Met Gamble naar het bos geweest(1ste keer) en...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Met Gamble naar het bos geweest(1ste keer) en...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 20:01

we zijn maar een keer in de greppel beland. Het paard voor me besloot op het laatste moment niet in draf de plas door te gaan. Wij konden niet anders dan er links langs te gaan maar helaas was daar een greppel.( pal naast het ruiterpad en door bosjes enzo niet echt goed te zien.) Wij zijn er vol ingereden het leek wel een jachtpaard. Alleen konden we er door de steile wand er niet meer uit dus even door de greppel gelopen en via de bush bush weer op het ruiterpad. Wat heeft hij een vertrouwen in mij zeg, hij stond daar echt zo van jij hebt me hierin gestuurd haal jij me er maar weer uit. Totaal relext 150 cm lager dan het ruiterpad. We zijn onder een zeer laaghangende boom door gekropen, door struiken en bosjes en hij liep zo vol vertrouwen achter me aan ik werd er een beetje emo. Bloos van. Niks geen paniek volg het baasje. We hebben 2 1/2 uur lekker door het bos gereden en er waren meer mensen die op dat idee waren gekomen. Gamble heeft aan onze greppelactie niets overgehouden en vond het bos echt enig. Kan niet wachten tot we weer eens gaan. Ik wist dat buitenrijden leuk was maar met je eigen paard is echt bijzonder. Vooral als je nooit hebt gedacht dat dit met het ónhandelbare'paard mogelijk zou zijn.
Gr dEsiree ( ik begrijp nu ook de frustratie over mensen op het ruiterpad, jeetje kunnen ze lekker op een verhard pad lopen moeten ze zonodig in de modder)

SaraJoyce

Berichten: 863
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:17

Haha! Wat een leuk verhaal Haha! Nou ik hoop dt jullie nog lang zo samen door kunnen gaan!

SofieBeau

Berichten: 3484
Geregistreerd: 09-09-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:56

heb ik ook wel eens gehad, alleen was de gracht maar 40cm diep Tong uitsteken

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 11:59

Nou zijn we dus voor de eerste keer buiten geweest, hebben we niets opgelopen OK dan! Zet ik meneer gisteren een paar uurtjes op het land tegen de spierpijn en eventuele stijfheid, trapt hij zijn nieuwe ijzer eraf en loopt dus onregelmatig. Je kunt ze ook geen seconde alleen laten. Boos!
Gelukkig lijkt het mee te vallen, niks dik warm of open. Paar dagen stappen en dan mag het ijzer er weer onder. Volgens mij doet hij het expres om een paar dagen vrij te krijgen.
Gr Desiree Lachen

Maaikelove

Berichten: 1393
Geregistreerd: 11-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:22

Wat leuk dat je paardje jou zo vertrouwt!! Geweldig gewoon