Nee he! Once kreupel...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Nee he! Once kreupel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 22:29

Kom ik vanavond op stal om te rijden, is ze kreupel! Verdrietig Ik was d'r hoeven aan het uitkrabben en kwam bij d'r achterbeen. Daar voelde het niet goed. Ze had onder d'r spronggewricht een wond(je) zitten en het was er omheen helemaal dik en warm. Meteen uit stal gehaald en gestapt met d'r. Mijn instructeur kwam even kijken en ik moest even draven. Nou, ze liep niet fijn! Vooral erg stijf, maar duidelijk ook niet goed. Ze was er niet blij me, draafde met d'r oren in d'r nek. Daarna dik 10 minuten afgespoten en flink wat betadine erop gedaan. Ik moet kijken hoe ze morgen loopt. Als ze alleen nog maar een beetje stijf is, mag ik wel rijden. Maar waarschijnlijk kan het niet. Ik kan dus ook zondag mijn wedstrijd wel vergeten. Verdrietig Maar gelukkig is Monica heel lief en als ik met Once dus niet mee kan doen, mag ik mee doen met Candy! Lovers Echt lief van d'r!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:31

Ahh, Balen zeg! Weet je echt niet hoe dat zou komen? Hopelijk gaat het snel over zeg want dit is echt niet leuk. Wel lief van Monica dat je dan op Candy mag maar hopelijk is Once dan al beter!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:32

That's what friends are for!!!! Lovers Super van monica zeg! Maarre..komt wel weer goed met Once joh!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:32

Ja Oncie was echt zielig!! Verdrietig Maar gelukkig is super can der nog Lovers Lovers Lovers

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:37

Let alsjeblieft op voor einschuss! (olifantspoot). Een vorm van bloedvergiftiging. Dit soort wondjes zijn echt heel tricky wat dat betreft. Als het been dikker wordt (echt dik! Dat zie je niet over het hoofd!) direct de dierenarts bellen, is een spoedgeval. Wondjes van prikken met de mestvork met uitmesten (ja, sommige mensen kijken echt niet uit Boos! ) zijn berucht wat betreft einschuss.
Ik wil je niet bang maken hoor, maar het is wel iets om in de gaten te houden.

Beterschap met de patiënt!

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:42

Margreet schreef:
Let alsjeblieft op voor einschuss! (olifantspoot). Een vorm van bloedvergiftiging. Dit soort wondjes zijn echt heel tricky wat dat betreft. Als het been dikker wordt (echt dik! Dat zie je niet over het hoofd!) direct de dierenarts bellen, is een spoedgeval. Wondjes van prikken met de mestvork met uitmesten (ja, sommige mensen kijken echt niet uit Boos! ) zijn berucht wat betreft einschuss.
Ik wil je niet bang maken hoor, maar het is wel iets om in de gaten te houden.

Ik wilde dit ook net gaan tikken maar Margreet was me net voor. Waarschijnlijk valt het wel mee maar hou het alsjeblieft goed in de gaten! Als het been opzwelt: niet het een paar dagen aankijken maar een DA bellen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-04-02 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 22:42

Okee, bedankt. Ik zal het in de gaten houden!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:40

Het lijkt dus alsof vele paarden kreupel zijn! DC loopt ook weer kreupel. Nog steeds problemen met het voorbeen toen ze tegen een ijzeren hek aanliep. Het heeft een tijdje goed gegaan, maar ik zag maandag dat ze weer kreupel liep.
Wens je paardje maar veel beterschap toe!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:55

En het gaat net zo goed tussen jullie!

Sterkte met je paard. Het is te hopen dat het snel weer beter gaat.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 08:32

OW joleen dat is echt balen!!
Arme oncie! Geef je haar een dikke kus van me!
En veel succes ermee en inderdaad niet te lang wachten want die wondjes kunnen inderdaad lelijk gaan ontsteken!

En monica is echt een schat dat je mee mag doen op candy!
Succes allebei zondag!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 08:35

Ja dat is echt balen Joleen. Denk je dat je alle ellende achter de rug hebt en nu dit weer. Maar misschien valt het nog mee. We hopen het voor je. En wees maar heel blij met zo'n kei van een vriendin als Monica.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 14:05

das echt balen joleen
wel super lief van monica......
ik hoop voor je dat oncie snel weer goed is

Love the life that you live, live the life that you love


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 14:27

Balen is dat hè!
Laiser is ook al twee weken kreupel. En dan duren twee weken toch lang hoor!

Maar wel super van Monica dat je op Candy mag!

Sterkte met Once!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 18:10

Dank jullie wel allemaal! Vandaag ging het gelukkig weer heel wat beter. Het been was al weer dunner en het wondje ziet er goed uit. Ook liep ze eigelijk alweer helemaal goed. Maar ik heb vandaag alleen een aantal keer het been afgespoten en veel met d'r gestapt. Voor de zekerheid laat ik haar morgen ook nog staan en ga ik er maandag weer op. Pling De wedstrijd met Once gaat dus niet door, maar daar staat op paardenpraat meer over!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Azhari, Binau, FCSA, Jossie, lletam, MairiMacBran, Mark0919, N_B_N, SentiBot, sterregoud en 39 bezoekers