hoefen uitkrabben

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
delantjuh

Berichten: 29
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: spijkenisse

hoefen uitkrabben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 07:41

mijn lieve pony delan die wil nooit ze voetje omhoog houden die doet hem alweer gelijk naarbenee dus wat moet ik doen ze blijft egt niet staan (stil oowk nie) help me plies Verward


Code
[edit ellende: Mijn lieve pony Delan die wil nooit zijn voetje omhoog houden, hij doet hem altijd gelijk naarbeneden. Dus wat moet ik doen? Ze blijft ook niet stil staan. Help me alsjeblieft?]


Chrissetje

Berichten: 8427
Geregistreerd: 10-09-04
Woonplaats: Budel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 08:20

duw eens met je rug tegen zijn schouder aan,en als je paard zijn voetje terugtrekt,dan geef je hem een tik op zijn schouder!
probeer het voetje niet los te laten(ook al is het moeilijk)
o ja en hoe oud is je paardje?(kan ook door de leeftij komen,ivb met evenwicht)

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:26

Probeer de voeten rustig op te tillen. Eerst 3 seconden vasthouden en dan steeds iets langer. Wanneer ze haar voet netjes heeft gegeven ook belonen.

[o]

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:34

Wat heeft die poll met je probleem te maken...

Maar je kan tegen haar schouder duwen, doet ze het nog niet, even een tikje geven, luister ze wel, beloon dr dan! Succes ermee...

    If you can dream it, you can do it ...


Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:56

Mijn merrie deed in het begin ook erg vervelend daar mee, vooral achter.
Eerst idd kort vasthouden, weer loslaten en belonen. Bij achter wil de mijne nog wel eens dr been proberen lostetrekken en er hevig mee beginnen te schudden. Als de jouwne dat ook wil doen probeer hem vastteblijven houden. Bij mij stopt ze er dan vanzelf mee omdat ze weet dat ik toch niet loslaat en dan kan ik hem gewoon uitkrabben. Erg conseqent zijn en veel belonen wanneer hij het goed doet! Lachen

Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:10

Um mss veel msn taal maar dat maakt niet uit (je mag hier namelijk alleen abn praten [abn = algemeen beschaaft nederlands])

er zijn zooo veel manier om je paard het te leren .. door hem een beetje om te duwen (tegen zijn schouder aan) of om je arm naast zijn been te leggen en dan met je elleboog in zijn elleboog te drukkenen dan hem omhoog te trekken..

Succes mike

MsN statuz >> zie AVATAR!! WERKT ECHTT!!!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 20:23

Noor kan ook heerlijk dr been grofweg terug willen zetten. Ze begint met dr hoef te bewegen, dan geef ik een reactie met stem dat ze dat niet moet doen, vervolgens probeert zm terug te trekken of gedeeltelijk gewicht erop te leggen. Maar blijf m vasthouden en als ze het dan doorheeft dat het spelletje echt niet doorgaat, dan gaat ze heel langzaam al haar gewicht op het opgetilde been leggen, zodat ze hoopt dat ik denk dat ze erbij gaat liggen en haar been loslaat.....maar ook als ik dan weer een iets wat geirriteerde reactie geef gaat ze weer netjes staan. Zo "vechten" we wel eens wat af....maar ze leert wel braver reageren op het feit dat ik niet toegeef en dus blijft ze netjes staan.

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:16

zoals al is gezegd Knipoog
maar toen ik het en keertje deed toen kon ik hem gewoon vast houden hoor Sharona miss moet je wat strenger zijn(ik weet dat je het moeilijk vind Tong uitsteken Knipoog )
en anders help ik je toch met oefenen Knipoog

Naam veranderd ::: van AmanchoLover , naar _Astrid_
Rust in vrede Speedy,,, m'n lieve jongen
http://media.putfile.com/Speedy63

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:18

Ik heb een poll en de reacties die daarover gingen uit dit topic gesplitst.

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:29

Blijven oefenen, oefenen en nog eens oefenen..
Net zolang totdat hij het leert..
Belonen al doet hij iets goed !!
Straffen wanneer hij iets fout doet !!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, DotBot, IASCrawler, LaDonna75, Poldermenner, xYaartje en 106 bezoekers