Wil iemand mij een schop onder mijn kont geven?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Wil iemand mij een schop onder mijn kont geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 19:38

Àls ik de volgende keer zit te zeuren over mijn paard, dat ik in een dip zit, dat het niet lukt? En mij er even aan herrinneren wat voor toppaard ik heb?
Vandaag was mijn tweede wedstrijdje. Lang getwijfeld of ik mee zou doen ivm het weer, maar het bleek redelijk droog te zijn.
Ik had ook nog een leuke meeting! Met Kimmy, zij was hier met haar ouders voor twee daagjes.
Hardstikke gezellig! Samen Isolda gepoetst en mooi gemaakt, ze vond het wel heerlijk al die aandacht van twee meiden!
En je hebt er eer van gehad Kimmy! Ik had een 8 op verzorging! Thanks voor het poetsen *LOL*

Om drie uur opgestapt, Kimmy tot ziens gezegd ennaar de manege gereden. Ik moest om vier uur ongeveer starten, dus dat was mooi op tijd. Onderweg wat losrijden.
Wat blijkt? Alles is uitgelopen, al met al reed ik mijn proef pas tegen half zes!!!!
Ik heb rustig aan gedaan, godzijdank, maar na zo'n 3 uur rondslepen met je baasje ben je er als paard zijnde toch wel zat van! Helemaal als je dan ook nog nergens naar toe gaat en de hele tijd dezelfde omgeving ziet! Boos!

Ik had ook de smoor in, was bijna in staat om weer zonder proef naar huis te rijden. Maar toch gereden.
Isolda deed het heel aardig, ik kon er nog een net proefje uit persen. Ze liep gelukkig nog nageeflijk in stap en in draf ging het heel aardig. Zelfs de galop viel best mee. 2x inde goede galop aangesprongen, ondanks dat we helemaal uit elkaar liepen, de hoeken afsneden en een ei van een volte reden Bloos

Als ik Isolda was geweest had ik mezelf eraf gesmeten! Wat een ellende, zolang rondhangen, 2 regen/hagel buien incasseren en dan ook nog werken voor een proefje! Boos!
Ben toch heeeeel tevreden! De lieve schat Lovers Ze deed het toch maar even.

Ik had 151 punten. Heel redelijk. Eigelijk allemaal 6jes, hier en daar een 5 en 1x een 4 (dat was de galop)
Maar WEL een 7 op de middendraf, die liet ze echt heel mooi zien.

Foto's op ITP http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=53454
Laatst bijgewerkt door jantina op 28-04-02 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:42

Jantina ik kom je slaan Haha! }> Cool

gefeliciteerd zeg! De volgende keer ga je gewoon een winstpunt halen Cool Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 21:20

Ik zou je wel willen komen schoppen maar het is zover weg.
Is een virtuele schop ook goed????

Ik weet wel precies wat je bedoelt, ik beschik ook niet over erg veel discipline als het om dressuur gaat Haha!
Vooral nu het steeds mooi weer is rijd ik liever in het bos en ik ben al 4 weken niet naar les geweest omdat ik geen zin heb Bloos

Schop jij mij, dan schop ik jou Extreme duivel

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 00:02

*kickt Jantina*
Tuurlijk wil ik dat doen!!!! Ik ken je probleem maar al te goed, omdat ik er zelf ook last van heb! Cool Je hebt net als ik een topper onder je kont meis!!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 11:32

jaaaaaaaaahhh weer een reden om naar ameland te komen! kan ik je schoppen!
nou niet slecht toch en helemaal net na zo'n dip! echt super netjes!
wanneer ha je weer eind mei is er weer 1 toch? weten ze al watover de wedstrijd van Juli? zouden ze aan jou doorgeven kun jij het mij vertellen en dan kom ik een weekje over om mee te starten Party!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-02 12:35

Soms moet Isolda mij even herinneren dat ik er zelf aan moet werken.
Ik ben eigelijk superblij met mijn punten, want na zolang rondhangen had ze ook net zo goed niets meer kunnen doen!

Kim, ik heb nog niets gehoord over de wedstrijd in Juli. Vrijdag heb ik les, dan zal ik er eens naar vragen. Moet ik het natuurlijk niet vergeten!! Bloos
Is leuk, dan kunnen we nog eens een wedstrijdje doen. Dan laat ik je niet WEER winnen *LOL*

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 20:24

Zo te lezen zijn het gewoon alleen nog maar de 'puntjes die je op de i moet zetten'!
En dan WINSTPUNT!
Hardstikke goed joh, meteen goede galop, en tja, dat de volte een ei werd dat probeer je de volgende keer gewoon met je buitenbeen bij te werken grijnz.

Ik kom je niet schoppen, dat doet de rest van Bokt al.
Ik kom je gewoon vierkant uitlachen.
En dan laat ik je een paar foto's zien en de beoordeling van dit proefje, dat laat zien dat jullie al heel goed bezig zijn.
Gewoon nog ff wat extra eruit persen, een niet al te strenge jury, en hopla, je zit zo in de L ...
Want die lieverd van je loopt als een ballerina! Kwijl
Gefeliciteerd Jantina, hardstikke goed gedaan! Party!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 08:33

Wat gaan jullie goed joh!

Je mag best trots zijn op je paard dat ze je niet liet zitten na zolang wachten! Super!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 15:17

Jah! Goed man! Isolda is echt een topper! Lovers

Volgende keer ga ik gewoon mee hoor om je proefje te bekijken Vork