Najaarsmarathon Manege Spaarnwoude op 10-10-2004

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Najaarsmarathon Manege Spaarnwoude op 10-10-2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 15:36


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:46

Wij komen denk wel even kijken, helaas te laat-vroeg in het jaar, mijn pony heeft nu vakantie.

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:35

Ik ben er! Lachen

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:09

En Bolle, wanneer ga je zelf nou eens meedoen? Knipoog

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:30

Er doen een aantal leden van onze vereniging mee.
Misschien kom ik zelf nog wel even kijken, maar ik heb een dressuurwedstrijd, dus het ligt eraan hoe ik zelf moet starten...

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 11:29

Nog even weer onder de aandacht brengen... Knipoog

Lydia2
Berichten: 105
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:32

Weet iemand tot hoelaat dit ong duurt, ik wil graag komen kijken maar moet eerst ergens anders heen. Ik heb wel gezien dat het om 9:00 uur
begint, maar ik zie nog geen startlijst of iets dergelijks.

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:50

Foto's!!!!!
Helaas had ik zelf een wedstrijd en kon niet groomen. Maar ik hoorde dat ze aardig hard ging en de snelste tijd in de vaardigheid had. Heb dus echt wat gemist.

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 18:17

Helaas, ik was wat later en omdat de 4-spannen altijd aan het eind zitten zou dat dus geen probleem moeten zijn.
Rijdt alleen het 4-span van Ton Monhemius...... Boos!
Was ik dus snel klaar met fotograferen.

Afbeelding
Afbeelding

Vanaf donderdag a.s. is wel een fotoreportage te vinden op de site van Manege Spaarnwoude.
Het adres van de site is: http://groups.msn.com/manegespaarnwoude/najaarsmarathon101004.msnw

Overigens blijkt dat er op deze dag een marathonwagen inclusief trailer is gestolen!
Onderstaand de oproep van de gedupeerde.

HELP!!!!!!
zondag 11 oktober is tussen 16.00 uur en 18.00 uur mijn koertsoprijwagen met daarop mijn marathonwagen ontvreemd op het recreatiegebeid Spaarnwoude bij Manege Spaarnwoude ( bij begin van de ingang bij de brug). De aanhangwagen met daarop de marathonwagen stond gewoon aan mijn auto vastgekoppeld.

WIE HEEFT ER ROND DEZE TIJD GEZIEN DAT EEN AANHANGWAGEN MET DAAROP EEN MARATHONWAGEN VAN MIJN AUTO ( EEN RODE PUNTO) WERD LOSGEKOPPELD EN DEZE AAN EEN ANDERE AUTO WERD GEKOPPELD? Heeft er iemand verdachte personen gezien in de buurt van mijn ( of andere) auto's?

hier volgen kenmerken van de marathonwagen en van de aanhang/koetsoprijwagen:
het betreft een donkergroene Kelders marathonwagen met een creme bies en met een extra breed zwart lamoen. In de rechterzitting achterop de wagen zitten 2 gaatjes. Het bokkussen heeft een donderbruine suede versleten zitting. De wagen staat op luchtbanden en er zitten grote snelsluiters aan de lamoen. Hij is ongeveer 5 jaar oud. In het opbergkastje zitten onder andere lederen donkerbruine leidsels en een U-slot.

De koetsoprijwagen heeft een liertje. Deze aanhanger is gloednieuw, eveneens van Kelders. Het kenteken dat op het moment van ontvreemding op de wagen zat is kentekennummer 11-LL-RS.

Heeft iemand iets gezien waar wij en de politie wat aan hebben, dan het vriendelijke verzoek om mij even te bellen. Buiten mijn dank ontvangt u uiteraard een financiele beloning.

v_kribbe@hotmail.com of 06-14789483