Bent u met een gemotoriseerd voertuig?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Bent u met een gemotoriseerd voertuig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 17:02

Ik zal het verhaal even uitleggen.
Ik was vandaag met een vriendin meegeweest met de kar.
Ik stelde voor de grap voor om naar de mac donalds te gaan en dan door de mac drive.
En jah hoor, we gingen naar de mac en door de mac drive. En we hebben ons helemaal kapot gelachen omdat ze zeiden: bent u met een gemotoriseerd voertuig? Wij lagen helemaal dubbel en ik zeg: nou.. wij zijn met paard en wagen.
Toen was het even stil... Nou vooruit dan maar, klonk het. Omdat wij toch een motortje hadden volgens hem.
Nou dat vind ik nou ook, want wij hadden pure PK bij ons! En geen nagemaakte PK van een auto Lachen

Zo dit moest ik even kwijt Schijnheilig

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:00

Wat leuk zeg.
Mijn zusje is een keertje met haar haflinger een milkshake bij de Mcdrive gaan halen.

Effy

Berichten: 1280
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:41

Ik kende ook iemand die regelmatig met haar paard (al dan niet voor de kar) door de McDrive ging, maar na een tijdje vonden ze het grapje niet zo leuk meer en mocht het niet meer.

Aan de ene kant begrijp ik dat wel, aan de andere kant heb ik zoiets van: wat maakt het nou uit?

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 09:14

Inderdaad, wat maakt het in godsnaam uit hoe je daar je eten haalt. Als je maar betaald toch?

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 09:22

Jaah, mar volgens mij mag het niet omdat je dan de auto's ophoud vanwege dat je langzamer gaat. Zoiets hoorde ik Lachen

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:32

Milkaatjuh schreef:
Jaah, mar volgens mij mag het niet omdat je dan de auto's ophoud vanwege dat je langzamer gaat. Zoiets hoorde ik Lachen


Nou die auto's staan er ook wel is een half uur in stil dus dat is het niet Schijnheilig
Het ligt meer aan het feit dat hun de macdrive moeten schoon maken en de meeste mac medewerkers neit zo van paardenpoep houden Schijnheilig Schijnheilig
Wij zijn vroeger ook vaak door de mac geweest.. Nu gaan de meiden op stal wel is langs daar.. *LOL* OK dan!

Snader
Berichten: 1560
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:36

Hahaha, dat zijn wel de betere acties! Haha! Die reactie van die mensen is altijd mooi!!

Het is mij ook eens gelukt met een groep brommers en zelfs met een groep fietsers. Tong uitsteken Maar echt blij waren ze er niet mee... Schijnheilig

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:41

we zijn een keer lopend door de macdrive gegaan.. (waren nog wat vergeten en binnen was het keidruk). Zat die medewerker een beetje voor zich uit te staren omdat het bij de mcdrive rustig was. Steekt een vriend van mij ineens z'n hoofd voor het raampje.. je had die reactie van die medewerker moeten zien *LOL*
We hebben het wel meegekregen en ze durfde nu iig niet te weigeren toen we extra veel vroegen bij de macflurry (doen we altijd, soms als het druk is zeggen ze nee).

We hebben ook een keer de auto door de mcdrive geduwd.. Zonde van de benzine riepen we steeds (je moet toch wat doen na een avondje feesten). Het was echt mega druk en al die mensen kijken en lachen en wij maar duwen.. Haha!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 13:16

d
Laatst bijgewerkt door janna op 11-06-22 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 13:20

Hahah, ja dat is waar... Lekker geurtje Lachen

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 14:28

lachen Haha!. Maar ik snap wel dat het bij sommigen niet mag. Paardenpoep is nou enmaal niet echt lekker in de macDrive waar eten gehaald word. En zowiezo gevaarlijk natuurlijk..Maar jammer dat er hier geen zin, anders had ik t ook geprobeerd Tong uitsteken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 14:41

janna schreef:
Ik kan me wel voorstellen dat ze daar liever geen paarden willen hebben. Ten eerste de evt poep die voor de eettent ligt is niet al te fris, en daarnaast, stel dat het paard schrikt, en op een auto achter hem springt???


Dat zeker ach heb er nu een paar keer voor gestaan met paard en vraag dan of iemand wat voor mij wil meenemen vaak geen probleem.

Als hij daar mest hebben ze hetzelfde probleem en ik laat het echt liggen schuif het wel aan de kant dan.

in het begin was het wel leuk maar naar verloop van tijd is de lol er idd wel af. Achmet een kar moeten ze niet moeilijk gaan doen slaat nergens op.

rakkertje

Berichten: 271
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: ergens in een hutje op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:12

hahaha. je hebt hellemaal gelijk.

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:17

hihi ik vind het wel erg grappig.. Haha!
ik zie 't al helemaal voor me,iemand nog een leuke foto ervan? Haha!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 15:34

Volgende keer maak ik er 1!

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:37

Foto's!
hoor alsmaar dat mensen door de mac-drive zijn geweest wil nou wel eens bewijs Schijnheilig

leuk hoor Knipoog

fedaki
Berichten: 39
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: In de stal van mijn paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:45

Hihi...ik ben vroeger ook een keer door de Mac-Drive geweest. Het paardje waar ik toen mee was, vond het prachtig daar, maar schrok wel van de stem die uit dat kastje kwam! Gek beest!

Hedi

Berichten: 57
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:52

Mijn nicht en ik zijn vroeger ook een x door de Mac drive gereden. Zij op het paard en ik op de fiets. Toen ging haar paard echt voor het betaalraampje staan poepen, dus dat hebben we even heel handig de kant in geschopt. Goede bemesting voor de planten zeg maar. gelukkig kon dat meisje van de Mac er wel om lachen, want wij kregen natuurlijk een mega rode boei! Bloos We zijn daarna ook nooit meer geweest! Na ja wel zonder paard natuurlijk!!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 16:20

Hhahaha, ja ik zou ook niet weten welke kant ik op moet kijken als dat gebeurd...
Maar ik was gisteren wel vergeten te betalen.. Bloos Dus toen had ik ook wel een beetje een rode kop toen ze het zeiden.

Martie

Berichten: 2392
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:57

En dan te bedenken dat sommige mensen vroeger al raar opkeken als ik met mijn pony naar de brievenbus in het dorp reed om een brief te posten (toch leuker dan op de fiets?)... Ik weet ook nog dat we tijdens de oliecrisis (ja, ik ben een oudere Bokker Haha! ) wel met de ponykar naar AH gingen. Ik parkeerde dan netjes voor de deur terwijl mijn moeder de boodschappen haalde. Het duurde wat langer maar ik vond het ineens lang zo erg niet om boodschappen te helpen doen Lachen
Zijn er nog meer alternatieve aanwendingen van onze PK's? Of ga ik nu te veel off topic Bloos!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 07:48

x
Laatst bijgewerkt door janna op 11-06-22 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Assiee

Berichten: 265
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 18:16

Jah, die vriendin ben ik dus!!
Het is wel heel leuk en aardig dat je niet door de macdrive mag...
Maar...
Je moet toch op EEN manier wat lekkers kunnen halen als je bij de Mac
bent en je bent met paard en wagen??
ALS het paard dat mest.... Ok, ruim t dan lekker zelf op
maar er helemaal niet door mogen vind ik wel heel belachelijk.
De pony (Maxima) zou nooit 1 stap verkeerd zetten!!!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 22:10

Nee en dat heb ik wel gezien! En heel lief blijven staan op de parkeerplaats Schijnheilig Wat een lieverd is het toch!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:05

haha leuk verhaal.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:56

ZElfs met de brommer doen ze moeilijk als je daar doro heen rijd! bij ons tenminste.. Tong uitsteken