Ik was gisteren op wedstrijd geweest met Tan Dance in het B. En met Ixo de eerste keer L2.
Met Torro (Tan Dance) ging het best aardig, alleen ik had een paar foutjes in de proef, zoals hij sprong in middendraf aan in galop, en op de middenlijn sprong hij aan in galop. Maarja, hij is vier, en ik vind het knap dattie nu zich zo nettjes gedraagt in de ring!
En met Ixo de eerste kee L2. Spannend natuurlijk, maar hij was op de trailer al zo vervelend, en hij wou niet echt stolstaan met opzadelen enzo. Met losrijden was hij ook niet de fijnste. Maarja, de ring in dan maar. En hij vond de hele korte zijde waar de jury was heel eng, en bleef daar de hele proef op kijken. Ook een paar kleine foutjes, zoals: ik moest op vanuit galop op X draf, en hij ging al op eigen houtje vor X in draf, en ik ging alsmaar lichtrijden
alsof ik nog in het L1 zat, maarja, dan dacht ik weer:"Doos! Doorzitten!" Hahaha. Ik was niet zo heel erg tevreden over mn proef, want ik heb weleens beter gereden. en het kon ook beter.Resultaat:
Tan dance: 5e prijs met 160 punten
Ixo: 3e prijs met 175 punten.
(was trouwens selectie)
Hier de foto's:
[HAW] Wedstrijd, Torro (B), Ixo (L2)
foto's zijn heel erg mooi
Olrike N