Noodoproep aan alle collega bokkers!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardenmaf

Berichten: 824
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Westland

Noodoproep aan alle collega bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 10:40

NOODOPROEP!!

Betreft: NIEUW WERK!!


Na dik 50 sollicitaties, werd ik eindelijk aangenomen in een verpleeghuis om als activiteitenbegeleider in opleiding te komen werken. Echter de nieuwe werkgever wilde zich in geen enkele vorm van communicatie contact hebben met mijn school Verward

Mijn school meldde donderdag dat dit helaas een groot probleem is omdat praktische zaken toch overeen gekomen moeten worden! Zij zouden aanstaande maandag alles gaan uitzoeken om me te helpen!

Helaas, de nieuwe werkgever had wat minder geduld en daarom ben ik gisteren op staande voet ontslagen Verdrietig , reden: aannemen van een baan onder valse voorwenselen en eigenlijk was ik nog wel erg jong Verward okee het slaat echt volkomen nergens op maar goed, ik zit nu echt met de gebakken peren!!! Boos!

Als ik niet spoedig een andere baan heb, wordt ik uitgeschreven van de opleiding en kan ik mijn diploma niet halen, erg zonde want daar ben ik nog maar een half jaartje van verwijderd!!


MIJN VRAAG AAN ALLE BOKKERS:

Als jullie ergens in omgeving 't Westland. Den Haag, Rijswijk, Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen e.o. een vacature zien of weten voor een activiteitenbegeleider in een verpleeghuis voor minimaal 20 uur )dat is verplicht voor mijn school), wil je het mij dan laten weten, via PB of hier in het topic!!! of e-mail??? Ik zou jullie hulp heel erg waarderen!!!

Heb je eventueel meer info nodig?? Ook via PB. topic of mail verkrijgbaar!!!!

M@ilto: as_apenstaartje@msn.com
Bokkers alvast bedankt!!!

capslock uit titel verwijderd en het bericht iets minder pijnlijk voor de ogen gemaakt.
Mickey
Laatst bijgewerkt door paardenmaf op 09-10-04 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:47

Ik neem aan dat je al op sites hebt gekeken van uitzendbureau's? Volgens mij heb ik een tijd geleden zoiets zien staan op www.tempoteam.nl, en als je op google zoekt naar banen kom je ook best wat van zulke banen tegen..

paardenmaf

Berichten: 824
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 10:51

Het waren 2 fantastische dagen!!!! Dat is er een van Tempo Team!!
Lachen Dat zei mijn zus gisteren

Bedankt voor je reactie Aramat, ik ga zeker weer kijken bij tempoteam!!!