meegedaan met Eersel-Postel Rally (rit van 40 km)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

meegedaan met Eersel-Postel Rally (rit van 40 km)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 20:33

ben er nog moe van Tong uitsteken

vanmorgenvroeg heb ik Q gewassen en ingevlochten en daarna naar eersel gegaan waar iedereen bij elkaar zou komen
160 aanspanningen deden er mee, en 80 equipes(equipe=2 ruiters)
samen met marjolein(tessya op bokt) was ik nr. 78 en we vertrokken dus als 2 na laatste
maar eerst was er het defilee, rondje door eersel en langs de jury, en net als vorigjaar begonnen ze weer met keihard op een hoorn etc te blazen net toen we langs de jury kwamen, waardoor Q bijna ontplofte en naar voren schoot, maarja hij had al erger gestuiterd die ochtend *LOL* en verder was hij superbraaf, kwam door Jolie van marjolein die superbraaf is en dus Q lekker rustig houdt Lachen

rond 11.15 mochten we vertrekken en tegen 14.30 waren we in Postel aangekomen, ik had beter kaart gelezen dan vorigjaar, toen was ik er pas een uur later Bloos maarja dr staan soms ook van die lastige dubbelzinnige en flauwe aanwijzingen op de routebeschrijving, waardoor je heel makkelijk fout kan rijden en doordat er overal ook op de foute routes herkennigspunten en letters etc aan de bomen hangen kan je nog makkelijker fout rijden!

moniek(griebels op bokt) was zo lief om met de dekens en halsters enzo naar postel te komen en na een minuutje of 20 zijn we aan de terugrit begonnen, helaas was 1 ijzer van jolie bijna helemaal los, dus hebben we heel rustig gereden en bij de volgende stop was er een hoefsmid die gelukkig wat nieuwe nagels in t ijzer wilde slaan Lachen
daarna konden we dus meer draven enzo, wat erg fijn was omdat we graag terug naar huis wilden, want 't was toen al half 5!
iets na half 6 kwamen we weer aan in eersel, en vanavond is de prijsuitreiking dus als we iets gewonnen hebben dan laat ik het nog wel weten Knipoog

ben nu aardig gebroken en mn nek en knieën doen behoorlijk pijn Scheve mond maar heb geenlast van zadelpijn gehad gelukkig Haha! dalijk maar in een warm bad denk ik!

er hebben trouwens nogmeer bokkers meegedaaan maar heb ze niet allemaal gezien, merelberfe en miekevgool hier op bokt heb ik wel ff gezien en stalleke heb ik ff snel gezien toen ik Q op de trailer zette, maar die startte ergens vooraan dus heb haar onderweg niet gezien
biancaaaa heeft ook meegedaan maar heb haar niet gezien, en verder weet ik t uit mn hoofd ff niet of er nog meer mee deden.

foto's komen morgen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 21:02

Hoi,

Wat leuk dat zoiets georganiseerd wordt. Kan me voorstellen dat het een vermoeiende dag was, maar jullie hebben het gehaald! OK dan!

Groeten,
Judith

BoOo

Berichten: 1061
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 21:51

leuk dat je hebt meegedaan!! misschien heb ik je nog wel gezien
het was gelukkig voor de gene die meededen wel mooi weer....
ik had dit topic niet gezien dus had ook al een topic geopent over dat ik was wezen kijken Bloos! ben benieuwd naar de foto's !

Clown Hobbelende Vosjes Pester #57 Clown
* Holly is mijn Schatje *

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 22:05

hej leuk dat je hebt meegedaan.
ik was er vorig jaar ook alleen is een van mn paardjes toen op hol geslagen en zodoende wou ik hem dit jaar niet meer meenemen en op mn andere rijden maar helaas kon ik niemand vinden met een rustig paardje om een equipe mee te vormen. volgend jaar ben ik echter ook weer gewoon van de partij.
leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad je hebt op de wind na heel erg mooi weer gehad. toppie hoor
groetjes fabske

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 08:59

de spierpijn valt mee vandaag Haha!

de site van de rally is trouwens inmiddels actief:

http://www.eerselpostel.nl

staan hele leuke foto's op! wel van vorig jaar(oa 8-span shetjes en de hoornblazers waar Q zo bang van is, en nog wat leuke foto's) misschien komen die van dit jaar er ook nog wel bij te staan Lachen ga nu mn eigen foto's op te pc zetten en daarna op bokt plaatsen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 09:37

Ik was 3e bij de Junioren Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 09:46

super OK dan! heb je ook foto's? die van mij ga ik nu plaatsen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 09:49

Renske20 schreef:
super OK dan! heb je ook foto's? die van mij ga ik nu plaatsen

Ik heb ook fotos, moet ze alleen nog op de pc zette Lachen
Ben benieuwd naar die van jou

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:01

Deze waren dit jaar 1e met de snelste tijd, ook van de aangespannen teams Haha!

Afbeelding

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 10:16

ze zijn zeker ergens vooraan gestart? heb ze nml niet eens gezien Bloos wrsch omdat ze zo snel waren Tong uitsteken dat is toch peter van de manege of niet? geicht lijkt er wel wat op, of vergis ik me heel erg?!

mijn foto's: [ITP] de Eersel-Postel rally!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:21

Ja dat is peter en dit is wel een foto van 2 jaar terug Lachen


griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:21

Ja dat is Peter en zijn vrouw Anja.
Ze hadden startnummer 3. Overigens hebben jullie geen prijs gewonnen, ben gisteren nog naar de prijsuitreiking geweest samen met Stalleke Haha!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:22

stalleke schreef:
Ja dat is peter en dit is wel een foto van 2 jaar terug Lachen


Klopt, die van dit jaar staan er helaas nog niet op. Ik zag verder geen bekenden op de foto's Haha!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 10:23

anja heeft nu toch kort haar? daarom twijfelde ik of het idd peter was Haha!

dat we geen prijs hebben dat hadden we wel verwacht omdat we veel hebben gestapt toen t ijzer los was, maar we zijn allang blij dat we alle2 de paarden heelhuids terug op stal hebben staan Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:25

Dat is idd Anja en Peter. Die zijn dit jaar ook algehele winnaars geworden.

Wij waren 28 ste.. (vd 160 aanspanningen) dus wel tevreden. Jammer genoeg waren we vergeten om een letter op te schrijven op de protocol en dus 30 punten misgelopen. Ach, ja wat bijgeleerd voor volgend jaar Knipoog We hebben wel heerlijke gekoetst!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 10:29

ik heb jullie 2x gezien Haha! helemaal op t begin was dat, daarna helaas niet meer.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:20


DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:56

wij hebben ook meegedaan , ra ra wie waren wij....( in het roze ) Schijnheilig

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:58

haha dan heb ik jou heel veel gezien!!!
wij haalden vaak jullie in en jullie ons weer Lachen check mijn fotos maar misschien herken je me dan Knipoog

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:14

Renske20 schreef:
ik heb jullie 2x gezien Haha! helemaal op t begin was dat, daarna helaas niet meer.


Ja, idd we zagen jullie niet meer vanaf de punt dat jullie even gewacht hadden ivm al de koetsen...

Wij hadden toen aardig wat tijd verloren dus even een stukkie gedraafd. Paarden waren wel blij, we moesten ze nml vrij flink inhouden ivm de 9km/uur grens. Wat is dat een lage tempo zeg! En ze willen de koudbloeden op 7,5 km per uur zetten! Was blij dat we de keuze mogelijkheid had want anders hadden we echt veel tijd strapunten gehad wegen te snel gaan Knipoog nu hadden we lekker weinig gelukkig.

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:42

als je weet dat een paard in stap ongeveer 7 km per uur gaat vindt ik het tempo van 10 km p/u wel op zijn plaats , de rit is 40 km en voor veel mensen niet dagelijkse kost , dan is gemiddelde snelheid 10 km per uur toch wel op zijn plaats. De paarden moeten nog langer mee dan alleen een eersel postel rally Knipoog

BoOo

Berichten: 1061
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:44

DWSS schreef:
wij hebben ook meegedaan , ra ra wie waren wij....( in het roze ) Schijnheilig


ohh jullie heb ik ook heel vaak gezien OK dan! jullie zagen er echt heel leuk uit! (als ik de goeie voor me heb ) Haha!

Clown Hobbelende Vosjes Pester #57 Clown
* Holly is mijn Schatje *

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:35

helaas vond de jury dat niet maar de fotograaf wel Haha! , fotos staan vanaf nu op www.eerselpostel.nl

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:48

Jammer dat er zo weinig foto's op staan...

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:55

DWSS schreef:
als je weet dat een paard in stap ongeveer 7 km per uur gaat vindt ik het tempo van 10 km p/u wel op zijn plaats , de rit is 40 km en voor veel mensen niet dagelijkse kost , dan is gemiddelde snelheid 10 km per uur toch wel op zijn plaats. De paarden moeten nog langer mee dan alleen een eersel postel rally Knipoog


Dat klopt ook wel. Daarom was ik blij dat wij mochten kiezen- wij deden nml mee met Friezen. Als we de 7,5 km grens aan moesten houden dan waren ze echt knetter geworden en dan waren we verder van huis geweest. Vandaar dat ik blij was dat wij mochten kiezen- 9km/uur was nog steeds was traagjes voor hun (ze waren zich echt druk aan het maken omdat ze zo traag moesten, op de terugweg naar huis even uitlaten draven en ze waren zo tot rust) door die 9 km konden we nog wel stukjes draven.
We moeten er idd nog verder mee als de Postel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 bezoekers