Shetlanddag 2002 AFGELAST!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Shetlanddag 2002 AFGELAST!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 23:34

Toen we het idee van een shetland dag opperde op BOKT werden we bijna overvallen door de positieve reacties en de aanmeldingen.

Echter bleef er van al die aanmeldingen maar een heel klein clubje bokkers over wat daadwerkelijk zou komen. Jullie dank daarvoor.

In totaal hebben we 5 bokkers en 3 niet bokkers. Jullie zullen begrijpen dat een aantal van 8 mensen niet rendabel is om een hele shetdag voor te organiseren!

Daarom hebben we (Stefanie en ik) besloten om deze dag NIET door te laten gaan. Jammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 10:55

Heel jammer. Ik had heel erg graag gekomen maar om nou heel Nederland door te rijden(op Dennis z'n rug op precies te zijn) had ik een week van te voren moeten vertrekken. Ik had heel graag gekomen maar helaas.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 19:10

en een boktmeeting met de aangemelden is geen optie??? Ik heb me ook aangemeld maar op jullie tip gewacht met betalen.
Of is er een andere plek (liefst in NH) waar we kunnen boktmeeten met shetties???
Dat lijkt me namelijk wel erg leuk.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 19:36

Ben het helemaal met Polly eens... ook over dat aanmeldden... ik wachtte ook...

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 19:54

ik heb het uiteraard wel gemeld dat ik wilde komen.

We zijn (ik een iemand anders) al een beetje bezig met een NH meeting op dezelfde datum. Ook shetties, zodra er meer bekend is horen jullie dat!!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 06:40

Berdientje schreef:
Ben het helemaal met Polly eens... ook over dat aanmeldden... ik wachtte ook...


Waarop wachtte je?

Ik heb iedereen die zich aangemeld heeft een inschrijfformulier ge-pe-beet, en we hebben iedereen verzocht die mee wilde doen om het formulier voor 1 mei terug te sturen. (De betaling zelfs voor 1 mei.)

Polly heeft zich idd aangemeld, en die heb ik al laten doorschemeren dat het niet doorging, Polly, jij was ook 1 van de 8 die ik wel heb geteld als aanmelding.

Van de rest van de enthousiastelingen (+ excl. 4 andere bokkers) hebben we dus niks meer gehoord. We hadden bewust voor een sluitingsdatum gekozen ivm de inventarisatie van het aantal aanmelders en hoe de dag in te delen, maar als er dan vervolgens slechts 5 (+ 3 niet-bokkers) aanmelders zijn die 100% zeker komen is dat ze weinig om een hele dag een bak af te huren etc.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 12:23

Nou... ik had van Stef gehoord dat eht waarschijnlijk niet door zou gaan, maar dat we dan misschien een buitenrit o.i.d. gingen maken.. En dat iedereen zijn geld tergu zou krijgen, maar ik heb me wel aangemeld, maar het geld nooit over gemaakt...

Toch blijf ik het jammer vinden, ik had er heel erge zin in!!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 13:14

Berdientje schreef:
..........maar ik heb me wel aangemeld, maar het geld nooit over gemaakt...



Ik heb geen inschrijfformulier ontvangen van je.......en je daarom dus ook niet meegeteld.
We hebben toen gezegd dat iedereen die serieus mee wilde een inschrijfformulier terug moest sturen zodat wij een goed overzicht konden krijgen over wie, wat waar en hoeveel etc. En als (bijna) niemand dat doet, kunnen wij er vanuit gaan dat er geen animo meer voor is.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 13:29

Ik had het inschrijfformulier naar je gemaild... Dat weet ik zeker. Vaag hoor... Ik snap het niet meer Verward Stomme hotmail

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 06:48

Berdientje schreef:
Ik had het inschrijfformulier naar je gemaild... Dat weet ik zeker. Vaag hoor... Ik snap het niet meer Verward Stomme hotmail


Da's wel banketstaaf dan, want ik heb het idd niet gehad...... Huilen

Misschien prikken we een andere datum en proberen het nog een keer. Aanmelden via PB is dan misschien beter, ik hoor wel meer van problemen via hotmail......

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 07:59

Ik heb geen formulier gehad. Bij ons ging het ook wat rommelig eerst konden we niet komen en later weer wel.

Als er nog iets georganiseerd wordt zijn Ciska en ik van de partij dan heb je dus 2 bokkers met 2 ponies.

Sydney
Berichten: 117
Geregistreerd: 30-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 08:33

Ik zou graag willen komen, maar ik heb dan waarschijnlijk nog geen shetje. Het lijkt me leuk om verhalen van jullie te horen over de shetten en met jullie te meeten.