Wie kent de hengst Jordan (v. Cocktail)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Monique_oud
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 15:21

Ik heb een vierjarig ruin van de hengst Jordan. Bij ons in Limburg kan ik op de startlijsten op concours geen andere Jordans vinden. Waarschijnlijk zullen die er meer in Noord- of Zuid-Holland zijn. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die er meer vanaf weten of afstammelingen ervan kennen. Ik zou graag willen wegen of bepaalde karaktereigenschappen specifiek van de vader komen of dat het toch meer uit moederskant is (mv. = Darwin). Ik vraag me ook af of hij nog wel dekt. In de indexen van het KWPN kan ik hem namelijk niet meer terug vinden. Misschien is Jordan wel verhuist naar het buitenland, is hij inmiddels dood of is hij gewoon afgekeurd op afstammelingen. Ik zou het erg plezierig vinden als iemand mij iets meer zou kunnen vertellen. Bij voorbaat heel hartelijk dank. Koe

Je paard kan je grootste vriend zijn!!!


kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 21:31

nou weinig volk die wat weet
ik kan je ook niet helpen ben helemaal uit de grote paarden wereld Sigaar
hiih
zit nu in de ijslander wereld Haha!

tja....

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 20:01

Hoi,

Ik heb een Mytens x Darwin en die van mij heeft het karakr van Darwin, werkwillig, lief , sullerig maar niet sloom. groetjes

ps uit wat voor merrie komt die Darwin merrie weer ? Die van mij is een Mytens x Darwin x Usselo x Gag

Je kunt ook een oproepje plaatsen bij http://www.horses.nl en dan bij fokkery, misschien weten ze dar wat van Jordan.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, knockout1, Mark0919, MarrieLeen en 28 bezoekers