nieuwe limbomeeting?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

oke, wat gaan we doen met de meeting?

1. naar de kinderboerderij
1 (12%)
8. kb-zwemmen-uitgaan
7 (87%)

Totaal aantal stemmen: 8


Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

nieuwe limbomeeting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 11:58

wie heeft er zin in weer een nieuwe limbomeeting??? ik wil gewoon even de interesse peilen. Dus laat het weten, ook als je ideeën hebt voor een meeting. er zijn nog meer mogelijkheden maar ik had even geen inspiratie meer Haha!
Laatst bijgewerkt door Druif_01 op 02-05-02 20:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 12:03

heel hard nadenken hoor *ehm ehm denk denk kraak*
Jaaaaa ik heb wel zin Party!! Party!!

- Zullen we er een limbostapmeeting van maken? O nee, da's niet echt leuk voor degenen die nog niet 's avonds laat naar stad mogen.. Scheve mond (slaapmogelijkheden zijn er evt wel te vinden (als jullie het wel een goed idee vinden), bij mij in de kelder ofzoiets bijv (heb een grote kelder hoor, met banken en andere slaapmeubelen erin Haha! )

Ehm.. wat ligt er hier in de buurt waar we heen kunnen gaan.... *denk*

- We zouden kunnen gaan stadten, alleen heb ik daar een verschrikkelijke hekel aan, dus dat is ook niet echt zo'n geweldig idee (tenzij de rest daar heel veel zin in heeft.. )

- Zwemmen? In Baarlo?

- nog een keer kinderboerderij, nu mét kleine anita en susan?

- nog een keer speeltuin?

Jeetje.. inspiratie is even helemaal op nu... Ik ga mijn hersenen maar weer eens van de vakantiemodus afhalen en op denkmodus zetten hoor.
En dan kom ik morgen met goede ideeën Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 12:36

assie schreef:
- Zwemmen? In Baarlo?

- nog een keer kinderboerderij, nu mét kleine anita en susan?


Die combinatie vind ik wel leuk Lachen heb het wel een beetje gehad in KZ weer Scheve mond het was megagezellig maar ik denk niet dat het een tweede keer nog leuk is Verward Lips are sealed

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 12:58

ik heb ook wel zin in een limbomeeting, ik woon erg zuidelijk dus kunnen jullie het een beetje centraal houden Verward

"Het hoofd van een welsh Cob, de actie van een Hackney en het lange haar van een Shire"......Balou?
http://www.depaardenbazaar.be

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 13:36

goooh roy.. voel je je te oud Lips are sealed Knipoog

Ik vind die combinatie ook wel leuk, maar dan moeten jullie niet schrikken van mijn heeeeeel erg witte benen Haha! Lips are sealed

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 14:26

assie schreef:
Ik vind die combinatie ook wel leuk, maar dan moeten jullie niet schrikken van mijn heeeeeel erg witte benen Haha! Lips are sealed


Vooruit, ik zal je matsen en er mijn melkflessen naast zetten, dan zijn die van jou tenminste niet alleen *LOL* *LOL* *LOL*
Na Hemelvaart biedt de agenda weer volop ruimte (voorlopig). Houdt ons op de hoogte.

Voor de ideeen: zijn er nog meer mensen met een goede 4x4 en een lekker bos in de buurt?

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 15:14

ikke"]
[quote="assie schreef:
Voor de ideeen: zijn er nog meer mensen met een goede 4x4 en een lekker bos in de buurt?


Hmmm denk dat je in Egypte wel leuk kunt crossen als dat mag.. even voor de goede order Egypte is een deel van een bos hier in de buurt, een zandafgraving Lachen

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 16:47

ja ik vind dat zwemmen ook wel een goed idee, maar dan kan wjerdo geloof ik niet mee of wel? en dan moeten jullie niet schrikken van mijn vetrollen Knipoog oftewel zwembandjes Knipoog nou ja, ik hoor het nog wel, en as, in baarlo is inderdaad wel een goed idee, maar hoe komen we daar? dat word denk ik een beetje problematisch en zeker als we eerst naar de kb gaan en het handigste is misschien op een zondag een keer want op zaterdag moeten veel mensen werken. óf deze vakantie nog

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 20:25

zwemmen..

wel leuk maar dan kan lara niet mee

en zwemmen vind ik ook niet ZO geweldig

ik heb het wel het liefste in de buurt,misschien

naar de KB, met kleine anita en susan he..

en dan daarna ff in de stad wat gaan drinken of
mischien naar een film?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 20:31

ja film is ook wel heel leuk, maar daarvoor hoef ik eigenlijk niet naar de bios toe Lips are sealed

Ehm.. jee, dit is moeilijk Frusty Ik vind tot nu toe het zwemmen heel erg leuk, de kb ook, maarja, die zie ik iedere dag al *LOL* . Film is ook leuk net als uitgaan.
Kunnen we geen mix van alle 4 doen Verward Nee, dat is te druk en te duur denk ik Verward Scheve mond

Moeilijk!!!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 20:57

hoi,
jahaaa!!! ik heb interesse, ik kon de vorige keer ineens niet meer mee. had geen vervoer doordat mijn zus op majoretten-concours moest!!! grrrr.....maar als ik nu weer geen vervoer heb blijf ik bij yentl slapen Slapen
dus ik ga zeker. Ik vind dat zwemmen wel leuk...maar niet zo in baarlo...ben niet meer zo voor baarlo want:
DOOR DIE STOMME CAMPING EUROASE HEEFT DE MANEGE: BERCKTERHEIDE IN BAARLO MOETEN SLUITEN!!! DUSSSS WEG MET MIJN OUDE SCHATJE APOLLO..... Lovers HAD IK ER MAAR PLAATS VOOR DAN KON IK HEM ZIJN LAATSTE DAG HIER ERGENS LATEN DOORBRENGEN....MAAR HELAAS HEB HEM VANAF 1 DECEMBER NIET MEER GEZIEN!!!!! DUSSS IK HAAT HET EEN BEETJE...MAAR VOOR EEN BOKTMEETING MET PAARDENGEKKEN DAN MOET DAT WEL FF KUNNEN, NIET?
Mij lijkt slapen ook wel vet joh!!! en dan een film kijken!!!
enne wat kunnen we nog meer doen...eehmmmmm....ik weet het ff niet...speeltuin is natuurlijk ook leuk!!! en KB ook...ik vind alles wel goed...als het maar gezellig word.
-xxx-
Monique

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 21:01

speeltuin is een beetje minder, omdat we daar vorige keer al zijn geweest en alles wel gezien hebben daar eigenlijk Scheve mond .

Als auk er een poll in zou willen knikkeren, of een nieuw topic starten met de mogelijkheden?
Of we wachten nog ff tot alle niet limboërs ook zijn overgehaald om te komen Haha!
Dus bij deze..

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:36

Een 4x4 heb ik niet, wel een leuk bos in de buurt Haha!

Als ik kan ga ik deze keer ook mee maar niet zwemmen, daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
Boswandeling met picknick?
Bij mij komen er ook even niet zoveel ideeën opborrelen.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 10:33

Ik heb er wel zin in hoor, in een Limbo meeting! Alleen......

assie schreef:
- - Zwemmen? In Baarlo?

- nog een keer kinderboerderij, nu mét kleine anita en susan?

- nog een keer speeltuin?




Dit is wat beneden mijn nivo! Lips are sealed Schijnheilig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 15:32

is zwemmen beneden jouw nivo,fonnie?
oke het ius niet leuk maarre... Knipoog

ik ben voor een film!!!
in iedergeval niet zwemmen want dan gaan veel al niet mee

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 16:04

de film zou wel kunnen, maar wat gaan we dan van tevoren doen, en die draait ook vaak pas 's avonds dus degene die van ver komen hebben dan wel een probleem. en hoezo is zwemmen beneden je niveau fonnie? ik vind zwemmen wel een goeie optie, maar nieuwe ideeën zijn nog steeds welkom.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 19:58

Sorry, zwemmen bedoelde ik daar niet mee hoor! Maar dat vind ik ook niet leuk... Haha! Maar ik zal wel moeten als jullie massaal voor zwemmen gaan kiezen Schijnheilig

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 20:07

hihi we moeten gewoon even kijken wat de meerderheid wil en de rest zal zich daar aan moeten aanpassen, want je kunt het nooit iedereen naar de zin maken helaas.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 20:14

Boswandeling, lijkt mij ook wel wat Lachen .
jeeetje..... veeeeels te veel keuzes *moeilijk*

Wat hebben we nu allemaal? En wat zijn de meningen?

-zwemmen (--> niet iedereen vind zwemmen leuk, degenen die het wel leuk vinden zijn positief erover)

-kinderboerderij (--> is tot nu toe positief op gereageerd, misschien een startpunt, voor wat we de rest van de dag gaan doen, dat we ons daar verzamelen en vanaf daar vertrekken Verward )

-film (--> vind iedereen wel leuk geloof ik)

-uit (--> probleem met tijd en vervoer neem ik aan)

-boswandeling (--> nog geen duidelijke reacties)

-speeltuin (--> te kinderachtig, al gedaan)

Nog meer ideeën? Roept u maar Party!!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 20:27

-zwemmen (--> niet iedereen vind zwemmen leuk, degenen die het wel leuk vinden zijn positief erover)
Party!! ík vind zwemmen leuk, maarja ik ben een zwemfan dus wat mij betreft kunnen we wel gaan zwemmen.

-kinderboerderij (--> is tot nu toe positief op gereageerd, misschien een startpunt, voor wat we de rest van de dag gaan doen, dat we ons daar verzamelen en vanaf daar vertrekken Verward )
Party!! dat van dat startpunt vind ik wel een goed idee

-film (--> vind iedereen wel leuk geloof ik)
Party!! dan zitten we wel met de tijd te kijken, vooral voor de mensen die van ver komen want de meeste leuke films draaien pas 's avonds.

-uit (--> probleem met tijd en vervoer neem ik aan)
Party!! inderdaad met de tijd, zie de reactie op de film

-boswandeling (--> nog geen duidelijke reacties)
Party!! dat vind ik wel een leuk idee!!!!!!!!! moeten we wel een beetje goed weer hebben.

-speeltuin (--> te kinderachtig, al gedaan)
Party!! yeps inderdaad, en niet iedereen wil zich graag jong voelen Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 20:29

assie schreef:
Boswandeling, lijkt mij ook wel wat Lachen .
jeeetje..... veeeeels te veel keuzes *moeilijk*

Wat hebben we nu allemaal? En wat zijn de meningen?

-zwemmen (--> niet iedereen vind zwemmen leuk, degenen die het wel leuk vinden zijn positief erover)

-kinderboerderij (--> is tot nu toe positief op gereageerd, misschien een startpunt, voor wat we de rest van de dag gaan doen, dat we ons daar verzamelen en vanaf daar vertrekken Verward )

-film (--> vind iedereen wel leuk geloof ik)

-uit (--> probleem met tijd en vervoer neem ik aan)

-boswandeling (--> nog geen duidelijke reacties)

-speeltuin (--> te kinderachtig, al gedaan)

Nog meer ideeën? Roept u maar Party!!


k heb t!!
een boswandeling (smiddags ofzo) met picknick ofzo
en daarna een film

uit is geen optie voor mij.. probleem met tijd denkik

of eerst naar kb en dan film maarja...
zou je aub een poll in dit topic willen maken,aukje? Schijnheilig

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 20:53

hmm.. die boswandeling, mag dat ook ietsjes anders zijn?

Dan heb ik namelijk een misschien wel goed idee

Kinderboerderij, kennismaken voor degenen die elkaar nog niet kennen, eindleijk anita jr en susan bewonderen (en misschien ook het veulentje dat dan al geboren is *hoop hoop*)

Dan vanaf de kinderboerderij naar de zandafgraving (waar ze sinds kort meegestopt zijn en wat nu een perfect wandel/picknickgebiedje is) lopen. Is niet ver lopen, ongeveer een kwartiertje. En daar wat rondstruinen, of picknicken (keuze is aan jullie) (om het paards te houden, kunnen we evt. theike meenemen, als die tegen die tijd manieren heeft geleerd, wat me niet erg waarschijnlijk lijkt Scheve mond Wie voelt zich geroepen om hem tijdens die wandeling manieren bij te brengen Knipoog ? )

En als we dan nog puf hebben kunnen we ff de stad induiken, wat drinken en dan richting de bios, die daar vlakbij ligt. (of alleen bios)

Goede planning van de dag?

Ps. Daar bij die zandafgraving kun je ook crossen gery *LOL*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 21:03

goed idee maar dat van de stad bv alleen de bios offe
gewoon 1 ding dus wat drinken ofzo

want zolang duurt een dag ook niet Knipoog

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 21:11

Hallo As denk eens na we zijn geen oude opaas en omaas jij met je boswandeling. En ook geen klein zwitserland meer want dat is niet leuk telkens hetzelfde

Gr xxx Dennis

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 21:13

sorry, maar ik blijf erbij dat ik dat zwemmen toch wel een leuk idee vind, en daarna misschien de bios?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 9 bezoekers