Onze nieuwe hond

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Onze nieuwe hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 20:07

Zoals jullie misschien al gelezen hadden, was onze hond Orfana overleden. We hebben sinds gisteren een nieuwe hond. Ik vond dit eerst een beetje snel, maar mijn moeder wilde een nieuwe hond. Nu ze er eenmaal is, ben ik toch wel blij, het is beslist niet de bedoeling dat deze hond een vervanger is van Orf (geen enkele hond kan Orf vervangen) maar het is wel een opvulling van een grote leegte in huis. Ze heet Zoë en het is een teefje van anderhalf jaar. We hebben haar via de Stichting AAI en ze heeft al een hoop meegemaakt, dat merk je ook wel aan haar, ze is nog een beetje terughoudend, maar wel heel vriendelijk er zit geen kwaad in. Hier een foto van Zoë:

Afbeelding

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 20:31

Mooi beest! Nog sterkte met het verlies van Orf, en goed van jullie dat jullie Zoë bij Stichting AAI vandaan hebben gehaald terwijl er ook zoveel van dat kleine spul rondwaggelt momenteel Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 19:49

Thnx, het is inderdaad een hele mooie en vooral ook een hele lieve (wat echt een wonder is als je haar verhaal hoort) hond. Maar ik moet er toch wel aan wennen hoor. Maar ik denk dat we met Zoë uiteindelijk net zo'n band zullen krijgen als met Orf, alleen dat heeft van beide kanten tijd nodig. Je merkt aan Zoë wel dat ze al een hoop heeft meegemaakt, je ziet het vooral als je in haar ogen kijkt, net of ze al het leed van de wereld met zich meedraagt.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 20:11

hij is zeker mooi... Kwijl

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 20:25

Hallo!

Wat erg dat je oude hond is overleden! ik hoop in ieder geval dat je met jullie mooie nieuwe hond ook een goede band krijgt, en dat jullie veel plezier aan elkaar zullen beleven!

Succes ermee

Myrthe

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 21:36

XoNo schreef:
Mooi beest! Nog sterkte met het verlies van Orf, en goed van jullie dat jullie Zoë bij Stichting AAI vandaan hebben gehaald terwijl er ook zoveel van dat kleine spul rondwaggelt momenteel Lachen


same here


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers