5 mei wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

5 mei wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 23:05

ik heb 5 mei een wedstrijd. sals het goed is rijd ik hem op corazon. ik zit nu al te shaken.. haha tis mijn 3e wedstrijd, ik moet de b proef uit mn hoofd kennen. ze zeiden daar gewoon b proef, niete ens welke. dus morgen proevenboekje kopen en 6 proefjes uit mn hoofd leren. ik ga morgen ook een sjabrack kopen voor cora, en dan ga ik hem echt mooi maken Lachen mooier dan hij al is.
maar hoe kom ik van mn zenuwen af?

ps. cor kan niet goed galoperen dat wordt wat. of zal het op de proef meevallen.

kuzz zenuwachtige pam

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 23:26

als je een proevenboekje koopt en je rijdt een officiele wedstrijd, dan staat er in het proevenboekje (voorin) wel welke proef je in de maand mei moet rijden.

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 23:28

het is geen officiele wedstrijd. maar mijn manege organiseert 1 tot 2 keer in de maand een wedstrijd voor junioren, onderling of manege. ik rijd nu een manegewedstrijd

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 23:31

als ik jou was zou ik daar geen proevenboekje voor aan gaan schaffen. vraag bij de manege gewoon om een kopie van de proef. tevens is een voorlezer als geheugensteuntje natuurlijk ook erg makkelijk.

als je de proef hebt, moet je 'm gewoon denkbeeldig in je hoofd gaan rijden, dat helpt. wat ook helpt is het op papier uit tekenen.

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 23:34

ik heb al gevraagd voor een kopie maar dat mocht niet. vast reclame voor het winkeltje. maar t proevenboekje is wel handig, want ik ga later wel officieel starten