Mistral nakomelingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Mistral nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:06

zijn er mensen van jullie die mistral nakomelingen hebben die ook goed kunnen springen net als de mijne en ook heimwee hebben als ze bij een ander staan..de mijne had dat wel, teminste daar leek het heel erg op...die mense konde geen peesbeschermers of bandages omkrijgen..ik probeer dat thuis 1 keer en het lukt gewoon...echt raar....hij springt rond de 1,85.

ik hoop op reacties...


svans
Berichten: 106
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:00

Ik ken persoonlijk diverse mistral nakomelingen. Stuk voor stuk vriendelijke paarden die erg goed kunnen springen. Denk dat het per paard verschild of ze heimwee hebben denk tenminste niet dat dat Mistral dat doorgeeft aan zijn nakomelingen. Ze zal het bij jou wel erg goed hebben denk ik eerder. De meeste mistral's die ik ken zijn als ze jong zijn erg jeugdig. Wel beschikken ze allemaal over zeer veel vermogen zowel als spring als dressuur paard. Hoe doet de jouwe het onder het zadel?

valori
Berichten: 467
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:59

Ik neem aan dat het over de KWPN hengst Mistral gaat (v. Investment). Ik heb geen Mistral, maar een merrie van Investment en die heeft inderdaad ook heimwee. Ik heb haar al 2x opgehaald van een vreemde stal, waar ze bijna niet wou eten. Ook toen ze pas bij ons kwam heeft het lang geduurd voor ze normaal wilde eten. Wel een hele lieve merrie, die ook goed kan bewegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:57

svans schreef:
Ik ken persoonlijk diverse mistral nakomelingen. Stuk voor stuk vriendelijke paarden die erg goed kunnen springen. Denk dat het per paard verschild of ze heimwee hebben denk tenminste niet dat dat Mistral dat doorgeeft aan zijn nakomelingen. Ze zal het bij jou wel erg goed hebben denk ik eerder. De meeste mistral's die ik ken zijn als ze jong zijn erg jeugdig. Wel beschikken ze allemaal over zeer veel vermogen zowel als spring als dressuur paard. Hoe doet de jouwe het onder het zadel?


ik ben haar op dit moment zadekmak aan het maken...ik heb er op gehangen en onder het hangen gestapt..ging allemaal goed..ik denk dat ik er volgende week op ga zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:58

valori schreef:
Ik neem aan dat het over de KWPN hengst Mistral gaat (v. Investment). Ik heb geen Mistral, maar een merrie van Investment en die heeft inderdaad ook heimwee. Ik heb haar al 2x opgehaald van een vreemde stal, waar ze bijna niet wou eten. Ook toen ze pas bij ons kwam heeft het lang geduurd voor ze normaal wilde eten. Wel een hele lieve merrie, die ook goed kan bewegen.


de meine wou de 1e dagen ook niet eten(weinig) maar hij moes daar klaargemaakt worden voor de keuring dus de keus was sowiso dat ze daarbleef..ze at wel maar niet zoals thuis...na een dag of 3 ging het wel goed met eten

svans
Berichten: 106
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 08:50

Ben erg benieuwd hoe die van jou het doet onder het zadel! Die ik kan hebben nog niet geprobeerd om te bokken of iets anders geks te doen. Hele eerlijke paarden. Was letterlijk opstappen en wegrijden!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 08:55

vijn da julli lere paardrije, maar sou korekt nederlands ook kunne Verward Zucht Scheve mond

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:37

Wij hebben er ook eentje gefokt. Was een erg braaf en eerlijk paard in de omgang, onder het zadel weet ik niet want hij is als 3-jarige verkocht, nog niet zadelmak. Springen weet ik ook niet, hij is verkocht als dressuurpaard.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Deau
Berichten: 5900
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 21:44

Ik heb ook eentje 1 mistal gereden, ook Kwpn. Maar er lopen er zoveel rond.

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 12:52


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 13:57


Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 08:26

Volgens mij bedoelen wij iig dezelfde Mistral, als ik jouw paard zie tenminste.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)


svans
Berichten: 106
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 08:33

De Mistral die ik bedoel is van Investment uit een merrie van Wathamin (Vandola) Staat inderdaad tussen bovenstaande link.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:48

svans schreef:
De Mistral die ik bedoel is van Investment uit een merrie van Wathamin (Vandola) Staat inderdaad tussen bovenstaande link.


idd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Larislaatje, Manny, Ubermetrics en 118 bezoekers