vervolg "wat een nacht"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

vervolg "wat een nacht"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 22:55

Heyhey

Ik schreef een week geleden dat wij een enge nacht achter de rug hadden, nadat mama onze wekte met een hulpkreet naar ons toe. Ze voelde zich zwak waarnaar zij meerdere malen een flauwte heeft gekregen. Een niet al te leuke gebeurtenis die zich voor ons ogen afspeelde. Het ambulance personeel stelde een veel te lage bloeddruk vast.

De eerste dagen na de nacht heeft mijn moeder rustig aan gedaan. Ook ivm de pijn, maar ook om uit te rusten. In het weekend kwam ze weer langzaam op de been en voelde ze zich steeds beter. Van de week is ze weer bezig geweest met het huishouden en de dagelijkse dingen. Hier en daar nog ondersteund door ons (ik en mijn zus).

Vanmorgen tijdens de bezigheden voelde mijn moeder zich weer niet goed. Dit maal had ze ook last van druk in het hoofd, op de oren en zwarte vlekken voor de ogen. Dit samen met het lichte en slappe gevoel in het lichaam. Mijn moeder is op de bank gaan liggen. Al snel kwam mijn zus tot te ontdekking dat mijn moeder zich niet goed voelde.

We hebben er op toegezien dat mijn moeder vanavond nog naar een dokter is geweest. Mijn vader is met haar meegegaan. De dokter is na een aantal tests niet tot een conclusie kunnen komen. Ze weten niet waar de klachten vandaan komen. Hij raadde mijn moeder aan dinsdag naar onze eigen huisarts te gaan en over zijn consult te vertellen, met het verzoek haar door te verwijzen naar de cardioloog. Tot die tijd moet ze veel rusten en mag ze niet teveel hooi op haar vork nemen. Het vermoeden bestaat dat het haar hart is die de klachten veroorzaakt... BRRR

we zijn er met zijn allen niet gerust op.


VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:59

Jeeje wat een nieuws! Heel veel succes en sterkte met de komende tijd. Hopelijk is het niet te ernstig.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 23:09

Jeetje, dat is echt rot zeg.

Veel sterkte!! Hopelijk is het niet ernstig.


Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 12:06

Mams houdt zich mooi koest. Ze rust goed uit, ligt lekker op bed en doet vooral niet teveel in huis.

Wel fijn dat ik vandaag vrij ben; normaal moet ik altijd werken op zaterdag. Nu kan ik haar mooi helpen met de boodschapjes etc etc...

Ik hoop echt dat er een oorzaak vast te stellen staat nadat zij in het ziekenhuis onderzocht zal worden.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 12:58

jeetje wat eng,
meer heb ik niet te zeggen,
maar wens haar beterschap,
en ik hoop dat het niks ernstigs mag zijn !
sterkte !

Karaat_the_newforest op Instagram

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 20:19

s
Laatst bijgewerkt door janna op 11-06-22 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 12:01

Gister is mijn zus even bij de huisartsenpost wezen kijken. Dit omdat zij wou weten wanneer onze huisarts weer bereikbaar zou zijn na zijn verlof en wanneer hij weer in de praktijk zou zijn.

Het toeval treft dat de huisarts even in de praktijk was en mijn zus aansprak. Mijn zus kent de huisarts iets beter doordat zijn kinderen bij haar op het kinderdagverblijf vertoeven. Mijn zus waagde de gok om hem te informeren over mijn moeder. Meteen heeft de huisarts nog een formulier ingevuld voor bloedonderzoek. Op die manier kan mijn moeder maandag al naar het ziekenhuis bloedprikken en heeft hij dinsdag de uitslag in zijn praktijk. TOPPIE Anders had het balletje pas dinsdag gaan rollen. Samen met de uitslag van het bloedonderzoek gaan ze dan dinsdag bepalen of mijn moeder nog verder moet worden onderzocht etc...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 12:28

Super dat er nu al wat sneller actie ondernomen wordt OK dan!

Hopelijk komt er iets bruikbaars uit dat bloedonderzoek Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 12:27

Vanmorgen ben ik met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest. Het feit dat ik moest rijden in de BMW gaf al aan dat mijn moeder zich nog altijd niet weer de oude voelt en het zelf ook niet helemaal vertrouwd. Om 17:00 heeft de huisarts de uitslag. Mijn moeder moet nog even de assistente bellen voor een afspraak voor morgenvroeg. Hopenlijk weten we morgen meer!!!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 13:20

nou,hou je taai dan,dan lijkt zo'n middag eeuwig!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 13:35

s
Laatst bijgewerkt door janna op 11-06-22 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

-

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 13:46

ik hoop dat het allemaal meevalt. niets is zo erg als in onzekerheid zitten over je gezondheid. wens haar alle beterschap van me.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie