Naar Emmeloord geweest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Naar Emmeloord geweest...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 14:46

Laat ik bij het begin beginnen.
Eerst hebben ze een buigproef gedaan, zowel voor als achter. Voor kwam ze er ook niet helemaal lekker doorheen, maar dat was allang bekend, daarvoor is ze een aantal jaren geleden al op speciaal beslag gezet en heeft ze nu geen last meer van.
Maar achter dus ook niet helemaal lekker, ook niet op de volte. Ze was nu rechtsom slechter, terwijl het eerder steeds linksom was Verward
Dus op de foto, daar mocht ik niet bij zijn, en het wachten duurde laaaang.... Ondertussen de boeiende literatuur gelezen die er lag: Nieuwsbulletin van Het Groninger Paard Haha! }>

Na een half uurtje was het klaar en mocht Ironique (nog half sloom) weer op de trailer. Nóg langer wachten tot de dierenarts weer beschikbaar was om de foto's met ons te bespreken.Nou... eindelijk dus... Eerst bekeek hij nog even de oude foto's van de voorbenen van 4 jaar terug, daar was hij niet zo heel positief over, 3tjes op de kogel. Maar goed, dat houdt zich iig stabiel door het beslag.

En toen de foto's achter... ALLEMAAL GOED!! De kogel, spronggewricht en knie waren allemaal 2tjes of beter, iig dus GEEN spat! Dat was zeker een opluchting, alleen is nu dus de vraag wat het wél is. Waarschijnlijk zit hoger, heupen, bekken of rug.

Ze heeft nu pijnstillers en ontstekingsremmers gekregen, daarbij nog een supplement om de gewrichten wat meer te 'smeren'. Verder moet ik iedere dag een kwartier met haar stappen, mag er niet op. Over 2 weken moeten we terug komen, ff kijken hoe het dan is en hopelijk kunnen ze dan meer vertellen!!

I'm happy Lovers

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 14:51

Dat is nog eens fijn nieuws zeg. Wel jammer van de voorbenen, maar dat wist je dus al.
Misschien moet je er eens fysiotherapeute bij halen voor het heup/rug probleem? Of heb je dat al gedaan?
Succes!

:evaw:

Anoniem

Re: Naar Emmeloord geweest...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 14:56

Jeetje vervelend voor je zeg, maar komen die rug/heupproblemen niet voort uit de voorbeenproblemen???
Naz schreef:
Laat ik bij het begin beginnen.
Eerst hebben ze een buigproef gedaan, zowel voor als achter. Voor kwam ze er ook niet helemaal lekker doorheen, maar dat was allang bekend, daarvoor is ze een aantal jaren geleden al op speciaal beslag gezet en heeft ze nu geen last meer van.
Maar achter dus ook niet helemaal lekker, ook niet op de volte. Ze was nu rechtsom slechter, terwijl het eerder steeds linksom was Verward
Dus op de foto, daar mocht ik niet bij zijn, en het wachten duurde laaaang.... Ondertussen de boeiende literatuur gelezen die er lag: Nieuwsbulletin van Het Groninger Paard Haha! }>

Na een half uurtje was het klaar en mocht Ironique (nog half sloom) weer op de trailer. Nóg langer wachten tot de dierenarts weer beschikbaar was om de foto's met ons te bespreken.Nou... eindelijk dus... Eerst bekeek hij nog even de oude foto's van de voorbenen van 4 jaar terug, daar was hij niet zo heel positief over, 3tjes op de kogel. Maar goed, dat houdt zich iig stabiel door het beslag.

En toen de foto's achter... ALLEMAAL GOED!! De kogel, spronggewricht en knie waren allemaal 2tjes of beter, iig dus GEEN spat! Dat was zeker een opluchting, alleen is nu dus de vraag wat het wél is. Waarschijnlijk zit hoger, heupen, bekken of rug.

Ze heeft nu pijnstillers en ontstekingsremmers gekregen, daarbij nog een supplement om de gewrichten wat meer te 'smeren'. Verder moet ik iedere dag een kwartier met haar stappen, mag er niet op. Over 2 weken moeten we terug komen, ff kijken hoe het dan is en hopelijk kunnen ze dan meer vertellen!!

I'm happy Lovers

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 15:08

wat heb je mee gehad?
quadrisol en xa-10 ?

sterkte met het stappen in dit weer brrrr,
tenminste moet je op het harde?

ben benieuwd wat ze over 2 wk ervan vinden!
sterkte...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 15:44

orri schreef:
wat heb je mee gehad?
quadrisol en xa-10 ?


Haha, helemaal goed! Haha!
Heb je ervaring met dat spul?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 15:52

Ik heb veel ervaring met de Q vooral Knipoog
de xa-10 heb ik overwogen als hulp bij het ondersteunen van herstel na zijn operatie .. Ik heb er toen nog telefonisch overleg over gepleegd met Muiswinkel, maar aangezien het niet echt nodig was heb ik toen MaxH bijgevoerd, ging goed.
Die xa-10 is best aan de prijs trouwens!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 20:17

orri schreef:
Die xa-10 is best aan de prijs trouwens!


Je wilt ook NIET weten wat we in totaal kwijt waren Lips are sealed
Ik schrok me echt rot!

Maar het is het waard, de ergste dingen kunnen we gelukkig uitsluiten!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 20:19

pffff gelukkig valt iets mee dus!
enne we sturen trouw het blad daarheen ze zijn immers lid *LOL*
wel leuk dat het in de wachtkamer ligt!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 20:31

Wat een opluchting dat het dus idd geen spat is, maar nu nog die onzekerheid wat het dan wèl is. Misschien toch eens een fysio ernaar laten kijken? In ieder geval veel sterkte met stappen, heb er helaas genoeg ervaring mee... En bereid je vast voor op de opmerkingen die er gaan komen als je zegt dat je 'vanavond gaat stappen met het paard'! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 20:49

Ja helemaal als je dat op zaterdagavond gaat doen Haha!
Maar wel heerlijk joh, dat het geen spat is.
Pliva heeft eens een acupuncturist op bezoek gehad en die kon echt alles over haar vertellen. Waarom ze bepaalde kanten stijf was, hoe het met de benen en de rug zat en hij heeft haar behandeld waarna het rijden een stuk beter ging.
Gewoon eens het een en ander proberen. Geld zat, toch? Schijnheilig Knipoog

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 21:55

Jeetje, wat goed dat het geen spat is! Maar toch, nu zit je weer met de twijfel en onzekerheid wat het nou wél is... Heb je er al eens een kraker naar laten kijken?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 22:56

Nou ja ik had je al gesproken maar ik moest perse even reageren van je dus hierbij Cool .

IK BEN BLIJ DAT DE FOTO'S GOED ZIJN NU MAAR HOPEN DAT DE REST OOK SNEL OKE IS Lovers Lovers .

Zooooo plicht weer voldoen. Ik hoop echt dat er snel een fysio naar kjan komen kijken zou wel fijn zijn, Suuccccccccceeeeeeeessssssss

Lovers

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 23:20

Goed nieuws meis, nu hopen dat je achter de echte oorzaak kunt komen!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 23:22

Poeh, dat is idd goed nieuws! Heel veel succes met d'r, en ik hoop dat ze snel weer helemaal goed is! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 00:36

Toppie hoor!

In ieder geval die definitieve rotaandoeningen uitgesloten, hopelijk knapt ze snel op!

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 03:04

Super Nienke, dit is goed nieuws om te lezen!

Hopelijk gaat het snel beter met Ironique.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 11:24

Naz"]
[quote="orri schreef:
Die xa-10 is best aan de prijs trouwens!


Je wilt ook NIET weten wat we in totaal kwijt waren Lips are sealed
Ik schrok me echt rot!

Maar het is het waard, de ergste dingen kunnen we gelukkig uitsluiten!
[/quote]

Hmmm, xa-10 was die niet iets van 300 gulden per kuur?
En quadrisol is ook al niet echt goedkoop...

Hoop dat je snel verbetering ziet!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 22:04

hey.... dit is iig goed nieuws om te lezen. Nu maar 'lekker' stappen en dan komt het vast allemaal goed op den duur!!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 00:04

Een heel herkenbaar verhaal!
Mijn vorige merrie had ook wrsch spat ,maar op de foto was het dat dus niet.DA kon niets meer voor mij bedenken.Ben toen naar ander DA gegaan en het bleek uit de heup te komen.Zij heeft dit geconstateerd dmv acupunctuur.
Drie keer behandeld en we konden weer verder zonder dure medicijen.Echt een openbaring voor mij!
Het enige reguliere alternatief was toen nog met een pot buut naar huis....
Er is meer mogelijk onthoud dat goed Lachen
Sterkte ermee.

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, AhrefsBot, Angie91, BETUWE, JackAebe, Larislaatje, laura_estee, leenleen11, Mjelleke, Nathachou, Noor17, Sky_As, Sterrenpony, YandexBot en 139 bezoekers