[NH]Vernieuwde PNH level 1 pakket

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

[NH]Vernieuwde PNH level 1 pakket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 09:43

Te zien op www.parelli.com
Heeft iemand dit pakket al? Alhoewel ik het oude pakket ook heb verwacht ik volgende week het nieuwe pakket in huis te hebben. Ik ben heel benieuwd Tong uitsteken


prompter

Berichten: 11045
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 10:48

Ik heb hem nog niet, maar ben er wel benieuwd naar. Ik zat er al verlekkerd naar te kijken, met al die DVD's Lachen.

Extremely rare and Beyond Compare

callippo

Berichten: 3200
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 11:18

Ahhh, die wil ik ook zien!

Hoe heb jij hem besteld cornelie? zeker via US-contacten Knipoog

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 11:32

Ebay Haha!
Ik heb vorige week ook de dvd van het 'oude' level 1 pakket binnen gekregen en daar staat al veel meer op dan op de video.

callippo

Berichten: 3200
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:34

hmm, dat is ook vreemd. Bedoel je niet toevallig dat er een stukje 'succes with horses' op die 'oude' DVD staat? Want sinds een jaar zitten er ook 2 video's in het oude L1 pakket

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 17:50

Aha, ik had destijds maar 1 video in het pakket zitten. Dus ik heb idd een stuk 'succes with horses' nu erbij. Maar ook dat ziet er erg leuk uit.

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:46

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, maar ik dacht dat jij gestopt was met parelli. Je was toen der tijd toch L2 met pride? Hoe komt het dat het misschien toch weer begint te kriebelen?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 08:52

Yep, klopt. Het enthousiasme was helemaal weg. Het werd echt een moeten etc. Toch vond ik het ook wel weer jammer.
Maar..................... vorige week kreeg ik een mail dat de mensen met het oude level 1 pakket de dvd daarvan konden kopen. Ach dacht ik, dat is wel leuk.
En jawel, daar stond dat stukje 'succes with horses' op en ik werd weer helemaal enthousiast Lachen
Ook zag ik toen waar het eigenlijk fout ging bij ons. Van spelenderwijs bezig zijn was ik langzaam omgeslagen in het 'moeten' van alles. Dus veel te serieus bezig zijn. ( als je enigszins kan begrijpen wat ik bedoel ) Geen wonder dat pride er dus ook geen zin meer in had. Kort gezegd was ik als een lompe boerentriene bezig op de 'normal' manier Haha!
En tja, toen zag ik weer dat er een nieuw level 1 pakket is met veel meer beeldmateriaal dus het begint toch weer wat te kriebelen. Alhoewel ik inderdaad al bezig was met level 2 vind ik het toch leuk om level 1 ook weer eens te zien. En wie weet wat daar nog uit komt..................
Mijn jaarling wil ik zeker op deze manier beleren.

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:36

Wat is er veranderd aan het L1 pakket? Ik weet wel dat de eisen van de L1-test gemakkelijker zijn geworden.

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 12:12


prompter

Berichten: 11045
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:29

Goh, ik heb even gekeken naar die nieuwe Level 1 eisen (bedankt PeruaansePas Lachen! ), dat stelt inderdaad nog maar heel weinig voor... moet nou heel makkelijk door iedereen te halen zijn!

Extremely rare and Beyond Compare

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:53

Dat was de opzet: te veel mensen bleven in de Level ! steken. Vooral de perfectionisten Knipoog Dat is niet de bedoeling van het programma, vandaar de aanpassing. Ik snap alleen niet hoe het dan kan zijn dat het L1 pakket is uitgebreid, of gaan ze alles 2 keer uitleggen? Nagelbijten / Gniffelen

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 17:20

2 keer maar Haha! Alleen het halster om doen wordt al 10 x voorgedaan Knipoog

callippo

Berichten: 3200
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:24

kijk maar op de site, daar staat de inhoud van alle dvd's
Er zitten o.a. level assessments in van studenten, stukjes van Stephanie Burns, Pat die met een paard voor het eerst de 7 games doet. allemaal heel leuk dus, maar straks nog veel duurder dan het huidige L1 pakket...

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 15:03

Citaat:
Ook zag ik toen waar het eigenlijk fout ging bij ons. Van spelenderwijs bezig zijn was ik langzaam omgeslagen in het 'moeten' van alles. Dus veel te serieus bezig zijn.


dat is precies het probleem wat wij ook hebben Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 15:23

Dat is ook slim, gewoon je pakket weer aanpassen en kassa...... Geld, geld!
Weer iets wat mijn idee over NH geldwolven ondersteunt.

pantarhei

Berichten: 9063
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 15:56

je kunt in amerika ook bestellen, maar dan niet via officiele parelli site maar er zijn ook andere verkoopadressen, die willen wel naar NL versturen. Scheelt heel veel geld, zeker nu de prijs van de dollar alleen maar lager wordt.

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:11

Ik heb hem ook op eBay gekocht. Ik verwacht hem volgende week!

prompter

Berichten: 11045
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:00

Ilindra schreef:
Dat is ook slim, gewoon je pakket weer aanpassen en kassa...... Geld, geld!
Weer iets wat mijn idee over NH geldwolven ondersteunt.


Ach ja, je kunt ook je dekjes weer nieuwe kleurtjes geven en een nieuw rond voorkantje.... weer iets wat mijn idee over dressuur en geldwolven ondersteunt Knipoog

Extremely rare and Beyond Compare

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 07:27

promptertje schreef:
Ach ja, je kunt ook je dekjes weer nieuwe kleurtjes geven en een nieuw rond voorkantje.... weer iets wat mijn idee over dressuur en geldwolven ondersteunt Knipoog


Dat zijn gebruiksvoorwerpen die bovendien aan slijtage onderhevig zijn en waarvan je er meerdere nodig hebt ivm wassen enz.

Met het Parelli pakket koop je een stukje onderwijs cq kennis, ik vind het dus raar dat als er een pakket wordt uitgebracht dit later uitgebreider wordt uitgebracht.
Lever dan de mensen die het oude pakket al hebben een aanvulling ipv dat ze een heel nieuw pakket moeten aanschaffen.

prompter

Berichten: 11045
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 07:48

Ten eerste was het ironisch bedoeld Lachen

Ten tweede bestaat er zoiets als voortschrijdend inzicht; in het onderwijs worden de lesboeken ook regelmatig vernieuwd. Deze vernieuwing komt pas na 10 jaar, vind ik een redelijke periode om tot nieuwe inzichten te komen.

Ik heb vroeger nog les gehad op de manier van "Knieƫn klemmen, schouders naar achteren!" waardoor je zo gespannen ging zitten als wat, daar krijg je nu ook geen enkele instructeur meer zo gek voor Lachen.

Extremely rare and Beyond Compare

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 08:16

En de mensen die een 'oud' level 1 pakket hebben kunnen inderdaad voor een gereduceerd tarief het nieuwe pakket kopen. Bovendien, ik heb het er voor over dus waar sommigen zich dan zo druk over maken?
Maar leuk loekje, die van mij is ook al onderweg dus zal deze week wel komen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 08:16

Ja maar dit gaat om aanvulling niet om verandering.
Na mijn idee was het tegenover de eerste kopers eerlijker geweest een aanvulling te verkopen ipv een geheel nieuw pakket.
Maar als jij je geld graag 2x aan hetzelfde uitgeeft Knipoog


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 08:21

Ik heb het oude pakket al verkocht Haha!
Ik ben nu zelfs in totaal goedkoper uit Knipoog
En tja, in mijn oude pakket zat maar 1 video, het nieuwe pakket heeft weer diverse dvd's . En sinds we een dvd speler hebben............... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: noviceh, Ubermetrics en 28 bezoekers