paint met boldface

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pigino
Berichten: 603
Geregistreerd: 06-11-01

paint met boldface

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 07:11

wie is er net zo gek van paints met een boldface als ik????wij hebben 2 hengsten en 2 merries met een wit hoofd! Party!! Party!! de meeste mensen die bij ons op stal komen kijken er een beetje raar tegen aan!ze zijn het niet gewend.wat ik ook geweldig vind zijn loud colourd paarden(weet niet of het goed geschreven is zo)wie o wie heeft ook van deze paarden?????? Verward


Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 08:17

Ikke!!

Mijn ideale paint heeft en Baldface, beetje wit op het lichaam.

Zucht, ooit zal ik er eentje fokken.... Schijnheilig

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

DubbelFun

Berichten: 88481
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 10:29

Wordt dat ook geen 'medicinhead' genoemd Verward
Ik heb een keer een paint gezien die was haast helemaal wit, hij had alleen 2 bruine oortjes.

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 12:20

Een medicine-hat heeft bv. een wit hoofd en dan zeg maar een "vliegennetje" bruin. Dus het hele oren-gebied ,
alsof er een andere hoedje opgezet is Haha! .

Ikzelf vind nog steeds 3 - kleur bonte paarden het mooist en dan met zwarte manen , evt. een pluk wit erdoor , echt mooi !!

paintgek
Berichten: 174
Geregistreerd: 05-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 14:52

Hoi jojo, ik heb zoals je misschien nog weet een half zusje van handys white head ,met een wit koppie !
Heb je misschien nog leuke 'baby' foto's van handy en van hem onder 't zadel ? ben benieuwd hoe hij er toen en nu uitziet/uitzag , zou je die naar mij willen emailen . Ik kan mijn email naar je pb-en .
Ik heb vandaag weer wat nieuwe foto's op m'n site gezet Haha!
http://community.webshots.com/user/beauba
Ga je 4/5 mei ook naar Moorsele in Belgie ? Ik ga op 5 mei (paint dag),misschien komen we elkaar dan nog wel tegen .

Pigino
Berichten: 603
Geregistreerd: 06-11-01

witte koppies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 21:16

hoi paintgek!!!helaas beschik ik niet over de mogelijkheid om fotos door te mailen ik heb geen scanner ik heb wel fotos van handys als veulentje(gekregen van zijn fokker)op5 mei zal hij ook niet van de partij zijn want wij hebben zelf op 4 mei open huis en ik vind het te ver rijden als ik het op 1dag moet doen. maar je bent altijd welkom om onze handys live te zien!!!!!!! Pling Pling we hebben nog veel meer mooie paints (8 stuks) en ook nog 2quarters Party!! Party!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 23:55

paintgek schreef:
Hoi jojo, ik heb zoals je misschien nog weet een half zusje van handys white head ,met een wit koppie !
Heb je misschien nog leuke 'baby' foto's van handy en van hem onder 't zadel ? ben benieuwd hoe hij er toen en nu uitziet/uitzag , zou je die naar mij willen emailen . Ik kan mijn email naar je pb-en .
Ik heb vandaag weer wat nieuwe foto's op m'n site gezet Haha!
http://community.webshots.com/user/beauba
Ga je 4/5 mei ook naar Moorsele in Belgie ? Ik ga op 5 mei (paint dag),misschien komen we elkaar dan nog wel tegen .

Wat groeit die van jou hard Lachen Ik vind het echt een plaatje met dat witte koppie Haha! Mijn paintje heeft geen baldface, en ook geen medicinehat, maar heeft wel prachtige aftekeningen aan de rechterkant...soort lijntje wat over zijn oog loopt Lovers

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers