Heerlijk ik kan wel degelijk rijden :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Heerlijk ik kan wel degelijk rijden :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 15:59

Ik had een tijdje geleden een topic geplaats over stevig in het zadel zitten. Door aantal vallen ben ik namelijk onzeker geworden tijdens het rijden, vooral als ik weet dat paarden schrikkerig en vandoorvliegerig zijn Scheve mond

Gisteren mocht ik op een Fjord van een vriendin rijden in de bak. Ik ben helemaal zwaar fan van Tinez (die overigens vorige week dagkampioen geworden is ergens in Drenthe). Maar goed het verhaal:
Ik reed in de bak, waar paarden naast staan. Deze paarden vlogen ervandoor, waar Tinez van schrok. Het gevolg: mevrouw deed poging tot ervandoor gaan en vloog in galop weg. Ik kreeg haar al heel snel weer terug, en ben goed in het zadel blijven zitten *LOL*. Het mooiste van alles is dat ik daarna ZONDER angst ben doorgereden! Misschien herkennen somige dit maar voor mij is dit een uitzondering: meestal wanneer een beest er vandoor vliegt zit ik er daarna als een angsthaas op en durf niks meer Schijnheilig Nu dus niet Lachen
Ik ben lekker doorgereden, kreeg haar ontspannen en nagevelijk. Ik heb gewoon heerlijk gereden en dat wou ik ff melden Haha!

*\o/* *\o/*


CynthiaV
Berichten: 2988
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:46

Heel goed van je OK dan!

[o]

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:57

Wat goed van je. Misschien lukt het zo om je angst kwijt te raken.

[o]

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:00

lekekr gevoel is dat he?!? heb ik ook een tijdje gehad.
vandaag ging mijn paard *manege paard* inde verkeerde versnelling, eerst kon ik dit paard niet terug nemen, en nu wel.

met oevenen lukt het!


bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 17:07

luuntje"]
Misschien lukt het zo om je angst kwijt te raken.
[/quote]
Daar lijkt het wel op ja


[quote="Devica schreef:
lekekr gevoel is dat he?!?

Hahah ja echt wel. Het werkt verslavend Haha!

*\o/* *\o/*

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:08

ghahaha, nu wil je zeker op een paard rijden, die het ook kan doen? om te voelen hoe lekker gevoel het is dat je hem terug kan rijden?


bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 17:11

Devica schreef:
ghahaha, nu wil je zeker op een paard rijden, die het ook kan doen? om te voelen hoe lekker gevoel het is dat je hem terug kan rijden?

Nou daar heb ik nog niet over nagedacht Schijnheilig Laat ik het zo zeggen: Ik ben nu minder bang om op (vreemde) paarden te stappen. Maar ik denk niet dat ik vrijwillig op een paard stap wat er om de klap vandoor vliegt.. En dan is het zo fijn dat je zelf ene pony hebt die dat wel eens wil doen Scheve mond

*\o/* *\o/*

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:03

*zit nu even in een angstdipje, gevallen vanmiddag*
Je verhaal is wel een opsteker!!! Goed zo, ga zo door! Dat geeft een mens meer moed!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 19:41

Supersupersuperdesuperrrrrrrr OK dan! OK dan! OK dan!
Vasthouden dat gevoel *LOL*

Romeo Lovers


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 19:46

heel goed van je, dit gevoel is super he. Denk dat iedereen dit wel herkent. Fijn hoor geniet er maar van.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 21:50

Goedzo Haha! Dan mag je morgen weer bang worden op Ofir *LOL* nee grapje, ik trek de sprintjes wel Leuk hoor, dat je op Tinez mocht! Binnenkort op Dubbel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 22:18

Super! Ik heb ook een tijdje gehad nadat een pony er bij mij was uitgenaaid en ik viel dat ik het echt eng vond, maar nu heb ik er echt geen last meer van! Haha!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 23:50

wkoekoek schreef:
Goedzo Haha! Dan mag je morgen weer bang worden op Ofir *LOL* nee grapje, ik trek de sprintjes wel

Ik wil best een sprintje wagen op Ofir, zolang ik mag bepalen wanneer Knipoog Haha!

*\o/* *\o/*

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:56

Super maaik!!! Zie je wel dat je het kan. Wist ik wel Knipoog. Het ligt ook helemaal niet aan je zit joh. Het zit tussen je oren. Gewoon nog wat sprintjes met goede afloop trekken en dan ben je het zo kwijt Knipoog Haha!.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:39

Goed hoor.
Ik ken het trouwens ook dat ik niet meer goed verder durf te rijden als een paard er vandoor is gegaan. Maar ik heb het een keer in de les meegemaakt en ik moest dus ook doorrijden. Dat ging dus helemaal goed en ik heb wat meer vertrouwen gekregen. Soms vind ik het nog steeds eng, maar ik heb nu ook wel door, dat als je er zenuwachtig op gaat zitten en stopt met rijden je paard er eerder vandoor zal gaan dan als je goed doorrijdt en zijn aandacht dus bij jou is.
Ik hoop voor je dat het zo goed blijft gaan.

Liesje89

Berichten: 9925
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:06

Heel goed meid OK dan!

Ik heb het ook gehad, die verschrikkelijke angst met rijden, maar ik ben er ook al een hele tijd helemaal overheen Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laj1, mika11, Noukie123 en 124 bezoekers