any dale

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

any dale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 11:09

wie kent manege any dale in muiderberg en wat vinden jullie hiervan?


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 11:18

Ik heb kennissen die daar hun paard en pony hadden staan toen z nog daar ind e buurt woonden. Die dames vonden het daar echt reuze leuk, ze praten er nog vaak over (vandaar dat ik in Friesland die naam ook ken Haha! ).

Van wat ik erover gehoord heb is het wel een hele grote manege, en ook niet echt goedkoop, maar wel heel leuk en gezellig.
Oja, er moet ook zo'n echte manege-cultuur hangen, waarbij je dus wel met bij je shabrak kleurende bandages moet hebben, en het liefst ook in bijpassende jas moet rijden....maar daarin is Anydale niet uniek...
Dat gaat op heel veel maneges immers zo!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 11:26

De bodem in de binnenbak was de laatste keer dat ik er geweest ben keihard, buiten was het blubber. Pony's in stands, oud tuig, drukkingen. Veel rommel op het terrein.
Neuh, ben er niet zo kapot van. Heb het ook wel slechter meegemaakt hoor, zo beroerd is Any Dale niet, maar ik zou er zelf niet willen rijden.

Nulla tenaci invia est via

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 11:44

Oeps...en voor wat betreft een wedstrijd? Ik start er dinsdag voor het eerst....

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 15:17

IK heb met veel plezier daar gereden en mijn zusje ook, dat is nu al weer zo'n 4 jaar geleden denk ik, en nu komen we er nog regelmatig, want mijn ouders en oom en tante hebben daar priveles en mijn zusje had ook les van Delphine met haar pony. Er zijn wel veel geruchten dat het daar een beetje rommelt bij de werknemers en zo.
Het terrein vind ik wel heel erg opgeknapt, mooie stallen bijgekomen en zo, alleen jammer dat de manegepaarden en ponys op stands (eigenlijk nog geen eens stands, gewoon aan nekbanden naast elkaar)staan. Oh ja, is er nog steeds droes daar? Want afgelopen zondag mochten de mensen van any dale niet bij ons starten, omdat ze droes hadden? En gaat de koninginnedag wedstrijd dan nog wel door? Dat is wel een hele leuke wedstrijd trouwens.
Groetjes Danielle

***Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard***

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 15:29

Ik heb er een keer gestart, het is op gras achter in de wei, was best netjes voor elkaar, genoeg ruimte om los te rijden. Nette ringen.

Duurde alleen belachelijk lang voordat de prijsuitreiking was.

Lot schreef:
Oeps...en voor wat betreft een wedstrijd? Ik start er dinsdag voor het eerst....

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 18:32

Volgens mij is Any Dale een hele leuke manege.
Ik ben zelf nooit op Any Dale geweest, maar hun deden elk jaar op koninginnedag mee aan het ringsteken waar ik ook an meedeed met beauty.
voor wat ik heb gezien, zagen de paarden en pony's er perfect uit en haden ze wel goed tuig!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 18:50

Margreet schreef:
De bodem in de binnenbak was de laatste keer dat ik er geweest ben keihard, buiten was het blubber. Pony's in stands, oud tuig, drukkingen. Veel rommel op het terrein.
Neuh, ben er niet zo kapot van. Heb het ook wel slechter meegemaakt hoor, zo beroerd is Any Dale niet, maar ik zou er zelf niet willen rijden.


dat was vast vorig jaar? nu liggen er in beide goede achterberg bodems! echt perfect! er is ook helemaal opnieuw bestraat en de bak is oopnieuw geverfd! Kwijl

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 18:52

de wedstrijd a.s dinsdag, hoe heten jullie, ik start L springen en L2 dressuur paarden.

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 20:32

Maarre paardje, weet jij hoe dat nou zit met die droes? Want dat vind ik niet zo''n fijn idee eigenlijk, als er een wedstrijd word gehouden en er staat een paard met droes?

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:45

Bij ons op de manege heerste droes, en toen bleek dat dat bij Any Dale ook heerste, terwijl er mensen van onze manege daar wedstrijd hadden gehad. Erg leuk dus Boos! .

Nu na een maand mag er bij ons weer gereden worden en de wedstrijden gaan weer gewoon door, dus ik denk dat Any Dale ook gewoon weer open kan.

Ik heb er dezelfde mening als Margreet over, beetje rommelig en armoedig. Maar de wedstrijden zijn daar prima.

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 08:48

Astrid(dempsey) schreef:
Maarre paardje, weet jij hoe dat nou zit met die droes? Want dat vind ik niet zo''n fijn idee eigenlijk, als er een wedstrijd word gehouden en er staat een paard met droes?


vorige week is het paard dat droes had helemaal hersteld, en loopt al weer. geen droes meer. er worden achterop het terrein toiletten gezet, zodat de buitenstaanders niet het stallen terrein op hoeven. er worden goede maatregelen genomen. nu is er GEEN droes op any dale.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 21:59

limmie"]
[quote="Margreet schreef:
De bodem in de binnenbak was de laatste keer dat ik er geweest ben keihard, buiten was het blubber. Pony's in stands, oud tuig, drukkingen. Veel rommel op het terrein.
Neuh, ben er niet zo kapot van. Heb het ook wel slechter meegemaakt hoor, zo beroerd is Any Dale niet, maar ik zou er zelf niet willen rijden.

als je nu zou gaan kijken is het allemaal heel anders hoor! we hebben een nieuwe (echt een super)bodem voor binnen en buit dus kan ej lekker buiten rijden zonder in de plassen te hoeven stampen.
[/quote]

En de pony's staan er ook niet meer zo sneu bij? Nieuw tuig? Al die steenhopen opgeruimd?

Nulla tenaci invia est via

iloon
Berichten: 209
Geregistreerd: 25-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 22:03

leuke manege hoor. ben er een paar keer geweest goed verzorgd enzo. ik heb erger dan dat gezien(veel erger)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 22:07

iloon schreef:
ik heb erger dan dat gezien(veel erger)


Ik ook hoor! Het kan echt veel slechter dan Any Dale. Maar het kan ook beter, ik vind die manegepony's er zo sneu bij staan aan zo'n halsband.

Nulla tenaci invia est via

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 08:44

halsband sneu?? ik ken een manege waar ze alleen een binnenbak hebben, van 11 bij 28 en de manegepaarden komen nooit buiten, er is geen weiland ofzo, echt alleen een stand en een bak. Alles staat op ongeveer 10 are, midden in het dorp, dus dat is pas sneu. Als de pony's zelf vriendelijk zijn, geregeld buiten komen, goede zadels hebben en niet te veel hoeven werken, dan hebben ze het echt niet slecht.

iloon
Berichten: 209
Geregistreerd: 25-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:50

die manege was toch een tijd geleden voor een deel afgebrand?

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 12:46

Mijn wedstrijdmaatje belde al van 'zullen we het afzeggen' omdat het hier zo stormt en regent...maar wij zijn bikkels dus natúúrlijk rijden we. Ik hoop alleen wel dat het terrein een beetje oké is... Verward En toch stiekum dat het morgenvroeg droog is!!!


paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 21:26

iloon schreef:
die manege was toch een tijd geleden voor een deel afgebrand?


ja al voor de 2e keer!

hurricane
Berichten: 21
Geregistreerd: 01-05-02
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 10:15

ik heb mijn pony daar staan. Kusje het is een hele gezellige manege.
de binnenbak is nu heel erg goed en de buitenbak is al helemaal super Knipoog !
hij kan tegen regen en bevriezing.
stapmolen, paddock, wei en ga zo maar door. er zijn ook nieuwe stallen *LOL* gebouwd, en er is betegeld, nieuwe spuitplaats Party!! . het is heel mooi Pling geworden. dinsdag was wel een ramp, Misselijk in de wei ik heb ook afgezegd.

ik houd van paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rocky_1995, SemrushBot en 35 bezoekers