Het losrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Het losrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 12:50

Hierbij enige foto's van het losrijden voor HET proefje. Die al met al nog helemaal niet zo heel erg slecht ging met 151 pnt. De foto's zijn erg donker, helaas stond vriendlief tegen de zon in te fotograferen Lips are sealed
Afbeelding

*hoera* het is droog! Eerst schouwen met Berber, der rest komt vanavond!!
Zo Berber weggebracht naar hengst Alderic, ze was mega-hengstig!
En de rest van de foto's! Ik had geen tijd meer om de rest op te loaden op dat moment *LOL*

Afbeelding
Leuke foto, een van de weinige met een beetje zonlicht, wat een rotweer hadden we. Vandaar ook die dikke jas, ziet er lekker elegant uit! Haha!

Afbeelding
Nog eentje in de zon. Let niet op mijn uitdrukking, ik ben aan het vertellen hoe Isolda doet als ze dramt *LOL* Isolda staat er ook zo lekker bij... Dromen

Afbeelding
Vlak voor de proef, nog even wakkerschudden en even extra losvragen. Ik had overigens niet het idee dat ze ZO diep liep.. Verward Maar de voetjes gaan in ieder geval goed van de vloer!

Afbeelding
Zo ziet onze galop er uit. Do I need to say more? Frusty

Afbeelding
Ik kom op deze foto wel heel erg naar voren met mijn zit!!! Wat ik aan het doen ben?? Geen idee. Extra aandrijven Verward Mijn achterste pauze geven Verward Geen idee Haha!
Laatst bijgewerkt door jantina op 28-04-02 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt


Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 14:03

Je hebt het over dat de FOTO'S beetje donker zijn...foto's???kzie der maar ééntje Huilen Die ene foto lijkt me trouwens er wel leuk uitzien...maar zoo donker...Maar hij staat wel mooi!! Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Re: Het losrijden + de rest van de foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 16:46

er ging even iets mis met de foto's, alweer opgelost!
Laatst bijgewerkt door jantina op 28-04-02 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 16:49

haha prachtig! leuk is dat je de omgeving nu ook herkent! Die vrouw die naast jou staat als je isolda haar dramhouding na doet ken ik ook ze was ook op de ledenvergadering en had een ankyjasje over haha hebben we het toen nog over gehad.. oooh ik wil echt terug al die lieve mensen enzo

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 22:37

Die 3e foto, ik mag wel even lachen toch? Wwel jammer dt de foto's zo donker zijn Huilen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 22:40

Ziet er leuk uit hoor meis, echt wel! Je komt er wel, ik heb ook zo gegaloppeerd...gaat steeds beter!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 22:40

Die 3de is zeker grappig... hihihi.... Isolda is zich van geen kwaad bewust... Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 07:44

Die foto is inderdaad wel grappig. Isolda staat eigelijk zo'n beetje te slapen, geniet van een minuutje zon.
Leuk zo'n vriend, die op de verkeerde momenten foto's maakt! Extreme duivel
Favoriet is ook bij hem, close-ups van mijn gezicht als ik geconcentreerd bezig ben }>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers