"Meeting Nathalie & Lieke"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-01 22:58

Verslagje van de meeting van Nathalie (Nath) en Lieke!

dag 1

Lieke komt om 11 uur bij Nath aan, maar we moeten even wachten want nath's moeder is werken.
Nath laat foto's zien aan Lieke, Robin is best mooi (:D)
Rond half 2 komt Nath's moeder weer thuis en gaan we naar de paardjes. Okee, we komen aan op stal en gaan natuurlijk eerst even naar Robin.
Robin is kei lief & mooi!!!
Toen even naar Bonita, de pony die was gehuurt voor Lieke, maar het zadel was er nog niet dus we konden niet rijden. Toen mochten we een zadel en hoofdstel lenen van het baasje van Grease.
Okee in de buiten bak bonita keihard sjezen en bokken enz. todat Lieke er af ligt, Bonita had ongeveer 4 tot 6 weken stil gestaan dus had nogal veel energie.
Dan maar in de binnenbak, eerst Bonita achter Robin om haar te kalmeren etc. t gaat redelijk, toen ging Nath even op Bonita en Lieke op Robin. Met Nath en Bonita ging het wel goed, en met Lieke en Robin ook. Robin is echt een poepie volgens Lieke.
We hadden toen maar ongeveer 20 min. kunnen rijden omdat we het zadel dus niet hadden.
's avonds kijken we film (the haunting) was wel lache en belt vader van Nath op of Lieke een dagje langer mag blijven, en dat mocht!

dag 2

We komen op stal en Bonita was los in de binnenbak, even Robin erbij gezet zodat ze samen lekker konden spelen enzo. Toen ging Nath Bonita longeren, eerst in de buitenbak maar het hek stond open, en dat zag Bonita en ja hoor ze sleurt Nath gewoon helemaal mee naar het hek en Nath liet de longeerlijn los, Bonita rent naar stal en glijdt uit. Okee, nath snel naar Bonita en werd een beetje kwaad op Bonita, toen maar naar de binnenbak. Roxanne met Derby was ook in de bak, en Roxanne's vriend was er ook. Okee, de deur is dus gewoon dicht en Bonita doet erg braaf met het longeren. Maar dan gaan Roxanne en Derby uit de bak en de vriend doet de deur dicht en ja hoor daar ging Bonita weer, door de deur heen en hup weer weg, dit keer naar Robin's stal. Bonita had een schaafwond op d'r been van het uitglijden en een wondje boven haar oog van de deur.
Toen lekker lang geborstelt dag 1 was bonita echt kei vies maar nu helemaal niet meer. Toen even opgezadeld en in de binnebak gekeken hoe het ging, en het ging erg goed, Bonita was lekker rustig. Toen eventjes naar buiten, ongeveer 20 minuutjes. Ging best goed. Toen even de paardjes op stal gezet en even wat gegeten en gedronken, en wat gekletst (natuurlijk ook een beetje geroddeld over Bokkers;)) Toen weer even snel een beetje gepoetst en weer opgezadeld, en het bos in!! Heerlijk gegalopeert over een groot weiland en toen moesten we door de modder. Was een beetje vies enzo maar het ging wel. Toen kwamen we bij een beter zand pad waar we konden draven. We zijn ook nog een beetje het dorp in geweest en over een groot grasveld in het dorp gegalopeert, veel mensen keken natuurlijk. We hadden echt heerlijk gereden, ongeveer 2,5 uur en het meest gestapt. De pony's waren wel een beetje bezweet van de zon maar ze waren niet moe. Toen we terug gingen nam Nath nog even een modderbad, er was nl. een soort slootje/beekje waar je dus doorheen moest en waar dus water in stond. Nath wilde op Robin blijven zitten maar Robin zakte helemaal weg dus stapte ze even af. Lieke ging eerst met Bonita en Bonita sprong er ongeveer overheen, ze liep er wel een beetje doorheen maar dat ging goed! Toen nath, die bleef even lekker langs robin lopen en toen nam ze dus een modderbad, doordat Robin snel door die modder ging, dat was erg lollig
Toen waren we weer op stal en hebben de paardjes op stal gezet enzo en zijn weer naar Nath gegaan.. toen een beetje gecomputerd enzo.

Dag 3

Okee, weer lekker vroeg naar stal, rond half 9 's ochtends waren we er al (net zoals gister)
Nu meteen lekker gaan poetsen, het zou vandaag ook heerlijk weer worden. Toen stonden we dus lekker buiten te poetsen in de zon, begint het ineens te regenen. Okee, dan maar weer naar binnen en daar verder poetsen. Toen regende het heel erg hard en onweerde het. Dat was niet echt leuk.. Toen stopte het een beetje met regenen en gingen we naar de binnenbak om even in te rijden. Okee, even gestapt en we gaan draven.. Oh jee.. Robin liep heel erg kreupel (HUIL;() Okee, Nath even de hoevenkrabber gepakt en even gekeken maar er zat niets in de hoef. Baasje van Grease even gekeken en volgens haar lag het aan de schouder (daar ergens een spier) toen maar even gestapt buiten en weer de pony's op stal gezet. Okee, toen ging de zon heel lekker schijnen en werd het heel warm dus gingen we even Robin lekker wassen. Het was heel lollig om te zien want Robin wilde steeds drinken van de waterslang. Toen even ongeveer 3 kwartier met Robin gewandeld en even op een groot grasveld gezeten waar Robin even mocht grazen. Ook hier weer lekker zitten roddelen over jullie:P;)
Toen terug gegaan naar stal en Bonita opgezadeld en zijn we gaan rijden. Eerst Lieke op Bonita daarna Nath, het ging bij allebei erg goed. Bonita had geen zin om aan de teugel te gaan en zodra Nath maar een beetje hoefde te gaan spelen met de teugels liep ze met volle vaart achterwaarts. Toen nog even lekker gereden en Nath nog even robin gehaald met zijn zielige voetje. Even die 2 losgelaten hebben ze even liggen rollen. Robin wilde natuurlijk niet rennen want dat deed natuurlijk pijn! Toen de pony's op stal gezet enzo en naar Nath's huis gegaan nog even gecomputerd en toen gegeten en toen moest Lieke alweer weg, helaas. Verdrietig

En we hopen natuurlijk wel op reacties:?

_________________
Connemara, een SUPER paardje!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nathalie op 2001-05-04 09:40 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 09:44

We hopen op reacties hoor Verward Huilen

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 11:25

JA ik wil ook reacties Huilen Verward
je bent alleen nog even vergeten dat op de laatste dag toen ze samen in de bak waren gingen ze snuffelen enzo opeens leek bonita wel hengstig en toen moest robin ontzettent flemen maar hij is al lang genoeg ruin om er niet op te springen wel jammerr had me erg lollig geleken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 11:29

Ow ja. dat was grappig Party!! Maar er komen helemaal geen reacties Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen ik ga zsm de foto's weg brengen en dan ergens scannen! als het lukt Party!! zondag ga ik weer naar mijn oma en gaat het waarschijnlijk wel lukken met de foto's van robin!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 13:14

leuk ik wil ook een mini bokt

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 13:22

Ja.. ik moet m'n ouders nog overhalen Thir *LOL*

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 13:26

ik hoop dat het lukt *grijnz*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 13:27

Thir wij hadden er afgelopen zaterdag een maar toen lag jij ziekjes Huilen op bed.

Gr Pris

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 13:28

kon ik ook niks aan doen hoor *snik*

ga je nog een keer mee naar Sya

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 16:19

leuk hoor!
kenden jullie elkaar alleen van bokt?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 16:26

Ja, eigenlijk van de BPP maar we zijn daarna naar bokt gegaan! Het was echt heel cool en hoop dat we zoiets nog een keer kunnen doen!
Robin is trouwens niet meer kreupel, we hadden nl. bij de buitenrit ook over verharde weg gereden en robin had toen geen ijzers meer (zou die vandaag weer krijgen) en toen liep hij dus op zijn straal!!!

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 21:09

hee nathalie, wij hebben toch bijna iedere week een miniboktmeeting haha.
vorige week is lielle ook ff langsgeweest.
toedeledoki
gillian

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 21:13

hihi ja dat klopt Lachen ben er morgen weer!! gezelly!! eerst ff zelf lessen en dan kom ik weer Party!! en nu niet meer op krukken, goed he Haha!
Lielle woont hier ook ergens dichtbij he?

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 21:14

He niet meer op krukken? Het gaat dus beter. Da's goed nieuws. Toch?

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 22:16

Nee behgalve dat bonita op haar teen ging staan weer! en bonita ook op die van mij trouwens *LOL*

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 22:17

Da's niet leuk. Pijnlijk ook. Maar ja, dat kon Bonita ook niet weten natuurlijk

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 23:01

I Lovers Bonita en t deed gelukkig niet veel pijn, tog Verward

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-01 17:53

nee t deed niet veel pijn maar ja t was niet echt een prettig gevoel *LOL* Huilen het was weer errug gezelly op de manege bij Gillian.. en door Gillian heb ik m'n zadelhoes!!!!! heel erg veel THNX!!!! *LOL*

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 16:50

Hoe oud is bonita nou Verward

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 16:56

Ik heb ook een hele leuke herrinnering van pk *LOL* een hoefafdruk van znuty
(zo issie als veulen, 2 jaar geleden: Afbeelding )
in mijn voet Verdrietig arme ik *LOL*

wel gaaf dat t zo leuk was!!