Eten knoeien NA de tandarts?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Eten knoeien NA de tandarts?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 21:29

Ik heb al gezocht, maar ik kan er niets over vinden...ik vraag me af of iemand dit eerder mee heeft gemaakt. Mijn paard is dus afgelopen dinsdag naar de tandarts geweest. Er is flink wat bijgevijld (haar kiezen waren heel scherp Scheve mond) maar niets getrokken. Nou knoeide ze daarvoor ook wel wat met haar eten, maar lang niet zo erg als nu! Iedere keer als ze een hap biks neemt komt er weer vanalles uitvallen...

Zou het kunnen dat ze even moet wennen aan haar 'nieuwe' tanden? Net zoals mensen er soms ook last van hebben bij nieuwe kronen of een kunstgebit? Is er iemand die dit ooit eerder heeft meegemaakt? Overigens gaat het met rijden een stuk beter sinds het tandartsbezoek, er lijkt dus wel echt wat verbeterd te zijn...
Ik kijk het nog een paar dagen aan, anders ga ik hem bellen, maar ik vraag me af of iemand weet of het normaal is?

cindy83

Berichten: 533
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Erp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 21:50

ja, heb het vaker gezien en gehoord

ellepel

Berichten: 47339
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 09:46

gebeurt wel vaker hoor, ze moeten idd even wennen aan hun nieuwe tanden

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 11:48

Ok bedankt Lachen Ook enig idee hoe lang het ongeveer kan (mag?) duren?

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 12:59

als ik naar mezelf kijk: ik heb al een paar maanden een paar opnieuw opgebouwde kiezen met kronen, maar ik bijt nog steeds m'n tong kapot..... vooral 's nachts als ik er zelf geen erg in heb.....

Scheve mond

kan nog wel ff duren dus.... voor ie er aan gewend is