*Military Boekelo 9 oktober 2004*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

*Military Boekelo 9 oktober 2004*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 10:58

Gisteren als VIP-er naar de Military in Boekelo geweest, om 8.00 uur 's ochtends zijn we vertrokken en om 10.15 uur stonden we op de fly-over bij Boekelo in de file. Toen we bij het terrein aankwamen bleken de parkeerplaatsen voor de VIP-ers al vol te zijn, lekker geregelt hoor OK dan! Dus wij naar de volgende parkeerplaatsen waar we moesten betalen, daar zouden we op de bus wachten zodat we niet naar het terrein hoeften te lopen. Na 5 minuten kwam de bus eraan.........hij zat propvol Scheve mond dus toen gingen we toch maar lopen. Dus waren we om 11.30 uur op het terrein zelf, helaas hebben we Peter Geerink gemist die uitleg zou geven over de hindernissen etc. Bleek later dat we niet teveel gemist hadden want hij had er weinig verstand van Haha!

We zijn eerst even het terrein met alle stands over geweest en daarna even richting onze VIP-tent om wat te drinken en een broodje te eten. Daarna zijn we tegen de richting in gaan lopen om alle hindernissen af te gaan, wat een goeie beslissing want zo stonden we niet met 1000 man naar 1 hindernis te kijken en konden we alles rustig zien! Voor de slimmerds onder ons, de hindernissen staan op de foto's dus niet op volgorde

Afbeelding

Afbeelding

Heeft er iemand mij nog herkent???? Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:02

wat leuk dat je als vip naar daar mocht gaan! Wat zitten daar voor een paar vieze sprongen tussen seg!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:06

ben er ook geweest was erg mooi!alleen wel flink in de file gestaan voor boekelo!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:08

Mooie foto's zijn het geworden! Balen dat de reis om er te komen wat langer duurde dan verwacht Scheve mond Ik heb echt wel bewondering voor mensen die military rijden

*\o/* *\o/*

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:15

Zo hé! Volgens mij was dat een pittig parcours zeg! Bloos!
Wel leuk dat je er als vip heen mocht.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 13:16

wij zijn ook geweest, en we hebben in dezelfde file gestaan Lips are sealed Achteraf bleek er een veel betere route te zijn, dat weten we dan voor volgend jaar. Onze foto's volgen nog.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:24

ik ben ook geweest. ik kon ook niet meer parkeren op VIP-parkeerplaatsen maar hoefde niet te betalen bij de andere parkeerplaats.

Het was een mooie en gezellig dag!

LisetteD

Berichten: 81
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:26

hahaha ik heb het verhaal van peter geerink ook al gehoord. De vriendin van een man waar ik voor rijd is er ook geweest zij heeft later de tour overgenomen van hem. Misschien heb je haar nog wel gezien. Vrij klein rode haren (geverfd)

Milona mijn LIeve SchalkAar MErriE HE SAM !!!!..

Blondie en de rest ik mis jullie !!!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:31

Wojooow wat een superenge hindernissen.. Wel heel erg leuk dat je daar heen mocht als Vip!!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:36

Vond het idd ook ontzettend slecht georganiseerd dit jaar. Het hoofdterrein was verplaatst door de samenwerking tussen Enschede en Boekelo. Overal reden van die rare karretjes en de route was ook vrij onduidelijk. Geen last gehad van files of dergelijke omdat we lekker met de fiets konden. Haha!

Verder was het zoals altijd ontzettend gezellig en hadden we geluk met het weer. Het was zeker een geslaagde dag.


teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 15:19

hihihi wij hebben geen file's gehad, en konden parkeren bij een zij ingang, met tien minuutjes lopen zaten we op de tribune bij de watersprong en nog wel op de voorste rij. Was heerlijk in het zonnetje!
Hele leuke dag gehad.

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 15:22

Heej, was er ook. Heb ongeveer dezelfde foto's Haha! ik vond het vorig jaar ook leuker eerlijk gezegt maar toch was het wel weer spectaculair..

CalvinM

Berichten: 1195
Geregistreerd: 26-08-04
Woonplaats: hengelo (gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 15:30

ik was er ook als VIP Lachen ik zal de foto's ook nog even plaatsen ( het zijn er niet zoveel, mijn vader had de digi vol geschoten met onzin foto's) er zitten hele leuke foto's tussen! was wel een erg mooie dag gisteren, ze hebben echt geluk gehad met het weer!!! Haha!

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 16:40

EvaloveSandy schreef:
Vond het idd ook ontzettend slecht georganiseerd dit jaar. Het hoofdterrein was verplaatst door de samenwerking tussen Enschede en Boekelo. Overal reden van die rare karretjes en de route was ook vrij onduidelijk. Geen last gehad van files of dergelijke omdat we lekker met de fiets konden. Haha!

Verder was het zoals altijd ontzettend gezellig en hadden we geluk met het weer. Het was zeker een geslaagde dag.


Nou, het hoofdterrein was verplaats omdat mevrouw Denneboom geen medewerking meer wouden verlenen. Dit met een voorval van vorig jaar: haar naam stond niet op de hesjes terwijl zij die wel gesponsoord had.

Ik ben uiteraard ook weer geweest en het was leuk Lachen

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 16:41

Hm, in de krant hadden ze het over de samenwerking dat het daarom veranderd was.
Maar dit kan idd ook.

Monieck
Berichten: 664
Geregistreerd: 19-08-04
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 16:44

als ik niet ziek was was ik er ook geweest Boos!

remember, if the world didn't suck we'd all fall of .

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:59

Ik ben er ook geweest. Heb volgens mij maar 1 bokker gezien. Tenminste, als Miss_jumpy een groene trui aan had een een tas waarop Mexx staat, dan heb ik die ergens rond zien lopen.

Ik vond het een beetje tegenvallen. Die file begon al op de autobaan. We kwamen er om 10.10 in en pas om 11.10 waren we op de parkeerplaats. De schuld van die file was de politie. Die stonden in het dorp iedereen tegen te houden om er gezellig een gesprekje mee te beginnen. Boos!

De reis met de bus duurde ook nog eens een half uur, omdat er allemaal file stond van auto's die een volle VIP parkeerplaats op wilden.

Op de cross zelf was echt veel te veel volk. Het was gewoon 1 grote file van het begin tot aan het einde van de cross. Echt niks voor mij. Je kon de hindernissen op sommige plaatsen echt niet goed bekijken.
Ik vond het zeker geen 20 euro waard. Dus volgend jaar geen Boekelo meer voor mij.

Een gewone cross is veel mooier om naar te kijken. Veel minder volk en vaker ruiters die voorbij komen.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:10


MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 08:15

Citaat:
Ik ben er ook geweest. Heb volgens mij maar 1 bokker gezien. Tenminste, als Miss_jumpy een groene trui aan had een een tas waarop Mexx staat, dan heb ik die ergens rond zien lopen.


Groene jas ook goed Haha!
Maar wat grappig, ik heb jou niet gezien, ik zou je volgens mij wel herkend hebben?
Maar dat maken we zaterdag wel weer goed Knipoog

Ik vond het weer geweldig, we hebben wel file gereden maar minder lang als jullie denk ik. Ik stond kwart voor 11 op het terrein, en we hebben het parcours tegen de richting in gelopen. Ik vond dat de Nederlanders het geweldig deden!! OK dan!

daffodil

Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:56

ik was voor het eerst dit jaar, maar ik ga zeker volgend jaar weer! Alleen hoop ik wel dat het iets beter georganiseerd wordt. Wij hebben er een uur over gedaan om vanaf de afrit van de snelweg naar de parkeerplaats te komen. En als je dan ook al twee uur onderweg bent is dat wel wat lang....

Dus volgend jaar gaan we een daagje eerder en blijven in de buurt wel slapen, misschien kunnen we dan ook op de fiets.....

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:58

je was niet de enige daffodil, wij hebben er ook zo lang gestaan. Knap irritant, na 2 uur autorijden!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:25

daffodil schreef:
ik was voor het eerst dit jaar, maar ik ga zeker volgend jaar weer! Alleen hoop ik wel dat het iets beter georganiseerd wordt. Wij hebben er een uur over gedaan om vanaf de afrit van de snelweg naar de parkeerplaats te komen. En als je dan ook al twee uur onderweg bent is dat wel wat lang....

Dus volgend jaar gaan we een daagje eerder en blijven in de buurt wel slapen, misschien kunnen we dan ook op de fiets.....


Volgens mij moet je dan nu al reserveren, ik wilde 2 maanden terug wat boeken om te overnachten maar alles was vol Scheve mond

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:41

gaaf joh die militry!! echt heel cool!! Haha!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Marinx
Berichten: 113
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Bij Duitse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:57

Geweldig! Als ik dit zie wil ik ook weer Military`s rijden...

To bok or not to bok... that`s the question Lachen

Illona
Berichten: 578
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:33

ik ben ook geweest (ook als VIP Haha! , bij welke vippers zat jij? wij bij TKF) ze zeide tege ons ook dat het parkeerterein vol was, maar dat bleek achteraf helamaal niet zo te zijn Boos!
maar ik heb je niet gezien helaas... mara je hebt iig meer knip talent als ik, want ik had meestal een hindernis met als ik geluk had nog een stuk staart Verdrietig

zij zijn groot en ik is klein, en dat is niet eerlijk!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers