ineens makkelijker in een andere gang?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

ineens makkelijker in een andere gang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 17:01

Beetje vage titel... Maar het is ook nogal vaag.

Graziano was altijd ( iig al heeel lang Knipoog ) makkelijker in draf nageeflijk te rijden ed. , dan in stap. Als je eenmaal een tijdje draafde, en veel overgangen reed werd stap gaandeweg ook wel beter, maar hij bleef draf makkelijker vinden.

Nou ineens, van de ene op de andere dag is Grassie in stap makkelijker geworden, en hebben we met draf meer moeite.

Ik snap dus echt niet waar die plotslinge overgang vandaan komt Verward

Het is nou ook weer niet zo dat hij niet meer goed te rijden is in draf hoor, dat niet, maar het gaat moeilijker dan voorheen terwijl de stap dus juist beter is geworden.

Is daar een logische verklaring voor?

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 16:41

misschien is het omdat je steeds op het zelfde paard rijdt? het is maar een suggestie, je denkt misschien dat hij beter is in de stap en slechter wordt in de draf > dit moet je niet lezen als een negatieve reactie. Misschien moet je eens iemand anders er op laten rijden en vragen wat zijn/haar mening er over is, of eens goed aan je instructie vragen.

Het zijn allebei maar opties, die van mij loopt beter in de draf als ik even gegaloppeert heb, bij elk paard is dit anders.

Veel succes rianne