als je dit doet ben je echt gek!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 20:37

Tja... er is op het ogenblik hier niets anders op de televisie Scheve mond .
Hij is/was voor de tweede keer voor de examens uitgesloten en daarom van school gestuurd. Hij heeft 10 leraren/leraressen gedood, 2 medewerkers van de school, een politie-agente, 2 leerlingen en zichzelf.
De politie is nog op zoek, omdat het nog niet zeker is dat er een tweede dader is.
Als je dit doet, ben je inderdaad goed gek Verdrietig !

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 01:27

Dat verwonderd me dus helemaal niet! Hier in Amerika is dat dus al een aantal keertjes gebeurt. Schrik er ook niet meer van als ik zoiets hoor. Wat ik dus wel eng vind is dat het zou met mijn dochter kunnen gebeuren. Ik bedoel dus dat zij iemand anders slachtoffer kan worden. Sommige mensen zijn dus helemaal op hun kop gevallen en verdienen de doodstraf! Het zal je kind maar wezen dat vermoord word door een ander kind die van school getrapt wordt! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 17:10

Ik zit nu in mijn eindexamenjaar en ik blijf er maar aan denken, ik ben vooral zo geschrokken ove het feit dat hij 14 leraren heeft doodgeschoten, dat zijn er zo vreselijk veel, moet je dat eens voorstellen. Verder moet ik ook steeds aan dat ene meisje denken dat zei, "Toen schoot hij de lerares NAAST MIJ dood, en keek mij zo doordringend aan". Ze vertelde dat heel onbewogen, volgens mij snapte ze zelf nog niet zo geod wat er is gebeurd.
Enfin, er zijn een zooi gekke mensen op de wereld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 20:44

Als je dit doet ben je niet gek: dan ben je wanhopig

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 09:55

wanhopig en doorgedraaid...

Er blijven mensen achter,
achter in de strijd.
Die niets meer kunnen doen,
die moeten leven met het feit.
Ik schrik van de berichten,
ze grijpen me aan.
Ik kijk naar de gezichten,
er zijn teveel gegaan!

DE KAST-ZO JONG.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 10:08

Zep schreef:
Als je dit doet ben je niet gek: dan ben je wanhopig


Wanhopig is denk ik ook niet juist Scheve mond , ik denk toch "very pissed off" Verward . Als je wanhopig bent, schiet je misschien de leraar/rektor dood (goh, dit klinkt bijna alsof ik dit normaal vind, wat natuurlijk niet zo is Verdrietig !!!), die jouw van school gestuurd heeft en daarna jezelf. Maar niet berekenend zoveel. Als die ene leraar niet had ingerepen, had hij er waarschijnlijk nog meer omgebracht Scheve mond . Het is iig diep triest, hier in Dld. word om 11.05 uur, overal een minuut stilte gehouden.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:17

Ja echt verschrikkelijk.
Idd gebeurd het in Amerika ook vaak, heb er toevallig mijn mondeling egels over moeten houden.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:37

Ik denk toch wel wanhopig, gewoon helemaal over je toeren, en iedere leraar kapotschieten die je tegenkomt...
Ik heb het allemaal niet goed gevolgd, wat heeft die leraar die ingegrepen heeft gedaan om hem te stoppen dan?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:42

Er was gisteren een intervieuw met die leraar op de tv; hij is eerst gevlucht voor die knul en is toen toch weer naar hem toe gegaan en heeft hem gezegd : "je kan mij nu ook neer schieten, maar denk je niet dat het genoeg is?" daarop zei die knul ja en is met die leraar mee in een materiaal ruimte gegaan. Daar heeft die leraar hem opgesloten en vervolgens heeft die gozer zichzelf neergeschoten.
Ik blijf erbij dat je dit niet wanhopig kan noemen; doorgedraaid, geflipt, knettergek geworden, vind ik toepasselijkere benamingen Scheve mond Verdrietig !

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 12:07

Je bent dan echt niet meer goed....
Wie doet nou zoiets?
Die meiden en jongens die daar op school zaten hebben niet eens wat gedaan...ik vind dit zo zielig van dat joch Boos!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 14:35

ja, dat zei ik al, doorgedraaid en wanhopig. Je begint met jezelf zielig vinden, dan draai je door uit wanhoop en dan draai je nog meer door en dan kom je op zo'n idee. Maar dan nog ben je niet goed in je hoofd. Trap dan een vuilnisbak in elkaar ofzo, dat is nog te overzien...

Maar wat ik eigenlijk best een stomme actie vind van die leraar is hem opsluiten in zo'n kast ofzo. Voor hetzelfde geld word ie nog kwaaier, schiet ie het slot kapot en had ie nog meer doden gemaakt...
Maar ja, ik zou ook niet weten wat ik moest doen op zo'n moment, als leraar dan. Ik vind het al dapper dat ie heeft geprobeerd hem te stoppen.

Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 23:09

te ziek voor woorden, onbegrijpelijk
dan hebben ze het over Amerikaanse toestanden, nu dus voor de derde maal in Europa, 2x Duitsland, 1x Nederland