Grrrr, neckermann

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Grrrr, neckermann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 13:12

Ik heb bijna 3 weken geleden via internet kleding besteld bij de Neckermann.
Een paar dagen later kreeg ik een brief thuis dat ze, om mijn bestelling te kunnen verwerken, nog wat gegevens van mij nodig hadden omdat ik nieuwe klant was, en dat terwijl ik 3 maanden geleden ook wat had besteld.
Goed, ik dus die gegeven invullen, ging om; burgelijke staat, gegevens van partner (die ik niet heb), nummer van mijn identiteitskaart, enz.
Eigenlijk hebben ze daar geen reet mee te maken en ik vond het erg vreemd, maar ik heb ze die gegevens toch maar gegeven en de brief is de zelfde dag nog terug gegaan.
2 weken lang heb ik niets gehoord, geen levering, geen brief, dus ik had me woensdag voorgenomen eens te gaan bellen.
Maar de postbode bracht een brief waarin stond dat ik eerst alles vooruit moet gaan betalen voor er geleverd kan worden.
Waar ik helemaal nix van snap want ik heb de leveringsvoorwaarden nog eens gelezen en ik ben niet dood, ben niet naar t buitenland verhuist en ik heb ook geen betalingsachterstand, zeker niet van 2 maanden.
De vorige keer is het 4 dagen nadat ik de acceptgiro heb ingevuld afgeschreven van mijn rekening, dat was 6 dagen na de datum op de factuur.
Ik kwaad, mijn moeder heeft toen gebeld en ze zeiden dat het wel vaker voor komt en dat ze de reden er van niet wist.
Dus mijn moeder raakte ook lichtelijk geirriteerd en wilde toch graag de reden weten, begon die telefoniste dat we dan maar een brief moesten schrijven, ging allemaal op een heel akelig toontje.
Ik heb donderdag zelf nog eens gebeld, misschien dat er nu een vriendelijker iemand zat, dat vrouwtje wist de reden ook niet maar beloofde mij dat de afdeling krediteuren oid mij een brief zou schrijven.
De brief heb ik nog steeds niet ontvangen en ik raak die hele neckermann erg beu.
Als ik binnen 10 dagen niet zou betalen dan zou mijn bestelling vervallen, en ik wil hem toch wel graag hebben want ik krijg het een beetje koud in mn zomerjas (had winterjas besteld), maar ben echt niet van plan om €300,- vooruit te gaan betalen voor iets wat ik niet gezien heb en niet weet of ik het pas, enz.
Bovendien staat er in die leveringsvoorwaarden dat je alles een 14 dagen op zicht krijgt en terug kan sturen wat je niet wilt hebben en de rest betalen.
Het enige dat ik kan bedenken als reden is dat er iemand anders is met dezelfde achternaam en woonplaats en dat die persoon een betalingsachterstand heeft, en dat ze bij neckermann niet kunnen lezen, mijn tante heeft dat wel eens bij wehkamp gehad, alleen had mn tante dezelfde straat als die andere persoon (waarvan het algemeen bekend is dat ze t niet zo nauw nemen met dit soort dingen) en wij niet.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.


piepelotje
Berichten: 454
Geregistreerd: 22-09-04
Woonplaats: zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 14:21

Heb ook al eens gehoort dat er in bepaalde straten, wijken moeilijk te bestellen is. Heel sneu voor jouw.
Maar ik zou ook niet van tevoor betalen

Duhelo

Berichten: 28524
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 14:28

ik had onlangs een digi besteld via neckermann
allemaal goed en wel
niks van gehoord
plots krijg ik een factuur: daarop zou ik de digi gehad hebben, en teruggestuurd hebben
en daar weet ik dus nisk van, ik heb niks ontvangen of niks
via internet doe ik niet meer, enkel uit de boek

Kieffertje

Berichten: 1742
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 14:33

Grrrr alle besteldingen! Otto is ook al zo'n feest Scheve mond . Ga ze slaan, zou ik zeggen, dan doe ik met je mee Clown

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 14:54

Mijn eerste bestelling was geen probleem.
Ik had die via internet besteld en kwam 3 dagen later binnen, welliswaar op naam van mijn zusjes vriend (hij had al een klantnummer op ons adres en wij hadden geen klantnummer) terwijl ik mn eigen naam had ingevuld.
Ik heb toen ook gebeld en er is toen een klantnummer voor mij aangemaakt en het bedrag is overgeboekt van Johan zn klantnummer naar t mijne.
Ik kreeg toen een acceptgiro en heb deze binnen de termijn betaald.
Daarom snap ik ook niet dat ze die gegevens ineens nodig hadden om mijn bestelling te kunnen verwerken (ze schreven dat ik nieuwe klant was).
Vanavond gaan we op naam van mijn nicht (zij heeft de zelfde achternaam als ik maar woont op 91 en ik op 81) bestellen en kijken wat er dan gebeurd.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 15:03

wat raar zeg!
heb al een aantal keer besteld bij verschillende postorderbedrijven, ook bij neck, maar nog nooit last gehad!
ik snap het ook echt niet!

succes ermee!


griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 15:14

Mijn oma heeft hele grote problemen met Neckermann... Lang verhaal maar komt erop neer dat ze het heeft opgezegt zodat er niets meer op haar naam besteld kon worden. Mijn neef woonde toen bij haar in huis en is drugsverslaafd geweest. Om die reden had ze dat dus opgezegt. Mijn neef besteld dingen die verpatst die weer en oma krijgt de rekening.. Duurt nu al een jaar, maar wij gaan niet betalen!!! Ze kunnen een dikke krijgen Bloos!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:00

mijn moeder heeft daar helemaal geen last van, die besteld dan wel telefonisch, maar wij krijgen het altijd gewoon, en als t niet goed is, sturen we t terug, en krijgen we t geld ook terug.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 22:46

Nou, vanavond heeft mijn nicht (van een paar huisjes verderop) een bestelling gedaan via internet, kijken of zij t wel krijgt.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:26

Ik bestel nooit meer wat van Neckermann. Heb twee keer wat besteld en twee keer kreeg ik dingen die ik geheel niet bestelt had. Verward Bij navraag bleek dat het gene wat ik bestelde uitverkocht was, kom nou dan stuur je toch niet iets op wat iemand niet besteld heeft. Boos! Dus echt nooit weer.....

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 19:02

Zo te lezen ben ik niet de enige met neckermann problemen.
Ik krijg af en toe van die ideeen om er heen te rijden en de boel plat te branden (sinds de tunnel er ligt is Terneuzen maar een kwartiertje rijden).
Als ik morgen weer geen brief krijg ga ik maar weer eens bellen.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:21

Hou er over op...... mijn collega klaagt al weken over neckerman. Had zo'n messenset gekocht, brak het handvat eraf en de mes langs haar pols en hevig bloeden. Messenset terug gestuurd en geld zou voor de volgende keer bewaard worden. Dus zij iets bestellen en nee hoor, ze kon de volle pond betalen.........

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:15

Neckermann vind ik zelf ook een stuk minder dan Otto en Wehkamp, de leveringsvoorwaarden zijn stukke minder goed (ruilen kan bijv. niet, moet je weer opnieuw verzendkosten gaan betalen). En het ontvangen duurt veel langer, minimaal een week meestal...

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:22

laatst 1 paar schoenen besteld , wat mag ik na weeeeeeeeken ontvangen
een herhindering voor de verzend kosten
dus ik bellen

krijg de week later een bestelling , goede pakbon maar in de doos
zaten een veterschoentje (niet dus mijn bestelde enkellaars) en stofzuiger
zakken , hum lekker hoor

dus gebeld , ja mevrouw die kunt U terug sturen maar U moet even wachten op de brief die ik U nu ga sturen ..
ruime week later , hehe de brief , wat ik niet goed vond aan de ontvangen produkten ... hum ..

week later uiteindelijk de juiste schoenen gekregen

nee mocht nog niet betalen moest wachten op de rekening

krijg ik de herrinnerings rekening staan er 5 paar de zelfde schoenen op
waarvan ik er al 3 betaald zou hebben ...uh pardon ...

dus weer bellen ... weer wachten op de brief
met de vraag wanneer ik die andere 4 paar terug gestuurd heb ...

HEB ZE NIET TERUG GESTUURD NIET BESTELD EN OOK NIET ONTVANGEN

ach ja weer 3 weken later zijn we er nog niet uit
en dat voor 1 paar schoenen ontvangen en ondertussen ook betaald

nee denk wel erg hard na voordat ik ooit weer eens iets bestel...

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

xXGRIETJEXx

Berichten: 1829
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Sexbierum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:34

Zo als ik dit lees heb ik zoiets van huh???
Ik heb nog noooooit problemen bij neckermann gehad, als ik nu kleren of iets anders bestel binnen 3 dagen ligt het in de bus of er komt netjes een briefje dat het niet op voorraad is en dat ze het later mogen leveren en van te voren bellen ze dan ook nog of er iemand thuis is (als het niet op voorraad is) maar goed ik zelf persoonlijk heb liever Wehkamp das nog een snellere service en net zoals hier boven al is gezegd als iets niet goed is (of te klein) kun je het gratis laten ruilen dus geen nieuwe verzendkosten

Ook dit jaar zet Just4Tuning weer een meeting op voor het goede doel, lijkt het je leuk geef je dan op.
Dit jaar op 05-09-2010 te Sneek voor het Ronald Mac Donals stichting!
Tuning 4 Charity http://www.tuning4charity.nl

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 17:52

De vorige keer (3 maanden geleden) had ik op vrijdag besteld en waren mn kleren de dinsdag erop binnen, dat is dus 4 dagen (incl zaterdag en zondag).
Nu wacht ik al vanaf 20 september.
Vandaag geen brief gehad dus maar weer eens gebeld en de boodschap was dat ze er mee bezig zijn en dat er binnen enkele dagen een brief zal komen.
Mijn geduld raakt op. Boos!

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:17

Praat me er niet van, altijd maar adverteren met 'binnen 24 uur in huis' maar het duurt altijd standaard drie weken Boos!
Als ik iets haat... >;)

Ik heb ooit eens bij de neckermann een bed bestelt. Niks mis mee, ben harstikke gek op het ding, maar we kregen wel twee keer de rekening... En als ik alles hier zo lees ziet het er niet naar uit dat die mensen daar reg hun best doen Lips are sealed Schijnheilig

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-04 14:43

Nou, vandaag weer geen brief, maar wel een groot pakket.
Alles zat er in behalve 1 shirt, die wordt nageleverd stond er op de bon.
En 1 trui was niet meer leverbaar en daarom hadden ze er dus maar 1 in gedaan die er op zou moeten lijken, ik vind hem lelijk dus die gaat terug.
Samen met de jas, die was te klein en te dun, en enkele dingen die niet goed pastte.
Maar waar ik nou heel benieuwd naar ben, het waarom, daar ben ik dus nog steeds niet achter.
-------------------Wordt dus vervolgd-----------------------

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie