + halstertouw
1 zweep
1 sperriempje
1 pijpkous
1 hoefijzer

dit alles in goede staat
doe een bod Tong uitsteken
*LOL*

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 22:14

Ja, ik heb alles mee naar huis genomen, behalve dat hoefijzer, dat heb ik aan de kant gelegd, daar kan ik niets mee. Jas met grote zakken is erg praktisch! En dingen zoals halsters en sperriempjes zijn nooit verkeerd. Zweep gaat bij de grote verzameling op stal, rij er zelf niet mee en het was geen bijzonder mooi exemplaar, wel bruikbaar.

Het grappige van die pijpkous is dat iemand op stal exact dezelfde heeft, maar met 1 riempje afgescheurd. Laat ik nou net zo'n exemplaar gevonden hebben, maar dan met alle riempjes nog heel! Weer iemand blij.

Als de eigenaar 'm terug wil kan die 'm komen halen, maar ik ga echt niet langs alle stallen hier in de buurt leuren met m'n handeltje.

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 08:41

ik heb ook eens een pijpkous en een zweep en een borstel gevonden

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 10:12

Ik heb wel eens een paard gevonden, een IJslander wel te verstaan! Eigenaresse was heel blij dat ik de merrie vlak voor ze een drukke weg overstak te pakken had gekregen... Kon ik me wel iets bij voorstellen...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 10:18

Mocht je een paar neopreen springschoenen vinden, laat het me dan even weten. Dat scheelt me weer de aanschaf van een nieuw paar. Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 10:20

Ik ben in het bos twee zwepen rijker geworden. Ga toch ook maar weer eens vaker naar buiten geloof ik hehe. *LOL* Ben er zelf eentje verloren, dus dan is de stand nog altijd +1. Haha!

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 10:21

Nou, de mooiste stunt heb ik zo'n 8 jaar geleden meegemaakt.
M'n verzorgpony wilde nooit van huis weg, het was echt zo'n slome dikke newforest. Dus ik was op een gegeven moment 5 km van huis (ik deed het gewoon wel, zweep erbij enz)
En toen gooide ze mij eraf. En in volle galop terug naar huis.
Alleen was het ook een enorme vreetzak, dus onderweg vond ze een stapel bieten. Daar begon ze aan te vreten, en een heel klein kind heeft die pony toen gepakt (mak en lief was ie wel) en is naar huis gelopen met de pony. Mama, ik heb een pony gevonden zei ze, en ze heeft het beest met zadel en hoofdstel in het weiland gezet.
Toen ik er later langskwam, 15 minuten later ofzo, heb ik haar weer meegenomen, en niets was stuk, zelfs de teugels waren nog heel.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 17:33

Hm erg raar Verward Wie laat nou zn spullen daar in het bos liggen?
En idd. als je paard onstnapt is neem je je halster en touw toch mee Verward

Maarja, halsters en touwtjes komen altijd wel van pas! Groot gelijk dat je het meegenomen hebt Haha!

Waar heb je het gevonden? Denk dat ik ook maar vaker ff ga shoppen in het bos Tong uitsteken

Wennie, kwijt geraakt in het Spanderswoud? Zoja: Ik zal zondag wel zoeken voor je! Tong uitsteken

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 18:04

Tja dat beugelblokje ben ik dus in dat stukje tussen het spanderswoud en de hei in (bij de televisie toren) kwijt geraakt.
Signalement: zwart en ong 11,5 cm.

Mijn beugel kwam tegen een boom aan en omdat het blokje te klein was schoot hij er (samen met mijn voet) uit. rot knol, zomaar op zij springen Boos! . Helaas ben ik hem nooit meer tegen gekomen, en we zijn inmiddels ook al weer enkele maanden verder. Ik rij dus nu met een wit en een zwart beugelblokje *schaam*.