promo teams??????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 19:05

ik las ergens in een berichtje dat iemand tegen een ander zei dat ze in het fjorden promo team moest gaan...
nu vroeg ik me dus af of ze dat ook voor andere rassen hebben(tinkers)en wat dat precies inhoudt..


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:35

Ja voor tinkers hebben ze ook Promoteams (volgens mij op dit moment 3 of 4).
Ik rijz elf mee in t tinkerpresentatieteam. dit bestaat sinds 1996 en geven sinds die tijd al shows met de tinkers op verschillende evenementen (dag van t paard, P&R, countryfair in beesd en Aalten en meer van dit soort evenementen 18november op P&K ind e brabanthallen). We begonnen via een handelaar die contact had met de organisatoren van Paard. Toen het stamboek ontstond zijn we voor hun gaan rijden. en sinds vorig jaar is er nog een showteam (het PRteam, rijdt Thirza in mee en Percy en tinkernikky zie ook http://www.tinkerwereld.nl). ook is er appiekamps met zn honden en tinker kelly. en er was volgens mij ook een nieuwteam maar dat weet ik niet zeker.
Het houd in dta je voor verschillende evenementen gevraagd word. en t ras op zn voordeligst presenteert. en zo voor t ras meer bekendheid vergaard. zeker voor onbekendere en apartere rassen (zoals de tinker of de groninger) zijn dit ideale gelegenheden om mensen oer te halen zo'n soort paard te kopen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 21:34

thanx voor de info!
is het dan ook dat als je op wedstrijd gaat dat je dan op 1 of andere manier laat merken dat je daar van bent, ook weer om meer bekendheid voor het ras te krijgen?sorry, ik klik nu nogal dom....haha Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:41

Citaat:
Op 2001-10-11 20:05, schreef Pluutje:
ik las ergens in een berichtje dat iemand tegen een ander zei dat ze in het fjorden promo team moest gaan...
nu vroeg ik me dus af of ze dat ook voor andere rassen hebben(tinkers)en wat dat precies inhoudt..



hihi dat was tegen mij!! en ik ben daar ook mee bezig maar dat is allemaal nog heel klein en we moeten ff wachten todat we wat groter zijn met de club ( http://dieren.clubs.nl/fjordenmania ) en dan komt er een heus fjordenpromo team (met mij erbij!!)

groetjes!!

_________________
the best horse is a fjordhorse

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: debora/ry op 2001-10-11 22:42 ]</font>

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:42

nop alleen op shows rijden wij voor t TPT.
als je wedstrijden wil rijden moet je via een vereniging rijden

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 21:54

ja, dat was iid tegen jou ja!!
die site ken ik ook, ben ik volgens mij ook geregistreerd, long long tome ago...voor dat ik bokt had uitgevonden..! Haha! Haha!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:57

maar pluutje als je met een tinker in een promo team wil. moet je eens kijken op http://www.tinkerwereld.nl ze hebben nu audities en die komen wel vaker. ons team is een besloten team en laten geen buitenstaanders toe.
maar als je dit echt wil doen hou er dan rekening dat het veel tijd opslokt. het is niet alleen t show rijden maar ook t oefenen en t wassen en t vervoer anar de show en trainingsplaats toe. kleding regelen. en veel met je paard ervoor trainen. en een paard hebben dat niet bang uitgevallen is want dan ga je de mist in als er lichteffecten zijn of enge mensne in t publiek.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 19:25

ik weet nog niet zeker of ik het wil doen hoor, eerst maar eens kijken hoe hij is en hoe ik uitkom qua tijd enzo!!maar ik vroeg het me gewoon af! Haha!


FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:12

tinkernikky zie ook http://www.tinkerwereld.nl).

Hoi Marjoleintje,

Het adres van tinkerwereld is inmiddels iets verandert naar www.tinkerwereld.com

Nu ik je hier toch aantref, want je komt zo weinig nog op onze chat!! Slapen *
Hoe gaat het met je paardje???? Pling
Heb je ook recente foto's ??? want ze zal in de tussentijd al een hele dame geworden zijn.?

Groetjes Nikky

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:17

Daar heb je helemaal gelijk in marjolein, er komt meer bij kijken dan alleen een showtje rijden, alhoewel dat natuurlijk wel gaaf is!
Maar het kan altijd fout gaan, en je komt op de vreemdste plaatsen.. en de raarste afmetingen qwa rijbak, of gweoon zelfs in een weiland!
Dus inproviseren is zeker iets wat een ruiter moet kunnen.
En de paardjes moeten braaf zijn, maar ja het braafste paard Schijnheilig kan een keer gek doen en of schrikken. het blijven levende dieren maar dat maakt het ook wel leuk en spannend.


Groetjes Nikky

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:17

Ik rijd shows voor het groningerpaard en zit ook in het evenementen team LachenTja ik promoot het ras. en op wedstrijden loop ik met een bodywarmer van het stamboek en ik heb het logo op mijn dekje.
natuurlijk ook een grote sticker op de trailer.
gewoon iedereen proberen te overtuigen dat jouw ras het ras is!
mocht je een groninger hebben kunnen wij altijd mensen gebruiken hihi Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:26

helaas rijd ik niet op een groninger,alhoewel ik daarwel prachtige shows van heb gezien en ook voor de koets.
Ik rijd met een Tinker"Riccardo is zijn naam".
Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen anders had ik hem wel geshowt wahhhhhhhaha(opegeschept)..Iedereen vind zijn eigen knolletje het mooiste niet waar?
Ik probeer de Tinker op mijn manier te promoten, ik heb een website gemaakt bv, ik heb de stickers liggen maar ze zitten nog niet op mijn auto..ik heb wel t-shirts enz..
Het is gewoon ontzettend leuk werk(voorbereidingen enz) en Hobby..
Ik vind het altijd onwijs leuk om andere teams aan het werk te zien!
Ik heb vroeger ook wedstrijden gereden met een kwpner, maar dit vind ik toch net iets leuker hoor, ook omdat je het in team verband doet, brengt een hoop gezelligheid met zich mee.

Groetjes Nikky

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:41

Het NMPRS heeft ook een promo team. Stef zit er ook bij. Misschien ga ik er ook nog bij.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 23:07

inderdaad, ik ben heeeeeeel hard aan het trainen voor het NMPRS promo team, om zo een vrijheidsdressuur kuurtje in elkaar te draaien. Kom er alleen nog niet echt uit...

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 23:13

dit is echt al een heel oud topic en is al erg achterhaald, zo erg dat ik dus geen intresse meer heb(tinker is weg dus vandaar)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers