We moeten zeker weer op wedstrijd, vind ze leuk........!
Sta je daar met je goeie humeur, knotjes op je kop en rare klittebanddingen aan je benen...

Maar goed, die trailer is zo slecht nog niet: kuilgras, appeltjes en brood, wat wil je nog meer als paard op zondagochtend. Bovendien schijnt het zonnetje. Eenmaal aangekomen in Waddinxveen, besluit ze om buiten los te gaan rijden (als enige)...Heurlijk!!

Dat buitenrijden komt mij wel erg goed uit. Mijn winterjas is dit jaar wat 'oversized is uitgevallen', en ik krijg het al gauw te warm..heet...snikheet....superheet...en dan ontplof ik!

Maar mijn ochtendhumeur is verdwenen en ik besluit vrolijk in het zonnetje nog even wat te draven. Waarschijnlijk moeten we straks zo hete binnenbak in, dus maak ik me maar niet te druk.

O ja, ik was even vergeten...We zitten in een nieuwe klasse! Dat betekent dat je niet meer hoeft te wijken, joepiejee!

Dat ze op dit soort prachtige dagen binnen wedstrijden houden! Belachelijk! Wij, paarden, geven de voorkeur aan gras

Of lekkere muesli na de proefjes! worteltjes, appeltjes...Ja dat wedstrijden rijden is zo gek nog niet!
Volgens mij blijf ik nog wel even in deze klasse, want ik kreeg niet zo'n raar lintje! maar ze zeiden dat ik wel braaf was..Ja, dát ben ik toch altijd!!"