d

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

janna

Berichten: 4535
Geregistreerd: 08-02-01

d

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 11:38

:d
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

-


Thirza

Berichten: 9257
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 11:56

zeker balen
kun je er niet een keer naar toe om in alle redelijk heid er over te praten?
altijd moeilijk zoiets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 12:10

Je bent heus verzekerd hoor.
Meld het geval aan je eigen verzekeringsmaatschappij en laten zij de boel maar verhalen op de tegenpartij.
Succes er mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 21:29

Wat een rare reactie van die mensen.... Hun hond valt gewoon onder hun WA-verzekering, dus ze kunnen het zo claimen. Daar heb je zo'n verzekering toch voor Verward
Sonja

Fitzroy

Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 21:44

Hoi Janna, ik heb het ook op de stal waar ik sta. Er zijn al 2 dekens van mij kapotgescheurd door de honden, maar ja, ik vind het toch een 'eigen schuld' gevalletje, dan moet ik mijn dekens maar netjes op ruimen. Hoewel, 1 keer stond mijn kastdeur open en was er een deken uit de kast getrokken en 1 keer had ik hem te drogen gehangen waar de honden normaal niet komen.

Dus is eigenlijk de vraag: wist je dat die honden dat wel eens deden of werd je er compleet door verrast??

Zo heeft mijn paard wel eens in een horloge van iemand gebeten, nou sorry, dan moet je maar niet voor de box van een paard gaan staan die dat wel eens doet. Ik heb het aangehoord en gezegd dat ik het jammer voor haar vond, maar dan moet je maar ergens anders gaan staan kleppen! Ik heb toen ook mijn verzekering niet ingeschakeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 21:56

Ik zou me banketstaaf voelen als een van mijn beesten andermans spullen kapot gemaakt heeft, en zelf aanbieden om de verzekering in te schakelen. Betaal ik genoeg premie voor, dacht ik zo.
Maar ja, ook daar denkt iedereen anders over...

Sonja

Fitzroy

Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 22:07

OK, Sonja, maar een reparatie van 350,- op een horloge????? Moet je maar niet met je dure horloge naar de stallen gaan ... ik heb ook een speciaal paardenhorloge dat tegen een stootje kan en waterdicht is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 22:17

Ach, als ze het bonnetje van de juwelier met de juiste omschrijving kunnen overleggen? Hihi, ik wou dat ik in de positie was dat ik met een vette Rolex naar stal zou kunnen *LOL* !

Prettig weekeinde!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 22:38

uhm...waarom maken mensen de boel toch zo ingewikkeld...a: als die mensen verzekerd zijn moet het toch geen bezwaar zijn om de verzekering hierv oor in te scakelen...maar eh...als je die mensen al een tijdje kent vind ik ff een bonnetje overhandigen ook niet errug tactvol...had je niet beter kunnen vragen of ze er bezwaar tegen zouden hebben om te proberen de schade op de verzekering te verhalen ipv meteen een bonnetje te overhandigen...ik bedoel het niet banketstaaf hoor Janna, maar dat zou op mij iets vriendelijker overkomen. Knipoog
Groetjes, Jasja

janna

Berichten: 4535
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 09:52

g

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Loes1996, Sababber, Vagabondo en 16 bezoekers