Vervelende snertopmerkingen!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Vervelende snertopmerkingen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 01:07

Vandaag was ik bij mijn vriendin waar ik bij werk. Een tijdje geleden had de manager haar verteld dat ze haar bloemenkrans van de deur weg moest halen, dat er iemand erover gezeurt had. Na een paar daagjes kwamen de managers aan mijn deur om te zeggen dat mijn dochter de chalk van de grond af moest wassen, dat er ook over gezeurt was. Iemand later belde de politie en vertelde dat een andere vriendin van mij die ook in het flatgebouw woont drugs gebruikte in haar huis. De politie stond dus in een paar seconden aan de deur. Een tijdje later, ons flatgebouw is een secure building, stond er een vrouw, die niemand kan uitstaan, met de deur open iets op het bord aan de muur te lezen. Ik vroeg of ik de deur kon sluiten en ze ging helemaal over de rooie. Ik liep dus de deur uit en bedankte haar voor haar opmerkingen. Ze kwam achter me aan en begon te schelden dat ik diegene was die opmerkingen maakte. Terwijl ik me omdraaide rende ze weg. Dus ik met mijn grote smoeltje " Yeah, you beter get in there, B...!"
Anyhoew...nu kregen we te horen dat zij en haar man het zijn die al die snertopmerkingen maken over de krans, de chalk en de drugs. Ik had dus al zo'n vermoeden! Boos! Ze vertelde de manager dat wanneer haar man de was moet doen (hij loopt graag tegen haar deur aan) dat hij tegen de krans aanloopt. Nu is die man gehandicapt en kan hij best wel goed recht lopen dus ik begrijp niet waarom hij zonodig tegen mijn vriendin haar deur moet aanlopen. In ieder geval, de vrouw had al eens gezegt tegen mijn vriendin dat als de kinderen teveel schreeuwen dat ze zelf er iets zou aan doen. Moet je dus niet bij mij of mijn vriendin aankomen he! Die zou ik dus een meteen een klap op haar neus geven als ze tekeer ging tegen mijn kind.
Maar in ieder geval, eerst wilde ik erheen gaan, maar ik kan nogal pissig en agressief uit de hoek komen en heb het maar niet gedaan. Ik wil wel een brief gaan schrijven naar hen. Hebben jullie enige idee hoe ik dit kan aanpakken?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 12:09

Hmm, vreemd verhaal...wat kan je er aan doen...negeren die mensen. Ik neem aan dat de politie of die mensen bij wie er geklaagd wordt over die dingen het niet bepaald serieus nemen. Wat een belachelijk gedoe zeg.