Omar en een lief meisje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Omar en een lief meisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 19:58

Vanmiddag is het dochtertje van mijn baas wezen kijken bij Omar (9 jr.). (nee hoor niet om de loonsverhoging Lachen …. Zou wel leuk zijn…O:) . )Ze rijdt ook paard, op een manege. Ik had haar een keer gezien bij een borrel van de zaak en afgesproken dat ze een keer mocht komen kijken. Ze vond het erg leuk, eerst hebben we de shetlander charley geborsteld en gezadeld, daar ging ze een paar rondjes op maar ze werd er al een beetje groot voor dus hebben we het maar bij een paar rondjes gehouden. Toen hebben we Omar eens onder handen genomen en gezadeld. Eerst ging ik er even op om zeker te weten dat hij niet gaat rennen, daarna aan de longeerlijn gedaan. Hij was echt heel lief voor haar, ze kwam alleen met haar voeten onder het zweetblad uit maar hij luisterde best goed (en naar mijn stemhulpen). Hij had echt door dat hij niet moest gaan spoken. Lovers Ze kon al aardig rijden ( sturen en lichtrijden gingen wel, hoe moet je niet helemaal vragen) maar ze heeft uiteindelijk zelfs een klein stukje gegalopeerd. Toen nog even zonder zadel uitgestapt, dat was helemaal toppie natuurlijk want ze had nog nooit zonder zadel gereden. Ik had haar een paar borstel gegeven die bij ons toch over de vloer slingeren en als ze in de weg liggen de prullenbak ingaan, hoe blij ze ermee was. “die had ik nog niet, ik heb alleen een zachte borstel en een roskam ( ’t was een harde).
Uiteindelijk ging ik haar thuisbrengen, ze wilde heeeeeeeel graaaaag nog een keer komen…. Echt wel leuk, dan voor te stellen dat ik vroeger ook zo was. Hoe blij je iemand kan maken met een ritje op een “eigen” paard. En Omar vond ze ook zo lief….. Lachen Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 00:05

Haha, wat gaaf zeg! Zie je pas wat voor karakter die dieren van ons hebben he???!!! Haha!