Het NSPS in de bocht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Het NSPS in de bocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 07:51

Ik had op de keuring een tijdje geleden de paspoorten van Roos en Dennis afgegeven om op mijn naam te laten zetten.
Niets aan de hand zou je zeggen. Kreeg vorige week netjes de rekening, dus ik keurig betaald en verwachte dat de paspoorten er toch eindelijk wel weer aan kwamen. Dat het NSPS niet snel is wist ik, dus met een beetje geduld kom je er wel.

Werd ik gister gebeld. De paspoorten van Dennis en Roos liggen bij iemand in Emmen en staan ook op zijn naam.
Hij beld maandag het stamboek er even over op. En ik uiteraard ook.

Hij is via mijn VA aan mijn telefoon nummer gekomen omdat Dennis zijn inentingen er natuurlijk netjes in staan. Ik was erg blij dat hij mij belde, anders was ik gewoon die paspoorten kwijt geweest.


Lang leven het NSPS .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 07:56

Das wel een heel vreemde actie. Hopelijk wordt het gauw rechtgezet en staan ze op jouw naam!

Judith

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23367
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 08:03

hoe bekend....
Ze hebben mij ooit een duplicaat paspoort van Polly gestuurd (heb ik daarom gevraagd Verward) en vervolgens belden ze op van 'ja, we hebben een duplicaat paspoort van uw pony verzonden maar we weten niet meer naar wie" en of ik dan wel enig idee had wie dat zou kunnen zijn *zucht*

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 08:22

Ik zou een klacht indienen ! Er zijn nu al zoveel klachten over het NSPS, dit kan toch niet.

luuntje

Berichten: 13926
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 08:23

Lekker bijdehand allemaal.
Mijn paard is afgelopen gechipt. Ben benieuwd wanneer ik het paspoort ga krijgen.

[o]

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 08:50

Ik snap het ook niet. Hoe het bij andere stamboeken wel (bijna) altijd goed gaat en bij het NSPS bijna altijd fout.
Na de hengstenkeuring had ik Dennis zijn paspoort binnen 1 week binnen!!!!! Dat noem ik snel. De NSPS keuring waar ik die paspoorten achter gelaten heb is al meer dan 2 maanden geleden. Ik moet er nog 2 over laten schrijven op mijn naam, maar zie er tegen op om die paspoorten op te sturen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 09:17

Het zal het NSPS eens niet zijn, gaat weer lekker . Toen ik Spike bij het NSPS op mijn naam wou laten schrijven, kreeg ik wel netjes na een paar weken het paspoort terug, maar met typfouten. Het was dus een heel nieuw paspoort, en hij zou dus hengst zijn. Terwijl in het oude paspoort allang al stond dat hij ruin is, en mijn naam is fout geschreven terwijl ik toch echt netjes een brief getikt had met duidelijk mijn naam en adres. Hoop dat je ze snel terug hebt!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 09:35

Gaat weer lekker bij het NSPS.. Gelukkig weet je nu tenminste waar ze zijn, was pas echt balen geweest als je die paspoorten kwijt was..

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 09:48

Noujah, lekker dan! Boos!.

fok.nl de beste.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 11:00

Lekker slordig zeg ...

Toen ik voor Bas een paspoort aanvroeg had ik die heel snel, en ik hoefde ook nog eens de helft van het geld minder te betalen (foutje van hun, gelukje voor mij Haha! )

Dus vanaf hier nog geen gezeik


Eliana

Berichten: 5447
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 12:25

Zo das niet zo netjes! nog een geluk dat diegene in emmen jou heeft gebeld

Shetland bokker #7

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 12:49

Ow dat is ook met de mijne gebeurt
Die waren ze kwijt geraakt ook tijdens het opnaam zetten.
2 Maanden later hebben ze hem weer gevonden, en kreeg ik hem gelukkig binnen.
En paspoort stond vol met fouten pffffffff

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:48

Jeetje dat meen je niet! Ben je lekker mee!

Ga maar eens ff goed tekeer maandag en ik hoop dat je de paspoorten nou gauw terug hebt.

Ikzelf heb eigenlijk nooit problemen ermee gehad, met het op naam zetten en met het chippen had ik het weer binnen een week terug ik geloof dat ik daar mazzel mee heb gehad

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:06

jeetje niet fijn om te horen

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 18:51

Het NMPRS was vandaag ook lekker bezig. Ze zouden Junior tussen 3 en 4 komen chippen. Het is uit eindelijk om half 6 gebeurd......

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 19:26

Dennis schreef:
Het NMPRS was vandaag ook lekker bezig. Ze zouden Junior tussen 3 en 4 komen chippen. Het is uit eindelijk om half 6 gebeurd......


Tja ze hebben te lang bij mij geklept. Tong uitsteken
Maar goed dat kan altijd uitlopen, zeker als je een aantal mensen hebt die de paardjes niet vast hebben staan bv.... ben je als chipper heel blij mee.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 07:33

Maar dan bel je toch dat het later word .
Tussen 3 en 4 komen, en uiteindelijk kom je rond 6sen.
Raar.. , die van mij moet nog steeds gechipt worden, ze hebben zeker niets op de route liggen Scheve mond

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 10:51

Bij mij waren ze er echt er in en er uit. Ze waren ergens geweest waar ze op 4 verschillende plaatsen nog eens veulens mochten gaan vangen. Dat was bij mij ook haast het geval geweest. 's Middags stonden ze op stal. Ik had door gegeven dat ze nog niet geweest waren(want ik was naar huis gegaan omdat ze ff na half 5 gebeld hadden). En toen ik daar weer kwam waren ze al wel weer op het land gezet. En die merrie is echt een kreng, die mept jou zowat het land af als je niet uit kijk, dus na veel geknoei net op tijd gevangen en naar het erf gehaald.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:12

Bij mij waren ze wel op tijd. Een kwartiertje later dan gepland maar goed dat vind ik ook op tijd Knipoog. En ik had nog gevraagd of ze nog naar de jou moesten, en idd Tong uitsteken. Waren wel aardige mensen Lachen.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-04 12:14

Het verhaal gaat verder.....

2 weken geleden het NSPS gebeld. Roos en Dennis staan keurig op mijn naam, en het was raar dat iemand anders de paspoorten heeft. Ze zouden het gaan onderzoeken. Ik zou eind vorige week mijn paspoorten weer terug hebben.

Eind vorige week, geen paspoorten. Dus maandag morgen als eerste klus weer het stamboek gebeld. Het zou weer onderzocht worden.

Vandaag, een dikke envelop van het stamboek. Met daar in 2 nieuwe paspoorten(netjes met het 'bewijs van inschrijving' er bij, voor Dennis een homo-roze, voor Roos een gewone blauwe). En in die paspoorten een grote stempel 'Duplicaat'.
Dat zal wel staan voor dat het een kopie oid van het paspoort is. Wat hier precies de bedoeling van is moet ik nog ff achter zien te komen.

Ik moet er nu ook nog achter aan wat er met Dennis z'n aantekeningen van het NMPRS gebeurd is. Die zijn toch best wel veel waard!!! Dat zijn toch aantekeningen van definitieve goedkeuring, 3x een eerste premie, het superster predikaat, zijn hoogte en 2 kampioenschappen!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 15:39

Je krijgt een duplicaat-paspoort als het oude document kwijt is of op een of andere manier verloren is gegaan(brand oid)
Mag bij de meeste stamboeken maar een keer afgegeven worden...

Morgen dus maar weer even bellen dat je graag je originele paspoorten terugwil. Dat moet toch niet zo moeilijk te regelen zijn als ze weten wie ze per abuis gekregen heeft Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:43

Tjongejonge, ze klungelen maar wat aan daar..
Ik wacht ook nog steeds op de inspecteur..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, Dartel, GrapeshotBot, jitskenienke, laura22, rien10 en 54 bezoekers