Erve Meenderinkboer!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Erve Meenderinkboer!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 15:58

Jajaa, Ik ga volgende week zaterdag 16 Oktober een weekje naar Erve Meenderinkboer in Markelo! Voor de 5e keer ofzo, maar het blijft gezellig!! *LOL*

Maar, wie gaan er dan ook in die week?? Of is er ooit wel eens geweest, en hoe was dat? *LOL* Leuk?? Tong uitsteken

Ik heb gehoord dat in die week een hele groep van Die Flardingha Ruiters ook komt!! Ben Benieuwd!! *LOL*

Groetjes!! Lachen

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:14

MiGzi_MiQ schreef:


Ik heb gehoord dat in die week een hele groep van Die Flardingha Ruiters ook komt!! Ben Benieuwd!! *LOL*



zitten er alleen maar weinig van Die Flardingha op bokt Knipoog

als ik geen heimwee had was ik ook gegaan ...

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 21:59

Centmenta schreef:
zitten er alleen maar weinig van Die Flardingha op bokt Knipoog

als ik geen heimwee had was ik ook gegaan ...


Jaa Dat is wel minder!! Maar er zullen toch wel andere mensen van Bokt naar Erve M geweest zijn?! Lachen

baroen

Berichten: 3115
Geregistreerd: 23-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 03:44

ik ben ooit wel geweest, kom er nu nog wel eens neuzen, woon nu erg dicht bij, mijn laatste pony kwam daar vandaan, een oudje, die lekker met pensioen mocht.....misschien voor "oude"bokkers die vroeger wel op erve m. geweest zijn bekend, schimmeltje turbo.....

was vroeger een erg leuk kamp......iig veel plezier daar!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 12:57

Hoelang geleden stond Turbo daar dan?! want een vriendin van mij komt daar al sinds ze net kon lopen!!:j.. Dat is zo'n 18 jaar geleden ongeveer! Lachen

En toen jij er kwam waren Hendrik, Fenneke, Koster enz er zeker ook al?! Lachen

baroen

Berichten: 3115
Geregistreerd: 23-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 00:17

och jee...ben erg slecht in namen hoor...... ff denken we hadden turbo , hmmm zo'n 3,5 jaar geleden nu (geloof ik, ongeveer) daar op gehaald.....

ik zit ff te graven in mijn geheugen, want dat ik daar op kamp was, is wel zo'n..... 14 jaar geleden.....weet wel dat ik toen helemaal gek was op een klein vosje......en een bonte pony, maar tjee namen ....nah vergeten....

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 02:22

Ik ben er twee keer geweest, 6-7 jaar geleden ofzo. Ik reed altijd graag op Santana en Daisy. Lachen

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 15:59

Santana en Daisy staan er allebei nog!!! *LOL*.. Daisy is de oude goedzak van stal zo'n beetje, *LOL* Vind hem zelf niet zo heel speciaal, maar ze is echt superbraaf en op z'n tijd best grappig om op te rijden!! Pling En Santana word ik gewoon zenuwachtig van, heb er geloof ik 1x op gereden, maar bij opstappen begon ze al te tollen en te dribbelen!! Bijna niemand met wie ik altijd ga rijdt graag op Santana!

Mijn Favorieten zijn Romeo, Roxy, Felix en Mirakel!! *LOL*

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 19:23

MiGzi_MiQ schreef:
Santana en Daisy staan er allebei nog!!! *LOL*.. Daisy is de oude goedzak van stal zo'n beetje, *LOL* Vind hem zelf niet zo heel speciaal, maar ze is echt superbraaf en op z'n tijd best grappig om op te rijden!! Pling En Santana word ik gewoon zenuwachtig van, heb er geloof ik 1x op gereden, maar bij opstappen begon ze al te tollen en te dribbelen!! Bijna niemand met wie ik altijd ga rijdt graag op Santana!

Mijn Favorieten zijn Romeo, Roxy, Felix en Mirakel!! *LOL*
Haha, ik was ook altijd de enige de op Santana wou, vooral met buitenritten. Extreme duivel Ik had met veel moeite een vriendin overgehaald eens op Santana (buiten) te rijden en die heeft bijna de hele rit gehuild ... ze vond het niet zo leuk dat ze elke keer recht overeind kwam als er een auto langsreed. Bloos


Romeo en Mirakel zijn de enige waarvan ik de naam zo herken ... ik heb niet zo veel foto's hier, maar misschien eentje van Mirakel. Zal vanavond eens voor je kijken.

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 19:48

Ben ik vroeger ook drie keer op ponykamp geweest. En vorig jaar nog een keer een weekendje naar toe geweest. Herinner me Koster nog. We hadden als geintje de fietsband van Hens leeg laten lopen, dachten we. Bleek het de fiets van Koster te zijn. Die kon het niet zo waarderen ( was nog in mijn ponykamptijd hoor).

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 01:41

Hahaa, Koster die oude vent!! *LOL* .. Ik zie hem waarschijnlijk over een paar uur weer, *Tenzij die niet teveel gedronken heeft Lips are sealed*..

Hens' vrouw, Esther is trouwens in verwachting van een Tweeling heh!! *LOL*

Nou ja, misschien kom ik morgen niet meer op Bokt, maar ik ga zeker m'n foto's erop zetten.. Dus jullie merken het wel!! *LOL*

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 02:19

Guinevere schreef:
Haha, ik was ook altijd de enige de op Santana wou, vooral met buitenritten. Extreme duivel Ik had met veel moeite een vriendin overgehaald eens op Santana (buiten) te rijden en die heeft bijna de hele rit gehuild ... ze vond het niet zo leuk dat ze elke keer recht overeind kwam als er een auto langsreed. Bloos


Romeo en Mirakel zijn de enige waarvan ik de naam zo herken ... ik heb niet zo veel foto's hier, maar misschien eentje van Mirakel. Zal vanavond eens voor je kijken.



Santana is gewoon knettergek in der kop! Lips are sealed.. Schijnheilig Dat zeg ik, het is echt een zenuwlijer!! Lachen Alleen met springen is zij de beste!! *LOL*

Ben benieuwd als je die foto van Mirakel nog hebt!!

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 12:59

wanneer ga je precies weg Mig? iig veel plezier en geef Chevelie een kus!

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 10:01

ja ik ben er vaak met ponykampen van de manege geweest, ik ken het schimmeltje turbo nog daar hadden ik en me nicht toen ruzie over wie der op mocht.ik weet niet of jullie kokkie de fjord nog kennen en valencia en rody de paarden zijn ook leuk maar was toen nog te klein zit er over na te denken om maar eens een x daar heen te gaan en een ritje te maken:D

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 22:21

boytjeh schreef:
ja ik ben er vaak met ponykampen van de manege geweest, ik ken het schimmeltje turbo nog daar hadden ik en me nicht toen ruzie over wie der op mocht.ik weet niet of jullie kokkie de fjord nog kennen en valencia en rody de paarden zijn ook leuk maar was toen nog te klein zit er over na te denken om maar eens een x daar heen te gaan en een ritje te maken:D



Turbo ken ik zelf alleen van Verhalen, net als Kokkie ook.. Lachen En Valencia is er nog steeds, en Rody is er helaas sinds vorig jaar niet meer.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 18:19

Ik ben er een hele tijd geleden [lees: 6 jaar geleden of zo] 2 keer geweest! Vond het echt super gezellig daar! IK reed het eerste jaar op Chevalie [of zo Clown ] en het 2e jaar op Sylvester! ZIjn die er alle 2 nog! ??

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 18:20

MiGzi_MiQ schreef:
Turbo ken ik zelf alleen van Verhalen, net als Kokkie ook.. Lachen En Valencia is er nog steeds, en Rody is er helaas sinds vorig jaar niet meer.


Valencia en Rody die ken ik ook nog wel op Valencia heb ik oook nog wel eens gereden en Rody, dat was echt een hele snelle roodschimmel toch>?

jimmy

Berichten: 597
Geregistreerd: 21-09-04
Woonplaats: N'gein,bruchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:31

hoi ik ben er ook iets van 5 jaaraachter elkaar geweest wij gingen altijd met de hele pony club de castellum ruiters.ik had het altijd er naar me zin,toen waren inderdaad koster fenneke hens en volgens mij elsbeth??er .

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 23:31

Margon schreef:
Ik ben er een hele tijd geleden [lees: 6 jaar geleden of zo] 2 keer geweest! Vond het echt super gezellig daar! IK reed het eerste jaar op Chevalie [of zo Clown ] en het 2e jaar op Sylvester! ZIjn die er alle 2 nog! ??


Chevallie, Valencia zijn er nog Sylvester ken ik niet, en Rody was die roodschimmel idd!! Alleen is die er ook niet meer!!

Heb op ITP nog een ander Topic met veel foto's.. Je kan daar ff koekeloeren als je wil!! Lachen

[ITP] Erve Meenderinkboer!

Suusoi
Berichten: 2081
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 15:41

Ik ben toevallig vorig weekend er nog geweest..
En ik ga heel vaak met Hemelvaart en Pinksteren met onze manege..
het is altijd heeel gezellig..
Ik heb op Arabel Onix en Misty(heel vaak) op gereden en op Mirakel en Edison..
Ik rij meestal op Misty dat is echt zoo'n schatje..! Lovers

Suusoi
Berichten: 2081
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 15:50

MiGzi_MiQ schreef:
Chevallie, Valencia zijn er nog Sylvester ken ik niet, en Rody was die roodschimmel idd!! Alleen is die er ook niet meer!!

Heb op ITP nog een ander Topic met veel foto's.. Je kan daar ff koekeloeren als je wil!! Lachen

[ITP] Erve Meenderinkboer!


Rody die roodschimmel..
die hebben ze vorig jaar in laten slapen..
Was veel beter voor dr want ze was zwaar mishandeld..
erve meenderinkboer had haar teruggekocht en haar laten opknappen maar dat was niet gelukt.. Verdrietig

Auky

Berichten: 5821
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: Gent (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 16:20

Ben afgelopen september voor het eerst naar Markelo geweest, heb een dagtocht gemaakt op Pluim.
Ook ik heb nog een paar foto's van Pluim, Bianca, Mathador, Arabel, Romeo, Igor M, Nandor, Onix en Danny op de pc staan, voor de liefhebbers Lachen

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 03:10

Auky schreef:
Ben afgelopen september voor het eerst naar Markelo geweest, heb een dagtocht gemaakt op Pluim.
Ook ik heb nog een paar foto's van Pluim, Bianca, Mathador, Arabel, Romeo, Igor M, Nandor, Onix en Danny op de pc staan, voor de liefhebbers Lachen


Oh dat vind ik wel cool!! Je mag ze wel Pb-en als je zin/tijd hebt!!
En foto's van mij staan in mn andere topic!! *LOL*

Auky

Berichten: 5821
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: Gent (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 21:52

ik zal ze wel even uploaden Knipoog
Vind jouw foto's ook erg leuk om erug te zien !
Goh als je dat zo ziet, mis je het wel daar zeg !

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 17:28

Nooit geweest, maar lijkt me erg stoer Cool