Mieke! over de moeder van onze merrie!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-01 10:07

haar moeder heet Snojka (weet niet hoe ik het moet schrijven!) het schijnt dat ze ook in delessen me heeft gelopen! zegt het je iets?


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 10:12

Jaaaaahhh, Snojka, die naam ken ik!! Kan me alleen even niet meer voor de geest halen hoe ze er uit ziet. Mijn geheugen laat me een beetje in de steek. Dat komt ook doordat bij ons in de les weinig arabieren meeliepen, doordat onze instructrice alleen aan onze groep lesgaf en de arabieren eigenlijk niet echt kende. Daardoor ken ik ze ook niet allemaal. Zal nog even flink nadenken, mijn eerste reactie is dat het een bruine merrie was, maar misschien klopt daar niets van!

Groetjes Mieke

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-01 10:33

tja, ik weet het ook niet hoor, zou wel grappig zijn als jij het weet! Maar hoewel ik Nabob zelf niet gezien heb, durf ik te zweren dat Kalimbra de bewegingen heeft van haar moeder: ik heb foto's van Kale in aktie en van Gomel (moeder's vader) in aktie en als je die naast elkaar legt...........

kwijl.................

hihi!


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 10:56

Ja Gomel heb ik wel eens in het echt gezien. Kan super lopen! Maar dan heb je Nabob nog nooit gezien! Als die in actie komt word je er stil van! Ik ga proberen om wat meer van Snojka te weten te komen, kan je niet garanderen dat dat lukt, maar ik ga het proberen! Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, Sting en 32 bezoekers