Blackberry Bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:05

Suus__ schreef:
Maar kan ik dan wel iets doen zodat de radio werkt?


Via WiFi luisteren, dat is de enige mogelijkheid. Of binnen HSDPA dekking zitten met je toestel, maar als je T-mobile hebt, dan wordt je nog steeds gelocked op een lage snelheid qua dataverbinding.

Met betrekking tot het siliconenhoesje en de toetsen, ja die werken gewoon nog. Ik heb een siliconen hoesje en een 8900 en het werkt gewoon perfect. Het zijn ook gewoon druktoetsen, dus die zullen altijd blijven werken :).

Met betrekking tot het hotmailprobleem, ik lees mijn hotmail email gewoon via de browser op de BB en dan zijn ze gelezen en kan ik ze ook verwijderen. Misschien dat je dat zou kunnen overwegen in plaats van de mail via POP op te halen? Of je moet ergens in de instellingen zoeken naar een synchronisatie instelling.

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 21:18

Oja hoe kan ik mijn email op mijn hotmail instellen? Sinds ik een blackberry email heb aangemaakt kan ik neit vinden hoe ik een andere email instel.

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 21:34

vordur schreef:
Ik heb ook een BB nog maar pas maar ik vind het allemaal erg moelijk hoor ik heb nog heel wat uitvinden en dat terwijl ik een digibeet ben hahahah


Als je de telefoon wat langer hebt, wordt het steeds makkelijker. :)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 22:11

Sypheron schreef:
Met betrekking tot het hotmailprobleem, ik lees mijn hotmail email gewoon via de browser op de BB en dan zijn ze gelezen en kan ik ze ook verwijderen. Misschien dat je dat zou kunnen overwegen in plaats van de mail via POP op te halen? Of je moet ergens in de instellingen zoeken naar een synchronisatie instelling.


Via de Email setup kan je gewoon je hotmail erop zetten.

Ik weet niet of jullie kpn of vodafone gebruiken?. Bij kpn moet je op de website www.kpn.blackberry.com een account aanmaken daar kan je al je email boxen instellen en ook service books verzenden.
Ik weet niet of vodafone dat heeft anders moet je het via het scherm doen.

Als een BES verbinding hebt kan je alleen zakelijk accounts instellen dus geen hotmail fo Gmail die moet dan via je werkgever lopen.

Allejandro
Berichten: 18540
Geregistreerd: 21-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:36

Ik heb geen wifi en dus ook geen radio. Das het enige wat ik eigenlijk mis. Is er inmiddels al een betaalbare en/of gratis radio applicatie voor de BB storm ( I ) ? :P

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 12:19

meiden de kogel is door de kerk ik ga ook golla tasjes verkopen.
de bb past er perfect in.
de tasjes gaan 9,95 incl verzenden kosten. dit is gemidddeld 5 euro onder de winkelprijs.

het wordt dit model en dan in verschillende designs en kleuren
incl haak om m aan je broek enz te hangen en halskoord.

Afbeelding

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:00

Leuk! En voor een goede prijs!

Ik mis een goede navi voor de BB je hebt wel wetravel maar dat krijg ik met geen mogelijkheid geinstalleerd helaas.

Lieneke_

Berichten: 1364
Geregistreerd: 22-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:51

Het trillen/geluidje van mijn ping doet het niet!
Hebben meer Curve mensen hier last van?
Mijn vriend heeft een Bold en die doet het wel gewoon?
Terwijl mijne precies hetzelfde staat ingesteld :\

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:57

Borrie01, dat is niet helemaal waar.. Ik heb er 2 en bij de Mediamarkt kosten ze 12, en die is vrij duur. Bij verdere winkels als dixons, dynabyte etc. kosten ze ook 10 :).
Maargoed, alsnog leuk dat je ze gaat verkopen :j

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 23:43

Ezumii schreef:
Borrie01, dat is niet helemaal waar.. Ik heb er 2 en bij de Mediamarkt kosten ze 12, en die is vrij duur. Bij verdere winkels als dixons, dynabyte etc. kosten ze ook 10 :).
Maargoed, alsnog leuk dat je ze gaat verkopen :j


Hebben we het wel over dezelfde modellen dan. Want ik heb toch echt flink zitten zoeken en ben ze van 15 soms 13 tegen gekomen maar nergens voor 10. Maar kan uiteraard ook met mn neus hebben gekeken. ;)

Die ik ga verkopen is de gevoerde versie en heeft het formaat van de foto zeg maar.
Maargoed al zijn ze in sommige winkels ook 10 euro als je bij mij besteld hoef je de deur niet uit haha.

Jollyjoy
Berichten: 369
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:46

Aaaah, stomme telefoon. Hij blijft aangeven dat ik een berichtje heb (envelopje in beeld, rood lampje knippert). Ik kan het alleen nergens vinden. Heb bij beide emailadressen gekeken, bij sms-berichten, bij gewone berichten, mijn voicemail gebeld...ik weet het niet meer. Weet een van jullie het wel?

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:48

Als ik graag een hoesje wil bestellen wanneer heb ik hem dan? :)

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:48

Jollyjoy schreef:
Aaaah, stomme telefoon. Hij blijft aangeven dat ik een berichtje heb (envelopje in beeld, rood lampje knippert). Ik kan het alleen nergens vinden. Heb bij beide emailadressen gekeken, bij sms-berichten, bij gewone berichten, mijn voicemail gebeld...ik weet het niet meer. Weet een van jullie het wel?

Msn? :P Of is je accu bijna leeg? Maar dan heb je wel een oranje lampje.

Jollyjoy
Berichten: 369
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Leiden

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:55

Batterij is nog vol genoeg. MSN heb ik nog niet eens geïnstalleerd/gedownload, dus ik denk niet dat dat het is.

En ik vind het verder zo'n leuke telefoon, waarom snap ik het nou niet gewoon.

Anoniem

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:56

Ik wil ook een BB! Al best wel lang.. Alleen ik wil niet graag een abbo omdat ik nu heel weinig geld heb. Hoeveel zijn jullie kwijt p/m?

lovey_ou

Berichten: 5532
Geregistreerd: 02-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:57

Jollyjoy schreef:
Aaaah, stomme telefoon. Hij blijft aangeven dat ik een berichtje heb (envelopje in beeld, rood lampje knippert). Ik kan het alleen nergens vinden. Heb bij beide emailadressen gekeken, bij sms-berichten, bij gewone berichten, mijn voicemail gebeld...ik weet het niet meer. Weet een van jullie het wel?

is je inbox dan niet vol? :P

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 12:02

Juul schreef:
Ik wil ook een BB! Al best wel lang.. Alleen ik wil niet graag een abbo omdat ik nu heel weinig geld heb. Hoeveel zijn jullie kwijt p/m?

€30 euro maar ik mocht zonder internet erbij ook al voor een blackberry gaan, en dan had ik een abbonoment van €18 euro.

_Lotte
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Eindhoven

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 12:30

Ik heb even een vraagje:
Ik heb de blackberry bold 9700 ..

eerst als ik het USB kabeltje in de computer en mijn telefoon deed kwam er op het scherm van mijn BB een bericht staan en als ik dan op JA klikte kon ik via de computer in mijn BB bestanden..

als ik dat nu doe reageerd mn BB er niet meer op.. hij begint wel met opladen maar er komt geen schermpje meer..
Weet iemand hoe dit komt?

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 13:03

Suus__ schreef:
Als ik graag een hoesje wil bestellen wanneer heb ik hem dan? :)


ik neem aan dat deze voor mij bedoeld is. ;)

Ik heb de hoesjes op dit moment nog niet binnen. dat krijg je he als je een webshop wilt openen dan moet je eerst alles inkopen.
ook zit nu de pasen er nog tussen. ik had alvast een vooraankondiging gedaan dat ik een webwinkel ga openen gewoon omdat ik zo enthousiast erover ben.

Als de hoesjes binnen zijn dan heb je binnen 2 dagen na ontvangst van betaling je hoesje binnen.

De hoesjes die ik nu te koop heb verkoop ik nog als particulier. (als ze nog niet verkocht zijn tegen de tijd dat de shop open gaat dan komen ze daar ook te staan.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 13:15

Suus__ schreef:
[naam] schreef:
Ik wil ook een BB! Al best wel lang.. Alleen ik wil niet graag een abbo omdat ik nu heel weinig geld heb. Hoeveel zijn jullie kwijt p/m?

€30 euro maar ik mocht zonder internet erbij ook al voor een blackberry gaan, en dan had ik een abbonoment van €18 euro.


Okee! Dat is wel te doen.. zit je dan niet steeds over je abbo heen?

Polaris

Berichten: 6843
Geregistreerd: 16-04-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 13:24

lovey_ou schreef:
Jollyjoy schreef:
Aaaah, stomme telefoon. Hij blijft aangeven dat ik een berichtje heb (envelopje in beeld, rood lampje knippert). Ik kan het alleen nergens vinden. Heb bij beide emailadressen gekeken, bij sms-berichten, bij gewone berichten, mijn voicemail gebeld...ik weet het niet meer. Weet een van jullie het wel?

is je inbox dan niet vol? :P


Of even opnieuw opstarten, kijken wat hij doet?

Tamara21
Berichten: 2666
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 13:24

Juul schreef:
Ik wil ook een BB! Al best wel lang.. Alleen ik wil niet graag een abbo omdat ik nu heel weinig geld heb. Hoeveel zijn jullie kwijt p/m?


E 54,50 per maand..

plotie

Berichten: 2315
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 13:33

lovey_ou schreef:
Jollyjoy schreef:
Aaaah, stomme telefoon. Hij blijft aangeven dat ik een berichtje heb (envelopje in beeld, rood lampje knippert). Ik kan het alleen nergens vinden. Heb bij beide emailadressen gekeken, bij sms-berichten, bij gewone berichten, mijn voicemail gebeld...ik weet het niet meer. Weet een van jullie het wel?

is je inbox dan niet vol? :P

Ik had dat ook, en er was een berichtje helemaal onderaan bijgekomen. misschien moet eens helemaal onderaan je berichten gaan.

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 13:37

Jollyjoy schreef:
Aaaah, stomme telefoon. Hij blijft aangeven dat ik een berichtje heb (envelopje in beeld, rood lampje knippert). Ik kan het alleen nergens vinden. Heb bij beide emailadressen gekeken, bij sms-berichten, bij gewone berichten, mijn voicemail gebeld...ik
weet het niet meer. Weet een van jullie het wel?


Mijn aller eerste sms'je op mijn BB heb ik een paar uur naar lopen zoeken tot ik hem gevonden had. :') Hij stond gewoon tussen SMS en MMS.

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 13:39

Juul schreef:
Ik wil ook een BB! Al best wel lang.. Alleen ik wil niet graag een abbo omdat ik nu heel weinig geld heb. Hoeveel zijn jullie kwijt p/m?



34 euro. Alleen heb ik 2 abbo's dus ik heb voor mijn BB abbo de goedkoopste genomen. Als mijn andere abbo afgelopen is, ga ik hem wel verhogen.