OW Coentjuh 9 oktober 2004!!! >*>1e<*< @ Selevia

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

OW Coentjuh 9 oktober 2004!!! >*>1e<*< @ Selevia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 18:52

Vorig jaar 18 oktober hadden we ook wedstryd. Daar werd ik 3e van de 46 met de B-proef... Was wel tevreden met het rijden, maar het kon beter (maar dat kan altijd Haha!)... haha!!!

Maar 9 oktober hadden we weer wedstryd! Ik was al zenuwachtig vanaf uuhmmzz eind augustus toen we het briefje kregen waar op stond, 9 oktober a.s. is er weer een onderlinge wedstryd bla bla bla haha

Dus hard geoefend na de wedstryd toe, hier wat topics:
*http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=5441342#5441342
*http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=5371158#5371158
*http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=5671729#5671729



Vrijdag 8 oktober:

Coen dus lekker gewassen met zilvershampoo, beetje witte waspoeder, glansshampoo en vanalles door elkaar!

Sop Haha! Sop Haha! Sop Haha!
Afbeelding
Lief koppie! Lovers
Afbeelding

Lekker wit gemaakt, hoeffies gedaan enzovoort!

Die avond had ik nog een lesje bij Pieter, dat ging wel, alleen dr zat veel pit in zeg! Ging dr een keer vandoor en best wel hard in galop! Oke, de woorden van me instructeur "Hoe heter, hoe beter"!!! Coen liep ook best wel goed soms! Dusse het zal dan wel! haha!

Toen de nacht... stuk of 3 keer wakker geweest.. Ik ben toch niet door me wekker heen geslapen Slapen ofzo he?


Zaterdag 9 oktober

Stond op 8.25 uur... haha maar gelukkig de wekker ging en gelijk wakker... ff me eigen klaar maken.. trainingsbroek aan en nog 'normale' kleren... moest toch pas om 16.53 uur rijden! Heel ff nog op de PC en 10 uur richting de manege...

Mennnnnnnnnn! Ik was zenuwachtig dat wil je niet weten! Bloos! Bloos! Bloos!! Liep daarow het erf op, haha helemaal te trillen op me benen! (en ik moest nog wachten tot 16.53 uur Bloos!)


Coentjuh maar van stal gehaald, nog ff getoileteerd enzo, staart gevlochten heeft Stef (ook op Bokt) gedaan! (tnkx! OK dan!)!
He's so sweet! Lovers
Afbeelding
Afbeelding
Ik was zo trots op z'n staartje! Echt zo mooi wit!
Afbeelding
Kuzjuh! Tong uitsteken
Afbeelding

Toen een beetje rond geholpen op de manege, naar wat vriendinnen gekeken en dus me hoofdstel, zadel en laarzen ingevet!

Zadeltje invetten! (zadel is van Rosita... zadel WAS van Saidjah, overleden lievelingspony... Sinds dat zij overleden is, mag ik Saidjah's zadel gebruiken, omdat ik erg aan haar gehecht ben. Dus op dit zadel rijd ik altijd op, op Coen)
Afbeelding
Lekker gezellig daar tegen de muur gezeten, het was heerlijk weer! Heb alleen geen flauw idee wat Susanne daar nou aan het sjouwen is hahah sorry Suus Tong uitsteken
Afbeelding
hahaah mijn 'hoofd' (ff gezont Schijnheilig)
Afbeelding
Romy (jameyskatje) en ik, bij Thorin Lovers Kusje! Oortjes naar voor!
Afbeelding
Myn laars!!! Glimmen he!!! Pling Alleen rotzooi in me kast hihi
Afbeelding
De bekers... Knipoog !
Afbeelding

Pieter (me instructeurtje) heeft een schitterende hengstenvlecht gemaakt! OK dan! (stukje hieronder de foto) Alleen hij zakte er helemaal uit Scheve mond na een kwartiertje losrijden.. toen maar losse manen gedaan..
Afbeelding
Afbeelding
Wat babyolie en haarlak voor de last things! Pling (me moeder staat dr ook op Tong uitsteken)
Afbeelding
Even wat hulp van Evelien (Dustylover op Bokt), die Coen's koppie met babyolie in aan het smeren was! Pling
Afbeelding
Check die gave hengstenvlecht! OK dan! Coralie deed het strikkie d'r in!
Afbeelding
Bijna erop... Bloos!
Afbeelding
Wat normale foto's... me pa heeft helemaal geen rijfotos gemaakt Boos! maar de 2e hierow van is wel leuk gelukt!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ikke op Coen en Romy (jameyskatje) op Jamaica (van Stef) Lachen
Afbeelding
Owhh my god... straks moet ik.. Bloos! (de hengstenvlecht was er helemaal uitgezakt.. Scheve mond dan maar los..
Afbeelding
De laatste instructies!!! Bloos! Kyk da koppie van Coen! Bloos (Coen zat natuurlijk ook op te letten )
Afbeelding

Tijdens de proef heeft me vader gefilmd... Dus geen foto's..
Iemand heeft hier foto's van, misschien zet ik die nog wel op bokt, maar heb ze nog niet...

Maar de proef ging echt super goed! Ik was zo ontzettend blij, zo zenuwachtig! Alleen hij sprong in de verkeerde galop! Dus ik haal hem netjes terug op de EBE-volte die we moesten doen en laat hem opnieuw aanspringen (yes goede galop!)! Staat er op de proef, op dat briefje: VALT UIT GALOP! Stoom uit je oren ! Mennnnn dat moet toch altijd, terughalen naar draf, opnieuw aanspringen maarjah! Het ging echt super goed...

De laatste keer groeten en via CHEA de rijbaan in vrije stap verlaten... Nou ik moest gewoon echt janken! Ik was zo blij en die zenuwen hahaah en ik moest lachen Lachen en huilen Huilen tegelijk! Echt! Ik was zoo blij!

Lovers TOP PAARDJE! Lovers

Toen moest er na mij nog een meisje op Coen, Lia! Dat ging ook heel erg goed... Toen een tijd gewacht voor de prijsuitreiking...
Ik reed de L-proef (aangepast, zonder wijken, achterwaarts etc) en er waren 2 categorieën. Pony's en Paarden... Ik zat met Coen bij de pony's, Lia bij de paarden!

Toen de prijsuitreiking!!! Bloos! bbbbrrrrrrrrrrrrrr (haha Romy Tong uitsteken en Suusjuh Tong uitsteken) (sorry onderonsje Haha!)!

"L-proef pony's, 1e is geworden Sandra Schaddelee op Coen!!!" Waaaaaaaaaahhhhhhh ikke helemaal blij!!! Mennnnnnn echt! En een super mooie beker! Echt super gaaf!
Ik had 149 punten... Misschien wel laag uitgevallen, maar dat is dus zo, omdat wij 24 onderdelen (totaal 240 punten) hadden, ipv 26 - 260. Dus vandaar! Lia werd trouwens ook eerste met Coen! OK dan! en had ook 149 punten!


Ikke en de beker! Lachen
Afbeelding
Ik en me moeder haha wat sta ik dr raar op, maar dat mag he Schijnheilig , ik was in zo'n gekke bui haha helemaal blij *LOL*
Afbeelding
Afbeelding

Nou dit was het zo'n beetje! Heb echt genoten, ben echt blij!!!
! Lovers Tnkx Coentjuh! Lovers Toppaard Lovers !

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp


Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 18:54


Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:58

gefeliciteerd!
maar wrom zo zenuwachtig, tis mar een anderlinge wedstrijd hor haha Tong uitsteken

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:02

ow wat goed!!!! super gefeleiciteerd!!!

jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:14

whaah leeuk topic zeg het was echt een gave dag

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:17

leuke foto's allemaal en leuk verslag.
je hebt trouwens geloof ik wel een leuke instructeur *LOL* Tong uitsteken

maar gefeliciteerd met je 3-de plaats!
harstikke netjes gedaan Lachen
hoeveel punten had je?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Dobby91
Berichten: 1919
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:27

Leuke foto's! Gefeiciteerd met je 1e prijs!
Jullie zijn een leuke combi!

Erg grappig dat ik Eefje hier tegen kom(zit bij mij in de klas) *LOL*

It matters not what someone is born, but what they grow to be.

Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 20:32

beautyfull_mickey schreef:
leuke foto's allemaal en leuk verslag.
je hebt trouwens geloof ik wel een leuke instructeur *LOL* Tong uitsteken

maar gefeliciteerd met je 3-de plaats!
harstikke netjes gedaan Lachen
hoeveel punten had je?


hahah goed lezen beautyfull_mickey, alles staat dr in!

1e prijs he Bloos, geen 3e

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp


Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 20:51


Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:43

hee gefeliciteerd met je eerste prijs Haha! super netjes Haha!

en wat issie mooi wit Tong uitsteken

wel heel jammer dat je nog geen foto's hebt van de wedstrijd

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 14:21

Ja, moest ze je dan een 7 geven? Terwijl iemand die meteen goed aansprong ook een 7 krijgt?
Ik kan me goed vinden in de cijfers met het commentaar ernaast.

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 15:21

Netjes gedaan hoor Sandra!! OK dan! Toppie!
Maarja wat wil je met zon paard Knipoog

Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-04 19:55

Sjonniej schreef:
Ja, moest ze je dan een 7 geven? Terwijl iemand die meteen goed aansprong ook een 7 krijgt?
Ik kan me goed vinden in de cijfers met het commentaar ernaast.


Nou een 6 bijvoorbeeld.. Sinds dat ik rij, heb ik geleerd en hoort het, om als je in de verkeerde galop zit, terug te halen op de volte en op nieuw aan te gaan springen... Dan staat dr valt uit galop, waarom zetten ze dan niet neer, verkeerde galop, goed gecorrigeerd ofzo...

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-04 22:45

LaFunkyJazz schreef:
gefeliciteerd!
maar wrom zo zenuwachtig, tis mar een anderlinge wedstrijd hor haha Tong uitsteken


tsja als je maar 1x per jaar wedstryd heb en eenmaal 'zo' in elkaar zit... Bloos

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 23:10

leuke fotos joh en leuke pony

Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-04 23:23

Tnkx! Knipoog
Er komen binnenkort ook foto's van de proef!

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

_Margarita_

Berichten: 2332
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 08:23

Gefeliciteerd!
netjes hoor!
en leuk paardje!
helemaal top!

Margarita & Zalinda op de eeuwige paardenweide...
Roos mennen dressuur: ZZ+15
vaardigheid: ZZ+14

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 09:58

Gefeliciteerd met je 3de plek, tegen zo'n meute ruiters is dat absoluut niet slecht OK dan!

Coentjuh schreef:
Nou een 6 bijvoorbeeld.. Sinds dat ik rij, heb ik geleerd en hoort het, om als je in de verkeerde galop zit, terug te halen op de volte en op nieuw aan te gaan springen... Dan staat dr valt uit galop, waarom zetten ze dan niet neer, verkeerde galop, goed gecorrigeerd ofzo...

hier ben je fout Knipoog . Je hebt inderdaad gelijk dat als je THUIS in de verkeerde galop springt, je onmiddelijk moet corrigeren en dan goed hebt gedaan, maar op wedstrijd vragen ze nu eenmaal de juiste galop en niet de verkeerde, en ookal toon jij later de juiste, een goed cijfer krijg je niet meer want je hebt nu eenmaal de fout gemaakt. Had je doorgereden in de verkeerde galop had je onvoldoende gehad, misschien als je echt een enorme strenge had een 0 (je hebt immers niet getoond wat er werd gevraagd, maar zulke jury's zal je niet veel tegenkomen), jij ziet dat het misgaat en corrigeert nog vlug, en die onvoldoende wordt een voldoende Lachen Als ik een middendraf rij, en mijn paard springt in galop bij het vertrekken, maar ik corrigeer onmiddelijk en rij de rest van de lijn terug correct, krijg ik ook hooguit een vijf en soms gewoon een vier, ik toon immers iets dat niet gevraagd is en dat mag niet Knipoog

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 10:51

mooie plaats en leuke prijs had je gekregen!
wat was coen idd mooi wit


¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
Whatever happened, happened¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨

love_britt

Berichten: 671
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: Arnhem/Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 10:58

leuk paardje!!!:D:D

Shetland Bokker # 26 Zoekt verzorgpony
viewtopic.php?f=76&t=458004 El Hierro Fantastische foto's een kijkje waard
viewtopic.php?f=10&t=458003 Buitenrit

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 11:57

Goed zeg! Gefeliciteerd!
Leuke foto's, hij was mooi wit joh! Haha!

how sweet can it be to be loved by you

Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-04 22:36

Tnkx voor de reacties! Leuk Pling!

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers