wat voor een karrakter heeft jou pony??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lisa12
Berichten: 27
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: silvolde

wat voor een karrakter heeft jou pony??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 09:33

hoihoi Haha!
wat voor karrakter heeft jou pony eigenlijk?? Cool


mijn pony is heel lief in de wei op stal en moet borselen
maar met rijden wil die nooit doen wat ik wil ik rij nu al 3jaar op haar
maar dan gaat het weer goed en dan niet meer dus. Verward
maar het is wel een hele lieve pony Lovers
als je de foto wilt zie moet je in mijn profiel kijken onderaan en de pony heeft celine Pling OK dan!

[***]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=516781&key=VICBCCBI[/***]
dit ben ik !!!!!!!!


TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 09:47

telt het ook voor een paard?
mijn paard is ontzettend ongeduldig en druk
met rijden is ze altijd erg fris en met springen ontzettend heet
als je haar met liefde behandeld doet ze alles voor je, maar je moet haar niet onder druk zetten door heel boos te worden als ze bijvoorbeeld te trailer niet in wil.
Verder is het een ontzettend schatje!! en geeft ze hele lkkre kusjes Tong uitsteken

Teamspirit... Je bent een toppertje!

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 10:13

tommy heet echt een SUPERkarakter (maar daar hebben we hem ook gekozen) het belangrijkste vind ik dat hij echt nóóít chagrijnig is, hij loopt altijd met de oortjes naar voren. hij ziet het hele leven als 1 groot feest. bovendien is hij erg graag bij mensen en zou zo bij je opschoot zou klimmen. hij doet alles voor je. dit betekent niet dat hij alles als een robot doet, hij heeft een lekker eigenwijs karakter, maar hij werkt wel heel graag voor je. met rijden issie lekker voorwaarts en actief (net als ik) dus we matchen eigenlijk best mooi met elkaar

http://www.paardenrecreatie.nl
alles voor de recreatieruiter
je kunt nu ook artikelen aanvragen!

Murre

Berichten: 63
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 12:42

Mijn pony is als hij op stal staat altijd heel chagrijnig vooral tegen anderen maar zodra je hem het halster omdoet of een snpoepje geeft is het klaar. Met poetsen is hij ook heel lief en hij vind het zadel ook geen probleem. Maar soms dan ben ik aan et rijden en dan halferwege vind hij plotseling de helft van de bak eng terwijl hij er al een half uur gewoon langs heeft gelopen. Maar als je er een probleem van gaat maken dan kun je ook wel ophouden dus dan snij ik eerst af en dan steeds dichter er langs en dan is het weer goed. OK dan!

MJ

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:54

mijn pony is vaak best lui dan moet ik hem echt aan het werken zetten Tong uitsteken
Op stal is ie altijd heel lief en vrolijk en als hij op de wei staat wil hij er niet meer af dus moet ik hem gaan vangen.
Natan is ook echt een kroelpony Haha!

Rust in vrede lieve Ziggy, ondanks je problemen, hielden we van je.. wat zullen we je missen, maar nooit vergeten..


Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:02

Mijn verzorgpaardje is erg zenuwachtig (draver), maar erg lief en ze doet alles voor je, bijna alles Knipoog . Het enige wat moeizaam gaat is buiten rijden, ineens gooit ze een knop om in haar hoofd en raakt ze in paniek. Maar vandaag heb ik samen met iemand een lange buitenrit gemaakt en alles ging goed OK dan! .

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:12

Hof is een 'ff-chille-man!'-pony Cool


Hij is vrij rustig, begint steeds meer van knuffelen te houden, best wel jaloers soms Lovers Vind buitenrijden heel leuk. Is bij dressuur soms was moeilijk, omdat ie het niet altijd even leuk en moeilijk vind. En... Lieff!! Haha!

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:53

mijn paardje is een geflipt (sorry ik heb iets met dat woord) drammerig slim beestje dat gek is op aandacht, allles wat verandert moet ze van schrikken en dan net op het moment dat je het niet verwacht, ze moet altijd haar zin doordrammen en is vreselijk ongeduldig ze kan niet even stilstaan om gepoetst te worden en wil op stal alle aandacht,
maar omdat ze slim is moet als dit alles omgezet is in voor je werken ze ver kunnen komen in de sport, maar ze is ook wel lief en kroelt je met poetsen (soms iets te hard) en ze kan heel knuffelig zijn

Selena87

Berichten: 1635
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:08

Mijn paard hmm als ik hem in 2 woorden moet beschrijven groot klimmerek.
Je kan echt alles met hem doen.
In de wei zeeeer hoog knuffelgehalte zal nooit buiten of slaan maar soms wil hij nog wel eens te knuffelig zijn en perongeluk zijn hoef op jou voet zetten Auw.Dus in de wei een oud opatje.
Maar onder het zadel komt zijn volbloed echt ten sprake.
Druk maar goudeerlijk!!!
Hij zou nooit wegschieten of iets als hij schrikt een klein sprongetje opzij,
Echt een dressuur paard maar vind springen ook superrrrrr wat nu helaas niet meer gaat.
In het bos ook super eerlijk

Angeliekje
Berichten: 3779
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 23:02

Mijn paardje is heel erg temperamentvol, ook al is het een tinker. Ze is heel lief als je haar borsteld en knuffelt enzo, maar als ze aan het werk moet gaat ze echt dwarsliggen.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 23:39

mickey is ook een best temperamentvol paardje (ja volbloed Tong uitsteken)

maar ze is wel een paardje wat door het vuur voor je zal gaan,echt een schat.

maar verder wele cht een draakje Haha!
als je aankomt,en je doet het halster om al proberen de stal uit telopen.
met poetsen steeds alles zien en meekrijgen (heel nieuwschierig) beetje draaierig enzo.
met lopen euhm ja Haha! nu ben ik weer bezig met stappen en vliegt ze nogal vaak de lucht in,iets wat ze de laatse tijd heel erg doet is stijgeren met vanalles *LOL*
en nog allemaal zo'n dingen.
met rijden is ze ook een heethoofdje,maar werkt wel graag en is fijn paard om mee te werken.
toch ondanks al haar trukjes en ze echt vaak een trutje is,is ze een schat van een paard en heeft resepect voor je en zou ik geen ander willen Lovers

ze zeggen dat volbloeden paarden met karakter zijn,en daar ben ik het helemaal mee eens Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 23:44

Altijd lief, doet geen vlieg kwaad. Verder nieuwsgierig, ondeugend maar ook onzeker. Ook is hij erg aanhankelijk.

Sam22
Berichten: 41
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:41

Ridder is een enorme koele kikker wil graag knuffelen..... hij is echter wel erg lomp een een ramp voor andere paarden.... tijdens rijden is hij gewoon lui (heeft altijd zijn zin gehad) en probeert ie je uit wat je wel en niet toe laat.... geeft moeilijk na.... en geeft zich moeilijk over.... moet eerst vechten.....maar is wel een SUPER SCHAT.... Haha!

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:18

Bijou is in de omgang superlief en knuffelig enzo,
Maar tijdens rijden best wel pittig.. ze is wel heel leergierig

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:23

Pur heeft een gouden karakter, daarom heb ik haar ook gekocht. Voor haar heb ik een pismerrie gehad (laat ik het zo maar zeggen) Deze keer wou ik een paardje waar ik mee kondoen wat ik wilde en dat is ze. Ze is op stal en de weide een betrouwbaar paard en tijdens het rijden zal ze het niet in haar hoofd halen te gaan bokken ofzo maar loopt toch lekker door. Ze doet alles graag en dat is het fijne aan haar.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:07

Zie mijn profiel Clown

Nee, maar Amethyst is erg braaf. Ze heeft af en toe wel haar buien (de bakkabouters lopen haar dan te pesten Ach gut ), maar dat maakt het rijden afwisselend.
Ze is eerlijk, kan goed met kinderen en beginners overweg.

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 09:00

Charly is een anderhalf jarige hengst, welsh cob, zeer lief, rustig en heel aanhankelijk! top beest! gaat nooit meer weg Haha!

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 10:13

Prisca is vrij rustig en héél eerlijk van karakter. Ze wil graag voor je werken, maar dan moet je wel dingen vragen waar ze aan toe is, anders krijg je van haar een reactie. Je moet haar even de tijd geven om op te warmen. Ik heb haar uitgezocht op haar eerlijke en rustige karakter, natuurlijk is ze ook wel een op en top merrie, maar dat duurt dan niet zo lang. Als je dan uit gaat stappen is alles alweer vergeven en vergeten en is ze weer de rustigheid zelve.

Op stal is het echt een nieuwsgierige knuffel, die je overal volgt met haar ogen. Wat dus ook regelmatig een hele lange hals opleverd, als je de hoek omgaat. Ze wil met iedereen vriendjes zijn, paarden en mensen. Drukke mensen en paarden vindt ze niet leuk, dan gaan haar oren plat.


Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 10:15

Mijn verzorgpony is als je rustig doet, in stal lief, maar als je druk bent is ze chagerijnig. Met rijden in de bak is ze wel braaf maar wel met streken en ze je moet haar wel voortdurend voorwaarts houden. Buiten is ze aanstellerig, en moet je der weer de hele tijd inhouden...
appart pony'tje Tong uitsteken

Lachen

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 10:22

Omar is een heethoofd maar ook heel erg nieuwschierig, stoer en gek op aandacht en spelen.

Aan poetsen en opzadelen heeft hij een hekel en onder het zadel is hij meestal behoorlijk heet maar wel braaf. Aan de hand is hij heel relaxed alleen als er een tracktor aankomt flipt hij omdat hij daar erg bang voor is Scheve mond maar als de tracktor uitstaat dan wil hij er aan snuffelen.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 20:48

het paardje wat ik nu rijd (kwpnxfries) is erg ondeugend en eigenwijs, buiten behoorlijk kijkerig maar wel braaf..

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:01

hmm, mijn pony..
-bangig bij andere paarden (Waarschijnlijk door mensen opgevoed)
-erg aan mensen hangend
-erg impulsief in haar reacties (ze heeft een blind oog en deeld af en toe nogal eens kopstoten uit.. kan ze niets aan doen maartoch..)
-drammerig
-kan best vurig zijn
-ijdel.(IEEEEEEEEEH modder!) Haha!

start paardensport Zie profiel voor meer info

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:22

Mijn verzorgpony is:

*Lief
*Eigenwijs
Plingrammerig
*Sterk
*Heeft een hoog knuffelgehalte
*Ongeduldig
*Gaperd

    If you can dream it, you can do it ...

ellepel

Berichten: 47320
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:59

je had altijd zo'n verhaal in de penny geloof ik.. van rakker.. Verward
dat ie droomde dat ie over de prairie heen galloppeerde...

nou...dat is nou precies het karakter van mijn pony!!

hij denkt dat ie een stoere coole mustang is!!


OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, carina, Chantalla, Earth, Kla4tje, Miran, Muga, nick_en_ik, Patriesje, senna21, SplashIsLief, Sure_lee, SusanH en 87 bezoekers