hele tijd hoofdpijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

hele tijd hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 10:11

Gister begon het al.. Ik had al een beetje hoofdpijn, en me moeder vroeg me, of ik zin had om even mee te gaan boodschappen halen... onderweg naar de winkel(we gingen emt de auto) zag ik de hele tijd zwarte vlekken voor m`n ogen..
Toen ik thuis kwam, ben ik maar meteen op de bank gaan liggen, en ben ik na een tijdje in slaap gevallen...(ben rond 3 uur gaan slapen) rond 5 uur was ik wakker geworden door d etelefoon, en voelde ik me weer goed, en ben toen de paarden binnen gaan zetten... Op de weg daarheen voelde ik me weer beroerd worden.. heb toen dus even de paarden binnen gezet, en ben na het voeren meteen weer naar huis gegaan. dat ik thuiskwam.. weer meteen op de bank, en na een kwartiertje vriendin afgebeld(ze gaf die avond een feestje) Toen maar m`n deken en kussen gepakt, en de rest van de avond op de bank gelegen, rond half 7 gingen we eten, dus even wat gegeten, en weer meteen gaan liggen,

Hoopte ik dat het vandaag weer over zou zijn.. Maar nee hoor, heb er nog steeds last van, niet zo heel erg, maar voel het toch wel, heb het idee dat als ik nu ga liggen, ik niet meer uit bed kan komen, heb het ook de hele tijd koud, warm, koud, warm(zit nu in een spaggetie bandjes shirtje, met een trainings broek aan, en heb het nog warm Scheve mond )

Wat kan dit zijn?? heb het nog niet eerder gehad, dat ik het 2 dagen heb dus... Scheve mond

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 10:17

Ik heb nu ook al 3 dagen achter elkaar hoofdpijn... Scheve mond
(komt waarschijnlijk door m'n migraine en hersenschudding Verdrietig )
Die vlekken voor de ogen krijg ik altijd als ik een migraine aanval krijg.
Ik hoop voor je dat het snel over gaat. Er is niks vervelender dan lange tijd achter elkaar rondlopen met hoofdpijn

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:24

Ik heb hetzelfde probleem als jij, en heb het nu al een week!! Scheve mond De dokter zegt dat het gewoon griep is, want het heerst !! Schijnheilig ..

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:27

Ik denk dat het toch een griep(je) is.
Beterschap Lachen

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 13:25

Ik heb het ook als ik hoofdpijn heb, kan ik erg slecht lezen en zien dus .
Ik krijg ook altijd vlekje voor mij ogen.
Kan een griepje zijn, of je hebt gewoon beginverschijnselen van Migraine

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:14

ik heb griep gehad en 3 dagen veel hoofdpijn en koorts gehad.. misschien heb jij dat ook?

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:27

Pff... Ik voel me ook al zo beroerd... Scheve mond
Ben blij te horen dat het heerst en ik dus niet de enige zielepoot ben... Haha!

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:27

het lijkt wel heel erg op migraine ja, misschien moet je even naar de dokter gaan?

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:02

Het zou ook kunnen dat je een bril nodig hebt. Ik had voor ik mijn bril kreeg ook zo vaak barstende hoofdpijn. Het hoeft niet, kan ook gewoon griepje ofzo aan kunnen, maar je weet nooit.