weer een paardje te koop(fjord)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

weer een paardje te koop(fjord)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 15:32

stond op marktplaats:

6 jarige fjord, niet ingereden, wel betuigd, luxe type, en deze foto heeft hij winterv8, is in de zomer heel sjiek. papieren en al, maar is zo duur, tehuis is véél belangrijker, er dan sotond er nggo een heel verhaal bij. oh ja, staat in gelderland.
binnekort krijg ik meer fotos, want ze heeft zelf geen scanner maar moeten ergens anders worden gescand,

Afbeelding


niet zon goeie foto, zo met wintervacht enzo maar alvast een beetje een indruk. ik vind hem wel een lief koppie hebben Lovers

Groetjes Laura


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 15:36

oh ja is van BrunsveinxConny, is dat een goede afstamming?
en het is een luchtzuiger, maar met band om probeert hij het niet eens.
heeft paardenpaspoort, is heel vrolijk

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 16:05

Heyy Laura!
Wat een leuk beestje zeg, mooie fjordekop Lachen
GA ervoor Haha!:)

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 16:09

gaaf paardje !! daar zou ik voor gaan als ik jou was Haha!

Nobody is perfect , my name is nobody Haha! *LOL* * hehe *

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 16:10

Mmmm,
aan een luchtzuiger zou ik niet beginnen, nu probeert hij het nog niet met band, maar misschien over een half jaar wel.
Dan nog niet te spreken over de ellende die zo'n band veroorzaakt, heb er genoeg gezien die schuurplekken veroorzaakten.

Verder had ik het idee dat je meer op zoek was naar een warmbloediger type pony, dit is wel heeeel wat anders.

Oh ja,
inrijden kan heel makkelijk en snel gaan, maar als ze al 6 zijn wordt het er niet makkelijker op, vooral niet bij die sterke, eigenwijze tanks van fjorden.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 16:14

Sjuimpje schreef:
Mmmm,
aan een luchtzuiger zou ik niet beginnen, nu probeert hij het nog niet met band, maar misschien over een half jaar wel.
Dan nog niet te spreken over de ellende die zo'n band veroorzaakt, heb er genoeg gezien die schuurplekken veroorzaakten.

Verder had ik het idee dat je meer op zoek was naar een warmbloediger type pony, dit is wel heeeel wat anders.

Oh ja,
inrijden kan heel makkelijk en snel gaan, maar als ze al 6 zijn wordt het er niet makkelijker op, vooral niet bij die sterke, eigenwijze tanks van fjorden.


dat mens van wie die was zei dat het luchtzuigen absoluut geen probleem was, in de wei doet ie het niet, en met band probeert die het niet eens, geen reden om een pony niet te kopen dus.
sommie fjordjes vind ik ook wel leuk hoor! eerst was ik ook naar een haffie gaan kijken. als het maar een lieve pony is, die er een beetje leuk uitziet en aan mn eisen voldoet. deze pony is ook niet voor zon beginnertjes stond er. ik heb zelf nog nooit op een fjord gereden, maar ze lijken me wel lekker rijden. ik ga toch voornamelik door de bossen, en dressuur kan toch ook met ze en sommige kunnen ook goed springen.
ik vind fjorden wel apart, en deze is ook niet zo lomp(wat er allemaal bij stond) en 1 foto is niet echt duidelijk.

gr. laura

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 18:10

Wat een lieve fjord!!!!!! Kwijl Kwijl

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:17

Boogie*Girl schreef:
dat mens van wie die was zei dat het luchtzuigen absoluut geen probleem was, in de wei doet ie het niet, en met band probeert die het niet eens, geen reden om een pony niet te kopen dus.


Niet banketstaaf bedoeld ofzo, maar tuurlijk zegt zo'n eigenaresse die haar pony wil verkopen dat ie er geen last van heeft. Als ze dat we zou zeggen koopt niemand hem meer.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:20

Sjuimpje schreef:
Mmmm,
aan een luchtzuiger zou ik niet beginnen, nu probeert hij het nog niet met band, maar misschien over een half jaar wel.
Dan nog niet te spreken over de ellende die zo'n band veroorzaakt, heb er genoeg gezien die schuurplekken veroorzaakten.

Verder had ik het idee dat je meer op zoek was naar een warmbloediger type pony, dit is wel heeeel wat anders.

Oh ja,
inrijden kan heel makkelijk en snel gaan, maar als ze al 6 zijn wordt het er niet makkelijker op, vooral niet bij die sterke, eigenwijze tanks van fjorden.

Ik ben het ook met je eens, het is nog een jong beestje, en nu al luchtzuigen zorgt voor problemen zegt de manege-einaar, veel paarden heeft ie daarvoor niet gekocht, terwijl ze goed te berijden zijn

. . .
. . .
. . .

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 19:24

Pouskintje"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Mmmm,
aan een luchtzuiger zou ik niet beginnen, nu probeert hij het nog niet met band, maar misschien over een half jaar wel.
Dan nog niet te spreken over de ellende die zo'n band veroorzaakt, heb er genoeg gezien die schuurplekken veroorzaakten.

Verder had ik het idee dat je meer op zoek was naar een warmbloediger type pony, dit is wel heeeel wat anders.

Oh ja,
inrijden kan heel makkelijk en snel gaan, maar als ze al 6 zijn wordt het er niet makkelijker op, vooral niet bij die sterke, eigenwijze tanks van fjorden.

Ik ben het ook met je eens, het is nog een jong beestje, en nu al luchtzuigen zorgt voor problemen zegt de manege-einaar, veel paarden heeft ie daarvoor niet gekocht, terwijl ze goed te berijden zijn
[/quote]

met een band om kan die dat toch niet?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 23:17

Een echte luchtzuiger kan je zijn strot afbinden en dan zal hij nog luchtzuigen.

Verder ontneem je hem zijn 'dope' om het zo maar te noemen dus vaak worden ze ook nog strontchagerijnig.

Ik ken zat gevallen die heel blij zijn met hun luchtzuiger, maar ik kan er niet tegen, ik wordt stapeldol als je je paard aan het poetsen bent en hij continue aan het zuigen is...

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 08:37

wat een gave fjord zeg, hoe groot is tie??

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 08:52

maar déze fjord probeert het niet eens met band om, en in het land kan hij zonder band.

hij is 1.42.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 09:29

Boogie*Girl schreef:
maar déze fjord probeert het niet eens met band om, en in het land kan hij zonder band.

hij is 1.42.


Nog niet nee, maar een luchtzuiger vindt altijd een weg om te zuigen. En blijkbaar doet hij het alleen op stal, oftewel hij verveel zich daar te pletter anders zou hij het niet doen, in de wei is natuurlijk veel meer te zien en te beleven en vreten. En in de wei staan ze ook niet 24 uur per dag te kijken offie het doet.

Ik zou het niet doen als ik jou was, vindt het risico te groot. En idd zoals hierboven al gezegd, als een paard verkocht moet worden heefttie NOOIT ergens last van.

Fjordjes zat op de wereld, en probeer eerst eens een paar fjorden uit voor je besluit er een te kopen. De ene fjord is de andere niet en misschien past het "eigenwijze" karakter wel helemaal niet bij je.

Succes met je zoektocht.

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 10:05

Wat een schatje!!!!!!! Lovers
Hij ziet er zooo lief uit!
Als ik jouw was dan zou ik er toch voor gaan!
GRoetjes JUlie

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 18:35

ik zou er gewoon binnenkort snel gaan kijken lau! TIS een gaaf beestje echt waar

goh... en het doet me aan expensive denken, hij lijkt erop kwa bouw! zie je dat? ik wel..

mijn paardje = lekker fjordiemix Tong uitsteken

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 18:55

Super leuk fjordje......Luchtzuigen kan idd een probleem zijn! we hadden 1 paard en die deed het zelfs met band op stal, maar een ander deed na een tijd een band omgehad te hebben het zelfs niet meer zonder band! Dus, hangt ook van het paard af en het hangt er van af hoelang het paard al luchtzuigt!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 19:46

Dat luchtzuigen zou ik geen probleem van maken, als je besluit hem te kopen omdat hij verder wel aan je eisen voldoet zou ik vragen of je hem op proef mag, zodat je kan zien hoe erg het luchtzuigen is.

Persoonlijk hou ik niet van fjorden ja net als van haffies en de meeste andere koudbloedjes. Ik dacht dat jij er ook niet van hield en dat je wat sierlijkers wilden, maar goed het is jouw keus...

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 19:53

Leuke fjord!!! Als ik het geld had kocht ik ook een weer een fjordje, gezellig bij Reus!!! Fjorden zijn echt tof!!!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 21:18

ik hou persoonlijk ook an wat sierlijkers, maar deze is wel pittig en sierlijk werd beschreven, maar ik ga er niet voor, is ongeveer 2 uur rijden van me, en toch neit echt mn type een fjord.
zoek gewoon nog ff lekker verder!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 13:26

mensen!!
als zij het een leuk dier vindt en graag deze fjord wil... waar maken we ons dan met zn allen druk om, als hij toch niet zuigt met die band, dan merkt ze het vanzelf als ie het wel weer gaat doen... misschien doet ie het inderdaad wel niet meer... en als je met hem aan eht werk gaat en als ie beleerd is, dus meer te doen krijgt heeft iehelemaal geen belang meer bij het zuigen...

Ik zou er voor gaan hoor!
tis een leuk beestje!!

Sydney
Berichten: 117
Geregistreerd: 30-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 13:49

Hij heeft echt een leuk koppie!

Met fjorden kan je echt alles doen, maar niet op hoog niveau. Er zijn uitzonderingen, die wat verder komen dan de gemiddelde fjord.

Brunsvein is een bekende hengst.

Afbeelding

Hij is sterhengst, preferente hengst en keurhengst.

Fjorden kunnen heel erg koppig en eigenwijs zijn en daar moet je mee om kunnen gaan! Vooral als ze nog onbeleerd zijn, zijn ze niet voor iedereen geschikt.
Maar als je het kan, dan heb je er ook wat aan en zijn het echt hele coole paardjes!


Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 14:04

Wat een lelijke fjord zech die dekhengst!

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers

cron