Whaa ik begin een dressuurmiepje te worden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Whaa ik begin een dressuurmiepje te worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 18:05

No offence hoor, dat ten eerste.

Maar ik was eerst altijd springen springen springen... Maar nu ik dat niet aan durf met mijn rib nog heb ik besloten eerst weer een half jaar of een jaar aan mijn dressuur te werken.
Nou het ging lekker vrijdag, paardje liep lekker ontspannen aan de teugel, lekker relaxed in galop (is normaal zo'n race-monster, maar netjes aanspringen in galop doet wonderen) kortom, een heerlijk lesje!
Maar nu omdat het zo lekker ging begin in dressuur gewoon leuk te vinden, terwijl je voordat ik mijn rib gebroken had je mond niet open moest doen over dressuur "dat is saai, springen is veel leuker!!" Nou dat had ik dus mooi mis!

Grappig dat je van enthousiast springruiter (niet dat ik goed ben hoor, rij nog maar 8 jaar, maar het gaat erom dat ik springen leuk vond en het ook veel (lees een keer per week springles, meer dan dressuur) deed) kan omslaan in een dresuurmiepje *LOL* Ik heb mezelf echt uitgelachen!!

Ach we zien wel hoe het loopt, misschien ga ik over een jaar wel weer veel springen, maar voorlopig hou ik het toch bij dressuur...

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 20:52

Leuk toch, dat jullie allebei plezier krijgen in de dressuur nu dat even het gene is dat jullie nu moeten doen (met je rib!) ! Nouja, succes met je dressuur!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 22:19

Goed hoor!!! Dressuur is toch de basis.

Pris is ook al zo'n dressuurmiep aan het worden Haha! .

Greetz Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 22:23

Zo was er op Indoor Brabant iemand die 2 jaar geleden met dat paard in het military team zat, en nu world cup dressuur in de grand-prix reed. Dusse, misschien rijden jullie over 2 jaar wel tegen Anky. Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, GoogleAdsense, Joyceee86, Maanon_ en 70 bezoekers