Vraagje over de sims

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Vraagje over de sims

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 01:29

Vandaag liep ik een computerzaak binnen, zag ik dat spel van de sims, love dating ofzoiets. Lovers Ik wilde dat spel dus kopen, was 20 euro.Ik hoor zo vaak verhalen over de sims dus ik was best nieuwsgierig.

Vraagt de verkoper of dit het 1e spel is wat ik koop van de sims. Ik zeg dus ja. Zegt hij dat ik dit spel dan niet kan spelen omdat je de basis ofzoiets nodig moet hebben.

Maar je kan Love dating toch gewoon installeren en dan spelen? Of moet je alle verschillende spellen op volgorde instaleren? Dus het spel wat ze als eerst hebben uitgebracht als eerste en dan de volgende? Ik snap er niks van. Verward

Alvast bedankt OK dan!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 09:53

Je moet eerst de sims instaleren. De standaard uitvoering, en dan kun je die uitbouwen met allerlei extra delen.
Nu Sims 2 uit is, kun je veel sims 1 pakketen kopen met veel korting. Dat is dan de standeerd Sims met een paar uitbereidingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 09:56

Je moet eerst de sims zelf installeren en dan de uitbreidingen. Sommige uitbreidingen vragen om bestanden van de uitbreiding daarvoor.

Het heeft trouwens niet love dating maar Hotdate Knipoog

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 10:23

Je hebt idd alleen de basis van de sims nodig om hotdate te kunnen spelen. Hier zijn alle sims-delen aanwezig (m'n zusje is verslaafd Tong uitsteken ) en sinds kort ook sims 2 *LOL* Echt een super geweldig mooi spel, alleen het bestand is zo zwaar dat de computer steeds na ongv. 10 min vastloopt Scheve mond

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:37

Daar heb ik geen last van hoor bij mij loopt de pc nooit vast door de sims.
ik heb ook de hele eerste serie van de sims en heb de nieuwe ook al gekocht.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:45

als je sims deel 1`heb kan je hotdate gewoon instaleren.heb ik ook en hij doet het bij mij perfect,ik heb ook andere delen en die doen het ook gewoon

Jan_ty

Berichten: 1081
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Oost-Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:00

Ja, je moet inderdaad eerst de allereerste versie van de sims installeren, die kun je ook branden van iemand dat is veel goedkoper... Hoef je hem ook niet te kopen. Daarna kun je allerlei uitbreidingspakketten installeren, die zijn erg leuk, vooral beestenboel! Haha!

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:10

Wat denk ik het makkelijkst is: even iemand zoeken die sims 1 heeft, dus de basis van alles (geen gekopieerde), die op je computer installeren en dan jouw hot date eroverheen, die andere cd heb je namelijk toch niet meer nodig maar dan staat er geen kopie op, die geven namelijk nog wel eens gezeur (minder voorwerpen ofzo, ook met patch).

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 18:10