Nu ga ik even boos doen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-01 22:50

Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Steeds als ik wil reageren op een berichtje en ik lees de reactie's daarop gaan 9 van de 10 mensen Ontopic! Zo plaatst er iemand een berichtje over het weer, en we eindigen bij Rintje ritsma die kampioen is ( als voorbeeld) Of iemand stelt een vraag over hoefijzers en we eindigen bij de laatste mode kleding. Ik weet dat hier al heel veel overgeklaagt is, en ik doe het zelf perongeluk ook wel eens. Maar sommige lijken er wel een hobby van te maken. Voor diegene die het berichtje plaats is het niet leuk om te lezen, het lijkt of men helemaal niet geintereseerd is in wat de ander te vertellen of vragen heeft. Dan komt er ook natuurlijk nog bij dat bokt in de hoefslag heeft gestaan en er een hele nieuwe groep bij is gekomen.Nu zeg ik niet dat het daaraan ligt, maar voor bokt naamsbekendheid had was het stukken gezelliger met de echte oude groep. Ik beweer niet dat het aan de nieuwelingen ligt, vooral omdat er heel veel nieuwe zijn die meteen in de *groep* toegelaten worden, en ook normaal meedoen, maar er zijn er zat die van alles een lolletje maken. Misschien ben ik wel de enigste die dit opvalt en vinden jullie mij een zeur Frusty Frusty
Maargoed is stort even *mijn gevoel* hier uit,

Groetjes Ymke Lips are sealed

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 22:56

mij valt het ook op hoor..
net zoals met dat berichtje "friends" meteen de eerste reactie ging alweer over iets anders, zonder ook maar 1 woord over het eerste onderwerp te zeggen.. dat vond ik nogal aso (sorry hoor, voor degene die dat deed, hij weet wel wie ik bedoel)

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 22:57

Ja, ik weet het en ik zal er in het vervolg beter op letten

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 23:00

geef je idd groot gelijk Ymke, en ik moet ook toegeven dat ik da ook wel doe...

denk dat er idd ff op gelet moet worden.. maar aan de andere kant, je moet een gesprek zn eigen gang laten gaan.. snap je wat ik bedoel? maar meestal gebeurt dat pas als het gesprek als het ware is beeindigd (vind ik althans)

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 23:12

mm ik weet het niet t mag wel fzo maar niet bij t serieuze berichtjes vin k dan

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 23:14

Ik vind het ook mageirritant maar we kunnen er nisk aan doen, alleen goe dopletten dat je het zelf niet doet....verder vind ik nu van mezelf dat ik best aan het zeuren ben dus...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 23:47

Het heet trouwens off-topic (niet over het onderwerp gaande Pling )
Zijn als het ware een nieuw gesprek in een bestaand gesprek, wat overigens ook heel irritant kan zijn in een gesprek Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 00:13

Helemaal mee eens.. En je kan er wel wat aan doen; gewoon zorgen dat je het zelf niet doet.. Als je nog iets anders te melden hebt; doe dat gerust.. Maar heb het ook over het originele onderwerp en zorg ook dat reacties over dat onderwerp blijven gaan..

Als je wil reageren op iets dat naar boven is gekomen in een topic maar dat over iets compleet anders gaat start dan gewoon een nieuw topic... Zoveel moeite is dat niet, die knoppen zitten naast elkaar...

Ik verplaats dit ff van het Onzin forum naar Algemeen.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 16:46

ik ben het er wel mee eens, en ik weet dat ik kampioen ben in het veranderen van onderwerp. Zeker al sik een beetje op dreef ben... Party!!
Maar ik denk dat je dat ook anders kan benaderen. ik zit me de godganse dag te vervelen op Onzin, daar mag dat toch wel? Hoop ik dan Scheve mond\ Als je daar een berichtje neer zet moet je niet verwachten dat we met zn allen echt heel serieus on topic blijven. Ik post ook wel eens onderwerpen waar reacties op komen waarvan ik denk: dat had ik helemaal niet zo bedoeld. En dan is het niet eens asociaal ofzo, maar dan ben je gewoon verkeerd begrepen. Je kunt niet zeggen dat alles wat er ook maar op lijkt meteen niet mag vind ik. Maar het kan natuurlijk ook te ver gaan.
Catch my drift? Ik probeer me dus met mijn onzinnige koppie op Onzin te houden, en niet op Algemeen of Paardenpraat ofzo. Tenzij ik iemand vrolijk ga maken... *grin*

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 18:03

t ligt er ook helemaal aan waarop je het doet. als je het op een serieus onderwerp doet en meteen als eerste reactie vindt ik t idd ook niet echt toepasselijk. maar op onzin vindt ik dat makkelijk kunnen en als er al veeel gereageerd is ook wel. maar t is afentoe moeilijk in te schatten hoe serieus een berichtje is.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 18:42

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik moet nu toch ff iets vragen: Heeft bokt in de hoefslag gestaan??? Sorry dat ik van onderwerp verwissel maar ik wist dat helemaal niet. Wat stond erin dan??? xxx Roos

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 18:44

volgens mij in de bit. gewoon dat het een gezellige site was.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 20:19

bij de www-afdeling (we veranderen weer van onderwerp) en daar stond idd dat het gezellig was, dat je er ALLES kon vragen, en deskundig advies kreeg enzo... En wij zitten hier eigenlijk gewoon als een stelletje malloten. 't Is gewoon super gezellig.
Owkay, nu kunnen jullie weer ontopic gaan hoor!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 13:45

Ik vindt dat veranderen van onderwerp ook ZWAAR-IRRI!!!
Echt niet leuk!
Als je een ander onderwerp wilt, maak dan ff een nieuw topic!
Sjonge, ik kan dr echt weleens sacha om worden hoor!
Heb je een onderwerp, ga je antwoorden lezen, staat er opeens iets wat helemaal niet bij de vraag ofzo hoort!

Heh, moest ook ff mn hart uitstoreten hoor!

Nu ben ik zeker ook een ouwe zeur.

.............................................

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 14:21

Citaat:
Ontario Posted: 2001-05-05 13:45

Ik vindt dat veranderen van onderwerp ook ZWAAR-IRRI!!!
Echt niet leuk!
Als je een ander onderwerp wilt, maak dan ff een nieuw topic!
Sjonge, ik kan dr echt weleens sacha om worden hoor!
Heb je een onderwerp, ga je antwoorden lezen, staat er opeens iets wat helemaal niet bij de vraag ofzo hoort!

Heh, moest ook ff mn hart uitstoreten hoor!

Nu ben ik zeker ook een ouwe zeur.

.............................................

ouwe zeur, nee hoor, je moet toch je mening kunnen geven. En veranderen van onderwerp vooral bij een serieus gestelde vraag is inderdaad irri, vooral voor diegene die de vraag heeft gesteld. Ik ben ook zo'n "nieuwkomer", en zit dus niet in de ouwe gezellige groep, maar ik probeer me wel zodanig te gedragen dat ik dus niet van onderwerp verander ed(heb ik geloof ik net een beetje gedaan Bloos ) maar ben het er wel mee eens,

Citaat:
#Ymke# Posted: 2001-05-03 22:50

Steeds als ik wil reageren op een berichtje en ik lees de reactie's daarop gaan 9 van de 10 mensen Ontopic! Zo plaatst er iemand een berichtje over het weer, en we eindigen bij Rintje ritsma die kampioen is ( als voorbeeld) Of iemand stelt een vraag over hoefijzers en we eindigen bij de laatste mode kleding.
dit soort dingen (de voorbeelden dus zijn echt-->> Boos! Boos!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 22:15

Ik ben het hier helemaal mee eens.
Ik word er niet goed van.
Ik ben het dus echt met jullie eens.
Het is echt niet erg als het een beetje van het topic afgaat IMO, maar soms word het gewoon onzin!